tammikuu 09, 2025, 12:03:54 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Skull Blaster Hot Sauce / hotsauceharrys.com

Aloittaja Niko, lokakuu 17, 2004, 13:29:54 ip

« edellinen - seuraava »

Niko

Kuvaus pullon kyljestä:

Bikers don't sweat the small stuff. But, hand on to your SKULLCAPS! This Habanero Hot Sauce will start you up and keep you GOING!

USE WITH CAUTION!!!!!!!!!!!!!!!!

Sweat and Hiccups are common side effects.

Ingredients: Habanero Peppers, Carrots, Onions, Distilled Vinegar, Garlic, LIme Juice, Salt and Vegtable Gum.

Jos tilaat merten takaa kastiketta sen vuoksi ettei lähikaupasta löydy riittävän voimakasta, niin tämän kastikkeen voit jättää väliin. Ei ole sen tulisempaa kuin Tabasco tai Lea&Perrins kastikkeet. Ehkä voi lisätä reilummin ennen kuin alkaa maistua etikalle, mutta... Hieman ihmetyttää tuollaiset tuotekuvaukset ? Tabascon korvikkeeksi ok, mutta ainakaan itse en tilaa toiste rapakon takaa.

Niko

Edit: Ajattelin vielä lisätä, että pahanmakuinen tämä kastike ei toki ole. Lea&Perrinsin Garlic -soosin kaltainen maku, ehkä vähemmän maistuu valkosipuli. Hajutestissä voi juuri ja juuri huomata sen sisältävän porkkanaa.

Jesse

Lainaus käyttäjältä: "Niko"Kuvaus pullon kyljestä:

Bikers don't sweat the small stuff. But, hand on to your SKULLCAPS! This Habanero Hot Sauce will start you up and keep you GOING!

USE WITH CAUTION!!!!!!!!!!!!!!!!

Sweat and Hiccups are common side effects.

Ingredients: Habanero Peppers, Carrots, Onions, Distilled Vinegar, Garlic, LIme Juice, Salt and Vegtable Gum.

Jos tilaat merten takaa kastiketta sen vuoksi ettei lähikaupasta löydy riittävän voimakasta, niin tämän kastikkeen voit jättää väliin. Ei ole sen tulisempaa kuin Tabasco tai Lea&Perrins kastikkeet. Ehkä voi lisätä reilummin ennen kuin alkaa maistua etikalle, mutta... Hieman ihmetyttää tuollaiset tuotekuvaukset ? Tabascon korvikkeeksi ok, mutta ainakaan itse en tilaa toiste rapakon takaa.

Niko

Edit: Ajattelin vielä lisätä, että pahanmakuinen tämä kastike ei toki ole. Lea&Perrinsin Garlic -soosin kaltainen maku, ehkä vähemmän maistuu valkosipuli. Hajutestissä voi juuri ja juuri huomata sen sisältävän porkkanaa.

Hei! Mainitsit tuossa tuon Lea&Perrins chili&garlic kastikkeen
on erittäin hyvää muttei mitään tulista tiedätkö mistä sitä saa ostettua ? Olen vain ravintoloissa sitä nautiskellut :P

JartsaP

Mun mielestäni ainakin isommissa marketeissa on tuota Chili&Garlicia ollut, mutta minusta todella hyvää oli Lea & Perrins Garlic Sauce, jonka maahantuonti valitettavasti lopetettiin. Kyselinkin valmistajalta syitä loppumiseen, muistaakseni sillä oli jotain tekemistä maahantuojan vaihtumisen kanssa... en muista kysyinkö sitten enää maahantuojalta asiasta.

Niko

Lainaus käyttäjältä: "Jesse"Hei! Mainitsit tuossa tuon Lea&Perrins chili&garlic kastikkeen
on erittäin hyvää muttei mitään tulista tiedätkö mistä sitä saa ostettua ? Olen vain ravintoloissa sitä nautiskellut :P

Myyrmannin Citymarketista olen tuota ostanut.

Niko

Aji Inferno

No, välillä sitä huomaa että chiliin aika tottuneetkin ihmiset alkavat tosiaan hikoilla ja nikotella sellaisista sooseista mitkä itsellä eivät vielä tunnu paljon missään... Kai jenkeissäkin keskivertotallustelija on aika heikosti chilipää... ;)