tammikuu 11, 2025, 01:05:05 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Minkäs merkkinen kännykkä on käytössänne ?

Aloittaja ChiliPola, helmikuu 06, 2011, 12:02:24 ip

« edellinen - seuraava »

Jani M

Mulla on kans ollut tässä pienet angstin paikat vanhana maemo- ja meego (harmattan) -käyttäjänä, kun ei ole ollut näköpiirissä korvaavaa puhelinta, kunhan tuosta aika jättää. Mutta tuo ubuntuluuri näyttää lupaavalta. Tuo nollamobile failfisheineen tuntuu olevan enemmän semmosta puhetta ja hypen nostatusta, kuin mitään oikeaa tuotejulkistusta.

kk-sammy

itselläni on käytössä n95 vielä se toimii, tosin akku voisi olla parempi mutta ei kai "vanhalta" puhelimelta voi enää vaatia niin hirveitä... Olen tosin näytön joutunut vaihtamaan kertaalleen, mutta se johtuikin liiallisesta voimankäytöstä....

Jani M

Lainaus käyttäjältä: kk-sammy - tammikuu 18, 2013, 07:10:14 ap
itselläni on käytössä n95 vielä se toimii, tosin akku voisi olla parempi mutta ei kai "vanhalta" puhelimelta voi enää vaatia niin hirveitä... Olen tosin näytön joutunut vaihtamaan kertaalleen, mutta se johtuikin liiallisesta voimankäytöstä....

N95 oli kyllä kova kampe, ehkä paras sen genren puhelin ikinä. Mulla oli molemmat, tavallinen N95 ja N95 8gb.

ottulo

Lainaus käyttäjältä: Jarok - tammikuu 18, 2013, 06:38:28 ap
Mulla on kans ollut tässä pienet angstin paikat vanhana maemo- ja meego (harmattan) -käyttäjänä, kun ei ole ollut näköpiirissä korvaavaa puhelinta, kunhan tuosta aika jättää. Mutta tuo ubuntuluuri näyttää lupaavalta. Tuo nollamobile failfisheineen tuntuu olevan enemmän semmosta puhetta ja hypen nostatusta, kuin mitään oikeaa tuotejulkistusta.

Siinä mielessä sun luulis kiinnostuvan enemmän Sailfishistä, Jolla kun ON ne samat tyypit jotka Nokialla esim N9:n laittoivat kasaan. Kun meegon kehitys lopetettiin, tyypit potkittiin pihalle ja perustivat oman firman. ;) Katsotaan nyt mitä tulee, jos ei Jolla onnaa niin ehkä täytyy itsekin Ubuntuun kallistua. Se kun on periaatteessa tuttu jo muutenkin, vaikka uudempia versioita en ole varsinaisesti käyttänyt.

Jani M

Lainaus käyttäjältä: ottulo - tammikuu 18, 2013, 14:08:22 ip
Lainaus käyttäjältä: Jarok - tammikuu 18, 2013, 06:38:28 ap

Siinä mielessä sun luulis kiinnostuvan enemmän Sailfishistä, Jolla kun ON ne samat tyypit jotka Nokialla esim N9:n laittoivat kasaan. Kun meegon kehitys lopetettiin, tyypit potkittiin pihalle ja perustivat oman firman. ;) Katsotaan nyt mitä tulee, jos ei Jolla onnaa niin ehkä täytyy itsekin Ubuntuun kallistua. Se kun on periaatteessa tuttu jo muutenkin, vaikka uudempia versioita en ole varsinaisesti käyttänyt.

Sailfish on toki kaunis ja toimivan oloinen konsepti. Vähän silti huolettaa se, miten siitä ollaan kans kehittämässä sellaista joka paikkaan sopivaa käyttistä. Hienoahan se on, jos onnistuu, mutta jotain pitäis nyt saada pihalle ja äkkiä, että saatais hypelupaukset lunastettua. Alkaa vaikuttaa taas niin nokialaiselta tämä touhu, että hirveästi kaikkea julkaistaan, mutta mistään sitä ei saa sillon kun sitä haluaa.

LupeKani

http://www.teleputiikki.fi/ammattituotteet/puhelimet/catepillar/caterpillar-cat-b10.html

Nyt olisi kova saada Mattsonille tai muille foorumin epäonnisille testiin puhelin. Tai kenellä noita muutenkin kuluu...  ::)

masaiman

Himpan kallis kun ei varsinaisesti oo tarvista vaihtaa, 2x Xcover (galaxy+GT-B2710) kestäny mulla nyt ihan hyvin. Ns duunipuhelin takoituksella mahd. Karu että akku kestäis mahd kauan. Ja kyllähän se kestääkin.

Wolfman

Pitääkin vissiin ehdottaa tuota Catepillarin puhelinta parille kaverille  ;D Ja olisihan tuo itsellekin aika huoleton.

Ryhis

Olisiko tuo Caterpillar nyt vihdoin-ja-viimein semmoinen oikeasti kestävä puhelin?

Perjantaina soitttelivat Elisan yrityspuolelta ja katseltiin puhelinliittymiä päivitykseen. Kun vaihdoin firman liittymät Elisalle toissavuonna, katseltiin heiltä myös "kytky" eli osamaksupuhelimia työluureiksi. Itselleni nappasin Samsungin X-coverin, sen peruskapulan - en kosketusnäytöllistä. IP67 ja NATO-sertifikoitu särkymätön ja naarmutumaton lasi.

