tammikuu 10, 2025, 11:51:14 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Ammatinvaihto

Aloittaja Ryhis, kesäkuu 23, 2011, 21:39:19 ip

« edellinen - seuraava »

Lihamestari

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - kesäkuu 29, 2011, 22:00:57 ip
Mä rupeen mafiosoksi!
Kun toi kasvien kanssa pulailu on sulla hyvällä mallilla, niin miten ois sota/heimopäälikön virka Afganistanista?
Sinne plantaasi pystyyn!

;D

Tuolla sen heimopäälikön viran saa, kun edelisen hoitaa päiviltä! ;)
Mafioosoilla tais mennä, että donin tappajasta ei voi tulla don?
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

LupeKani

Noi ei oo chilejä  ???   ;)
Hitto kun työttömäksi ryhtyminen on tylsää. Uskottavaa taiteilijaa tuskin on olemassa joten sekin vaihtoehto on karsittu jo. Kokiksi voisi ryhtyä johonkin pikkukylän kouluun.

Kanki

Jos rasvaa löytyy niin loppukesäksi ponttooniksi laiturin alle.
Hyvä hyvä, huusivat lapset ja taputtivat suuria karvaisia käsiään.

Macc

Muita leppoisia hommia:

- parin kilo-ohmin vastus
- lepuuttaja laivalla
- ovistoppari

:o

JaloPena

Jostain muistan lukeneeni tällaisen eläkeviran mahdollisuudesta:
Kasvattaa parran, vedättää hampaat pois ja menee Italiaan pimpaksi.    ;D
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

biblo

Vahvasti ajatellen olen päättänyt jossain vaiheessa siirtyä oloneuvoksen hommiin.
"Grow food, not lawns"

Ryhis

Edellisessä työpaikassa mua kutsuttiin "säkiksi" koska hoidin esimerkillisesti mm. hiekkasäkin virkaa useampaankin otteeseen.

Huumeloordiksi 'gnistaniin...hmm...
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

ChIlIDoG

tulot vähän pienenis mut:
-työkyvyttömyyseläkkeelle :D

Ihmemaa

Itselläni juuri ammatinvaihto menossa ja istun kiltisti koulunpenkissä. Sain tarpeekseni siitä oravanpyörästä missä olin melkein 10 vuotta ja sitten vaan pistin silmät kiinni, sanoin itseni irti ja hyppäsin tyhjän päälle. Rahaa ei juurikaan ole, koska opiskelijoille ei hirveesti makseta, mutta täytyy sanoa, että olen onnellisempi kuin koskaan. Kaikesta per*aukisuudesta huolimatta kannatti ottaa riski, ehkä mä valmistumisen jälkeen työllistyn ja sitten on sitä rahaakin vähän enemmän.
Emme peri maata vanhemmiltamme, vaan lainaamme lapsiltamme

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Ihmemaa - joulukuu 15, 2011, 21:28:23 ip
Itselläni juuri ammatinvaihto menossa ja istun kiltisti koulunpenkissä. Sain tarpeekseni siitä oravanpyörästä missä olin melkein 10 vuotta ja sitten vaan pistin silmät kiinni, sanoin itseni irti ja hyppäsin tyhjän päälle. Rahaa ei juurikaan ole, koska opiskelijoille ei hirveesti makseta, mutta täytyy sanoa, että olen onnellisempi kuin koskaan. Kaikesta per*aukisuudesta huolimatta kannatti ottaa riski, ehkä mä valmistumisen jälkeen työllistyn ja sitten on sitä rahaakin vähän enemmän.

Miksikäs valmistut? Itselläni oli tänään koulun päättäijäiset (aikuisopiskelija) ja valmistuin lähihoitajksi. Luokalla kaikki valmistuneet työllistyi, ennen koulun virallista loppumista. :)

Miksu77

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - joulukuu 15, 2011, 21:50:04 ip
Lainaus käyttäjältä: Ihmemaa - joulukuu 15, 2011, 21:28:23 ip

Miksikäs valmistut? Itselläni oli tänään koulun päättäijäiset (aikuisopiskelija) ja valmistuin lähihoitajksi. Luokalla kaikki valmistuneet työllistyi, ennen koulun virallista loppumista. :)

Itse suunnittelin kanssa aloittaa lähihoitaja opinnot, kun työt loppui 14 vuoden jälkeen. Taitaa kumminkin hommia piisata kyseisellä alalla.
Nykyään ollut vuoden verran koti-isänä (työtä vieroksuva laiskimus) "Kotiäiti perheen tukijalka"

tomppa,

Itse tein totaalikäännöksen ja tammikuussa alkaa opiskelut kylmälaitepuolelle, talotekniikkaa ja automaatiota täytyy vielä opiskella. Hieman erilaista hommaa mutta parempi sekin kun nyt olla työttömänä!

eli tuleva talonmies/kylmäasentaja  8)      oikosulkuasentajan paperit on jo melkein hankittu..  8)