toukokuu 12, 2024, 10:54:47 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mikä tänään naurattaa.

Aloittaja Ryhis, huhtikuu 05, 2010, 10:37:51 ap

« edellinen - seuraava »

TunturiTiger

Töissä pitää ajella micralla pitkin pitäjää ja oon miettiny, että morjesteleeko noi mopoautot muillekin micrakuskeille?

Azukki

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - heinäkuu 07, 2011, 14:26:34 ip
Töissä pitää ajella micralla pitkin pitäjää ja oon miettiny, että morjesteleeko noi mopoautot muillekin micrakuskeille?


Haha :D

Juseq

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - heinäkuu 07, 2011, 14:26:34 ip
Töissä pitää ajella micralla pitkin pitäjää ja oon miettiny, että morjesteleeko noi mopoautot muillekin micrakuskeille?

Kyllähän ne tota välillä tekee! ;D Valitettavasti (tai onneksi) en ite oo kyl ajellu pariin viime vuoteen enää micralla mut joskus saa nauttii semmosen kyydistä ::)

Nizo

Jälkikasvu osaa kyllä pistää hymyilyttämään  :)

TunturiTiger

Krapula + särkänniemi = varmasti hauskaa!

Torakka

Olin työhaastattelussa ja vaikuttaa siltä että alkaa se aurinko paistaa tänne risukasaankin :)

Azukki


Tinsa

heinäkuu 11, 2011, 20:53:26 ip #907 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 12, 2011, 19:11:30 ip käyttäjältä Tinsa
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger
Vaikka on jo vuosia kasvatellut ja antanut tutuille amistiaisia

Lainaus käyttäjältä: bluesman - huhtikuu 24, 2011, 21:02:53 ip
Kaupassa luulivat teeholistiksi kun ihmettelin ettei hyllyssä ollut 32:ta teesiivilää.

JaloPena

Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

Torakka

- Kuski sanoi katsoneensa reittiä navigaattorista eikä siksi huomannut pudotusta. Poliisi vastasi, että olisit mieluummin katsonut tuulilasista.

Juseq

Kävin tuossa paikallisessa leluliikkeessä katsomassa synttärilahjaa pikkuveljelle, noh sieltä sitten löytyi tällainen:



Tuleeko jollekin mieleen eräs internetin sankarifiguuri? ;D

Torakka


Täti-E

Lainaus käyttäjältä: Torakka - heinäkuu 12, 2011, 22:12:08 ip
- Kuski sanoi katsoneensa reittiä navigaattorista eikä siksi huomannut pudotusta. Poliisi vastasi, että olisit mieluummin katsonut tuulilasista.


Tapahtu muuten ihan kivenheiton päässä. Nauratti muakin  ::)

Torakka

Lainaus käyttäjältä: Täti-E - heinäkuu 14, 2011, 09:13:15 ap
Lainaus käyttäjältä: Torakka - heinäkuu 12, 2011, 22:12:08 ip
- Kuski sanoi katsoneensa reittiä navigaattorista eikä siksi huomannut pudotusta. Poliisi vastasi, että olisit mieluummin katsonut tuulilasista.


Tapahtu muuten ihan kivenheiton päässä. Nauratti muakin  ::)


Itseä kyllä ihmetytti hieman että miten ammatti autoilija voi olla näin tyhjäpää?

Tepi

http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

CyberDog



coco

Muutama päivä vielä ja alkaa ansaittu kesäloma..  8)

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: coco - heinäkuu 14, 2011, 23:10:31 ip
Muutama päivä vielä ja alkaa ansaittu kesäloma..  8)


Sehän on helvetin vakava asia! Ei naurata. itsellä aikaa loman alkuun vielä 2vkoa  ;D
#816

TunturiTiger