Kun liittymät oli päivitetty tarpeiden mukaiseksi, Elisan sälli kyseli puhelintarpeita. Sanoin, että ei tässä mitään tarvita, että tämä "kestävä" Samsung on toiminut ihan ok, tosin ei se nyt ihan niin kestävä ole kuin tehtaan mainoksissa luvataan. Olen saanut siitä mm. molemmat hartianapit irti pariinkin otteeseen, näyttö on naarmuuntunut, siinä on pieni halkeama - sisäpuolella, edestä katsoen oikeanpuoleinen kylkilista on myöskin irronnut kerran. Tässä vaiheessa Elisan kundi jo huohotti epäuskoisena linjan toisessa päässä. Huohotus muuttui vikinäksi kun kerroin miten vasta vesitiiveys tekee kännykästä todella toimivan, kun on niin näppärä pestä laastipölyt yms. shitti pois juoksevan veden alla tiskiharjan ja pesuaineen kanssa.

Täytyy olla yhteydessä Samsungin maahantuojaan, että haluaisivatko he tehdä meikäläisen puhelimelle jonkinlaisen ruumiinavauksen, sitten kun on tullut aika vaihtaa kapulaa, niin näkevät miten kestävä "kestävä" puhelin on ollut. Minähän saan sorkkaraudatkin rikki, joten tämä puhelin on kieltämättä kestänyt ihan hyvin hintansa (~150€) edestä.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

TunturiTiger

Mulla on tuo 50€:lla yhdeltä kaljanhimoiselta Kaukajärven (tulevalta) rantojenmieheltä (vielä on oma asunto) ostettu calaxy x-cover toiminu hienosti. Puhelin on uinut, putoillut, ollut hangessa ja lapsen käsittelyssä, mutta silti toimii iloisesti. Ainoat jäljet on tullut, kun edelinen omistaja on käyttänyt sitä pullonavaajana. ;D

Bruce Willis

Ostanpas muuten tuon kokeeksi itselleni kun olen hieman tuollaista etsinyt, kiitos muuten vinkistä!

tosin omat kännykät on nokian vanhempaa tuotantoa ja hyvin on toiminut suurin osa, ainoa mikä osaa vituttaa on tuo virran katkeilu kun on puhelu auki.

Raimo Rintalihas

Oma kännykkä on uutena ostettu Nokia 6030 vuodelta 2005. Minulle riittää mainiosti soitto- ja viestiominaisuudet. Sanokaa vaan tyhmäksi...

masaiman

Kattelin hiukan tarkemmin yks päivä tota CAT:in puhelinta ja on kyllä ulkonäköä myöten hyvin, hyvin samanlainen kuin Insmat ROCK V5. Olisko jopa sama luuri...

Noli Me Tangere

Sain pari viikkoa sitten työpuhelimeksi Lumia 710:n. Hifein luuri, mitä olen koskaan taskussani kantanut.

Karttatoiminto, kamera ja mukana kulkeva sähköposti ovat työn kannalta oikein näppäriä (työskentelen infrahoitourakassa), mutta eihän tuosta oikein puhelimeksi ole. Käyttöliittymänä Windows 8 on mielestäni vähän kankea, typerä ja epälooginen. Pari päivää meni ihan perustoimintoja ihmetellessä.

Lisäksi olen alkanut syvästi vihata kosketusnäyttöjä. Olen omistanut veljeltäni parillakympillä ostetun Nokia 500:n (joo joo, halpa paska sanoo kohta joku) noin puoli vuotta, ja haikailen jo wanhan liiton kännyköiden perään. Sellaisten, joita uskaltaa käyttää kännissä ja joilla tekstarin kirjoittaminen sujuu kävellessä ilman, että lentää nenälleen.

Paawi

Monta vuotta palvellut nokia n900 sai väistyä ja ostin tilalle Nexus 4. Kaikin puolin huikee vehje.. Mutta näppäimistöä kyllä kaipaan! Vaikka on jo kuukauden ollut tää käytössä, niin yhä kirjoitan puolet hitaammin tällä kun vanhalla...

Miks kukaan ei tee kunnollista puhelinta missä qwerty näppis?!

Jani M

Lainaus käyttäjältä: Paawi - maaliskuu 23, 2013, 13:29:07 ip
Monta vuotta palvellut nokia n900 sai väistyä ja ostin tilalle Nexus 4. Kaikin puolin huikee vehje.. Mutta näppäimistöä kyllä kaipaan! Vaikka on jo kuukauden ollut tää käytössä, niin yhä kirjoitan puolet hitaammin tällä kun vanhalla...

Miks kukaan ei tee kunnollista puhelinta missä qwerty näppis?!

Mullakin sama pohja, tosin tämä N9 välissä. Harkitsen myös Nexus nelosen ostoa seuraavaksi, kun N9 alkaa jumia ja tilttailla randomina. N900:sta mulla hajos latausliitäntä.

MrJones

Mulla on käytössä Sonyn xperia acro S. Olen ollut todella tyytyväinen puhelimeen, varsinkin lataustelakka on erinomainen vakiovaruste. Voi huoletta pestä hanan alla jos on tullut tahmattua.

Eman

n8 ja tällä mennään. Kovia kokenut, mutta yllättävän hyvin kestänyt. Itse rautapuoli onkin sitten "hieman" jähmeää, mutta hyvin tällä mailit lukee ja puhelut soittaa. Propsit täytyy antaa nokian kartta softalle. \0
Huhhuh..

jaolsten

920. Hyvä kamera ja Nokian kuuluisa kestävyys.

Nimim. 25c pakkasta - toimii + rähmäkäpälöinnillä työmaan lattialle*2 - ei naarmuakaan.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

PP

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - maaliskuu 25, 2013, 13:42:37 ip
920. Hyvä kamera ja Nokian kuuluisa kestävyys.

Nimim. 25c pakkasta - toimii + rähmäkäpälöinnillä työmaan lattialle*2 - ei naarmuakaan.

Sama täällä. Näytön "naarmuttaminen" avaimilla tms. on hyvää viihdettä kahvipöydässä. :)