toukokuu 12, 2024, 15:45:26 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Minä, Lillen!

Aloittaja Lillen, elokuu 09, 2011, 13:46:18 ip

« edellinen - seuraava »

Lillen

14 vuotias chilejä kasvatteleva heppu. (Lyhyesti virsi kaunis  :) )
Jos kuitenkin pitäisi hieman enemmän itsestään kertoa niin vuoden olen chilejä kasvatellut, tosin aktiivisesti vasta muutaman kuukauden.
Tällähetkellä kasvaa n. 15 eri lajia. Pieniä ovat ,mutta ensi vuodeksi niisä saa (toivottvasti) jo oikein mukavat puskat.
Chilien ohella puutarha kiinnostaa ,mutta suurimmaksi osaksi hyötykasvit.
Chilejä kasvatan siksi ,että pidän kasveista, niiden hoidosta ja etenkin niiden syömisestä.
Tänne eksyin muutama kuukausi sitten kun etsin tietoa ja tulin tänne jäädäkseni...
Muutamia hetkiä lukuunottamatta olen viihtinyt täällä paremmin kuin hyvin ja aina tulee jotain kränää foorumeissa.

Olen luonteeltani rauhallinen, mutta ärsyynnyn nopeasti.
Minulle ei kannata vihastua, vaikka kirjoittelen välillä hupsuja, en tarkoita silloinkaan pahaa  ;).

Rehujen ulkopuolella kiinnostaa historia,postimerkit,kolikot,ruoka,leipominen jne. jne.

Musiikkimaku suuntautuu sinne Folk/viiking-metallin välille.

Siinäpä taisi olla kaikki, ei minusta niin paljon kirjoitettavaa ole  ;D.


Whili

Tervetuloa ja menestystä hienon harrastuksen parissa !

Foorumilla liikkuu jos jonkinlaisia persoonia, jotkut asiallisia ja jotkut vähän räy.. kriittisempiä.
Mutta kun pitää pienen huumorin mukana niin kyllä pärjäilee.
Hupsuja ja hölmöjä kysymyksiä ei ole !  Sana on vapaa !!

Hyvä musiikkimaku sulla.

atni

Lainaus käyttäjältä: Lillen - elokuu 09, 2011, 13:46:18 ip

Musiikkimaku suuntautuu sinne Folk/viiking-metallin välille.





Täysin samaa musiikkia menee tännekkin :D ja kohta mullakin 14 lasissa. Tervetuloa.
Lainaus käyttäjältä: Starwhite - syyskuu 07, 2009, 19:55:41 ip
Vapautuisi niitä poliisejakin tutkimaan murhia, raiskauksia, talousrikoksia yms pahuutta maailmassa kun ei tarvitsisi puskassa kytätä koska joku on erehtynyt ostamaan Substralia maustekasveilleen.

LupeKani

Tervetuloa joukkoon! Ensiferum, Wintersun, Korpiklaani, Finntroll  siis ilmeisen tuttuja bändejä? Meikäläiselle nuo maittaa kyllä, vaikken Korpiklaania paljonkaan kuuntele.

atni

Lainaus käyttäjältä: Littlelupe - elokuu 09, 2011, 16:15:26 ip
Tervetuloa joukkoon! Ensiferum, Wintersun, Korpiklaani, Finntroll  siis ilmeisen tuttuja bändejä? Meikäläiselle nuo maittaa kyllä, vaikken Korpiklaania paljonkaan kuuntele.



minä lisäsin tuohon listaan vielä turisaksen ja moonsorrowin. itse tykkään todella paljon.
Lainaus käyttäjältä: Starwhite - syyskuu 07, 2009, 19:55:41 ip
Vapautuisi niitä poliisejakin tutkimaan murhia, raiskauksia, talousrikoksia yms pahuutta maailmassa kun ei tarvitsisi puskassa kytätä koska joku on erehtynyt ostamaan Substralia maustekasveilleen.

InkRose

Amon Amarthkin mahtunee joukon jatkoksi?

