tammikuu 09, 2025, 22:40:25 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Chipit Chilit 2011

Aloittaja Cleithara, maaliskuu 05, 2011, 22:50:19 ip

« edellinen - seuraava »

InkRose

Cleithara

Lainaus käyttäjältä: InkRose - huhtikuu 04, 2011, 17:40:40 ip
Minkäs menit telomaan?
Lemondropin yhden oksan, no eipä noita kasveja ole kuin joku hmm, 6 joten eipä se haittaa  ;D.

InkRose

Pelasta se mulle pistokkaaks?

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

InkRose

Äläs nyt, enhän mä oo ikinä edes omistanu mopoa. ;D

Cleithara

Lainaus käyttäjältä: InkRose - huhtikuu 05, 2011, 12:23:05 ip
Pelasta se mulle pistokkaaks?

Saat tosta ihan kokonaisen ison kasvin niin tartte eriksee alkaa juurruttelee  ;D.

Cleithara

1/3 PI-585239
0/4 Petenero
0/4 Inca Red Drop
2/3 Cheiro Roxa
3/3  Caramarca

Pitänee huomiseksi tuoda multaa kaupasta niin pääsee purkittelemaan chilejä uusiin astioihin ja laittaa siemenet multiin.

InkRose

Olinkos mä typottanu sen Cajamarcan nimen? No kuitenkin, hyvää tahtia itävät sullakin. :)

Mul ei toi PI 585239 o tehny vielä mitään, kaikki muut tilatut on itäneet vähintään yhden siemenen voimin. Cajamarca, Cheiro Roxa ja Inca Red Drop 100%. ;D Ja melkein päivittäin tulee joku turautettua maitotölkkeihin. Ihanan aurinkoinen päivä taas vaihteeks, johan tossa ehti pilvistä taas ainakin viikon verran olla.

Cleithara

Lainaus käyttäjältä: InkRose - huhtikuu 09, 2011, 11:14:09 ap
Olinkos mä typottanu sen Cajamarcan nimen?
Enemmänkin siinä pussissa luki Cajamarea tai jotain, saanu edes kunnolla selvää  ;D.

1/3 PI 585239
0/4 Petenero
1/4 Inca Red Drop
3/3 Cheiro Roxa
3/3  Caramarca (laitettu tänään multaan)

Cleithara

No olipa jännää koulussa pitkästä aikaan. Kattelin siinä safkaa puolin ja toisin joten totesin sen kaipaavan "tehostetta". Mites siinä sitten kävikään, että maustehyllyltä chilipurkki käteen ja kääntämään sitä safkaa. Mites se sitten olikaan kun välähti kokonaisia siemeniä lautaselle. Kokeilun arvoinen idea siinä ruokaa syödessäni totesin no eihän siinä ole kuin kokeiltava lähteekö itämää ja 10 tunnissa häntää pilkottaa osasta siemenistä. Kerrankin hieno idea, ohhoh  ;D.

Cleithara

Lainaus käyttäjältä: Cleithara - huhtikuu 09, 2011, 19:33:20 ip

1/3 PI 585239
0/4 Petenero
1/4 Inca Red Drop
3/3 Cheiro Roxa
3/3  Caramarca (laitettu tänään multaan)

1/3 PI 585239
2/4 Petenero
2/4 Inca Red Drop
3/3 Cheiro Roxa
3/3  Caramarca

Cleithara

Nonniin, tänää tuli maistettua yksi vihreä Spanish Red, voisin vaan tokasta missä kohtaa tämän mietous pitäis tulla ilmi?