Tammelantorin chilipäivä Tampereella 21.5

Aloittaja Kärsä Babar, huhtikuu 17, 2011, 10:13:41 ap

« edellinen - seuraava »

Kärsä Babar

Chilikauppakin ilmoitti olevansa mukana.

Nyt vaan kaikki foorumilaiset Tampereen seudulta tai vaikka vähän kauempaakin paikalle.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

tso

Laitoin tänään 18 kasvia luovutuskuntoon.

Muutama hydrotaimi kaipaa vielä kotia, jos Kärsän kanssa saisi vaikka jonkun hydropaketin aikaiseksi... (soita minulle, siellä on ainakin yksi missed call..).

Lihamestari

Ei oo vapaata! :(
Olis muuten voinu tullakkin, kun siinä olis Faijalla kämppä tyhjillään parinsadan metrin päässä... :(
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

TunturiTiger

Multa taitaa löytyä joku lancen pistokas ja pari hassua tainta, mutta mitäpä sitten... Kyllä sitä aina jotain saa vaihdeltavaks. Mitäs kaikkee kaupiteltavaa Kärsä meinaa ottaa mukaansa? Eli pitääkö varata miljuunia rahoja mukaan? ;)

Kärsä Babar

En ole vielä kerinnyt miettiin mitä otetaan mukaan. Kannattaa toki ilmoitella ennen tapahtumaa jos haluaa sinne jotain tiettyä.
www.chilitarvike.fi

Chilivaari

Onkos kukaan käynyt torilla katsomassa, millainen on meininki? Poikkesin maanantaina ja siellä ei ollut kuin pari perunanmyyjää ja joku kirpputorikauppias. Autiota oli. Lauantai lienee toista.

Onko noita taimivaihtareita kukaan ajatellut pidemmälle? Jos siellä on chilintaimia, oletettavasti myös ostajia ilmaantuu. Myydäänkö? Kuka saa hinnat ja mitä ne ovat?

Minä nimittäin, jos jaksan lähteä, voisin tuoda myös muutaman taimen varalaatikoistani, mutta en aio niitä kaupitella. Osa on aika rankoja, osassa on raakileita. Jos Chiliyhdistyksen Pirkanmaan (perustamaton) osasto keräisi mahdolliset myyntivoitot toimintaansa, voisin jättää taimeni sinne.

TunturiTiger

Tarkoitus oli, että jokainen myy tai vaihtelee itse omia taimiaan. Pirkanmaan osasto on nyt jäissä, koska innokkaita ei ollut tarpeeksi.

Ei voi tietää tuleeko tonne paljoakaan väkeä, mutta ainakin kokeillaan. Mitkään mediat ei ainakaan ole vielä kiinnostunut.

Chilivaari

Kai se sitten käy, että jätän joitakin taimia (näillä näkymin 9 kpl kukkivia tai kohta aloittavia) myyntipenkille, vaikka itse poistun? Saa ne siitä sitten roskiin, jos ei löydy ottajaa. Kotiin en niitä kuitenkaan kanna, enkä vaihdokkeja kaipaa. Nämäkään eivät mahdu.

Onko aloitusajasta ollut mitään puhetta?

kieblack

Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - toukokuu 14, 2011, 11:54:24 ap
Onkos kukaan käynyt torilla katsomassa, millainen on meininki? Poikkesin maanantaina ja siellä ei ollut kuin pari perunanmyyjää ja joku kirpputorikauppias. Autiota oli. Lauantai lienee toista.

Tänään käytiin siellä 12 aikoihin. Kyllä siellä populaa oli, kahviloita, muikkuja ja paljon kukkia sekä taimia myynnissä. Muutama myi jotain kirpputorikamaakin. Oli siellä tyhjää tilaa, mutta muutakin kuin perunanmyyjiä :)

Täytyy katsoa missä vaiheessa omat pienimmät taimet on, jos sinne jotain toisi.

TunturiTiger

Käsittääkseni se tori aukeaa kuudelta, eli jo niihin aikoihin koittais vääntäytyä. Jos edes osa porukasta saapuis kuudeks, niin sais varmasti myyntipaikan tai pari. e varmaan riittää.

tso

Tuumaillaan tuota Pirkanmaan osastoa vaikka paikan päällä.

Voin raahautua sinne kuudeksi laittamaan paikkoja kasaan, mutta kiva olisi saada joku kaveriksi.

TunturiTiger

Mä voin kans kömpiä sinne aamusella ja veikkaan, että muitakin tulee.

Kärsä Babar

Me ollaan Heinän Penan kanssa heti kuudelta pistämässä telttaa pystyyn siellä. Eli ainakin jonkun näköisellä kojulla ollaan liikkeellä ja jos tila ei riitä niin otetaan niitä puupenkkipaikkoja lisäksi.
www.chilitarvike.fi

Whili

Yleensä lauantaisin tori täyttyy melko nopeasti kuuden jälkeen, jos sää on hyvä.
Jos olen maisemissa tulen itsekin.

Chilivaari

Varasin jo vaihtotaimia laatikollisen, mutta nyt tulin toisiin ajatuksiin, kun tuota vihannespunkkia löytyi niiden vierestä. Taitaa olla parempi, että en ötököitä levittele. Vaikka taimet on kertaalleen myrkytetty, toukkavaiheita ja munia saattaa piileskellä jossakin.

Sama riski on tietysti kaikissa vieraissa kasveissa, erityisesti markettien monesti hollantilaisissa tai afrikkalaisissa taimissa. Kotiin tuodessa ne pitäisi pitää jonkin aikaa erillään ja tarkkailussa tai ruiskia myrkyllä pariin kertaan.

Macex

Ite tulossa varmaan joskus klo8-9 aikaan paikanpäälle yhden TSMB taimen kanssa :)

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

-jumi-

Ehdin vasta aikaisintaan kymmeneksi, kun aamulla klo 9 on sovittu muuta. Paikalle tulen, ellei taivas putoa niskaan.

TunturiTiger

Hianoo! Kaikesta päätellen Tammelantorille on tulossa enemmänkin väkeä. :)

Macex

Facebookin mukaan ainakin pitäis olla hyvin porukkaa tulossa paikanpäälle :)

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

masaiman

Hittolainen kun ei itse pääse. Olis ollu mukava saada taas nimiä avatarien taakse. TT:n olen nähnyt vilaukselta viime vuonna roosterin eteisessä, muttet kuullut kun yritin huikata... Sen verran tärkeempi meno ens vkl ettei millään pysty irtoomaan...