Oma musamakuni on nykyään sen verran sekalainen, että vaikea on enää sitä ihmeemmin määritellä. Bläkkistä tai gangstaräppiä en pahemmin jaksa kuunnella, ja toisesta ääripäästä hämärämmät jatsit sekä suomi-iskelmä tökkivät aika pahasti. Melkein kaikista muista löyhistä genreistä ja niiden ulkopuolelta löytyy yleensä jotain siedettävää. Singer-songwriter/indie-jutut ja enemmän tai vähemmän melankoliset rokit/metallit ovat kovimmassa kulutuksessa, mutta myös futurepop/ebm/trance-linjaa sekä rennompaa hoppia tulee kuunneltua ajoittain paljonkin.

Macex

Perskuta rallaa vaan, meidänhän tarvii talkoolla veistää itsellemme jumalaton viikinkipaatti, kun näyttää olevan miehistä tänne koottuna valmiiksi!

Ja tervetuloa munkin puolesta meidän chilinistien joukkoon. Toivotaan että sun kasvit pysyy talvella hyvässä hapessa, että saat ensvuonna satoa niin, että tulee ovista ja ikkunoista pihalle.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Lillen

Kiitoksia kaikille. :)

Ensiferum,Moonsorrow,Wintersun, Amon Amarth, Korpiklaani, Finntroll, Turisas...Kaikki aivan mahtavia!

Ja kaikkein parasta 6/7 Suomalaisia bändejä.

Itse lisäisin vielä Amorphiksen. On niitä muitakin ,mutta nytten ei vain tule mieleen  :-\.


atni

Jep, hyvä juttu ku suomalaisia on ja kiva aina löytää samasta musasta tykkääviä. Kavereistaki vaan pari kuuntelee sellasta ):
Lainaus käyttäjältä: Starwhite - syyskuu 07, 2009, 19:55:41 ip
Vapautuisi niitä poliisejakin tutkimaan murhia, raiskauksia, talousrikoksia yms pahuutta maailmassa kun ei tarvitsisi puskassa kytätä koska joku on erehtynyt ostamaan Substralia maustekasveilleen.

TunturiTiger

Tervetuloa munkin puolesta tänne! Pitänee varmaan munkin terottaa toi puukko, jos meinataan ruveta veisteleen sitä viikinkipaattia. ;D

E: ja tää kirves!

Lillen

Lainaus käyttäjältä: atni - elokuu 09, 2011, 22:34:11 ip
Jep, hyvä juttu ku suomalaisia on ja kiva aina löytää samasta musasta tykkääviä. Kavereistaki vaan pari kuuntelee sellasta ):


Tuo on totta, eipä paljon enään minun ystävistä kuuntele samaa kuin itse...oikeastaan tarkemmin ajateltuna ei yhtäkään  :-\.

Lainaus käyttäjältä: Macex - elokuu 09, 2011, 19:47:19 ip
Perskuta rallaa vaan, meidänhän tarvii talkoolla veistää itsellemme jumalaton viikinkipaatti, kun näyttää olevan miehistä tänne koottuna valmiiksi!

Ja tervetuloa munkin puolesta meidän chilinistien joukkoon. Toivotaan että sun kasvit pysyy talvella hyvässä hapessa, että saat ensvuonna satoa niin, että tulee ovista ja ikkunoista pihalle.


Tuo olisi vähän niinkuin tarkoituksena, ainoa vaan ,että hirveästi tilaa ei ole ,mutta yritän saada ensi vuodeksi n. 50 chiliä (nytten joku 25 kpl) .Keväällä istutan sitten vielä n. 13 erilaista lajia lisää ja n. 2kpl per laji.  :)
Lainaus käyttäjältä: atni - elokuu 09, 2011, 14:14:00 ip
Lainaus käyttäjältä: Lillen - elokuu 09, 2011, 13:46:18 ip

Musiikkimaku suuntautuu sinne Folk/viiking-metallin välille.





Täysin samaa musiikkia menee tännekkin :D ja kohta mullakin 14 lasissa. Tervetuloa.


Täälläpähän alkaa olla aikamoinen määrä meitä nuoria, mikä ei missään nimessä ole negatiivinen asia, päinvastoin on mukava huomata ,että toisiakin nuoria kiinnostaa rehut ja vielä poikia  :D.


Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - elokuu 09, 2011, 23:23:22 ip
Tervetuloa munkin puolesta tänne! Pitänee varmaan munkin terottaa toi puukko, jos meinataan ruveta veisteleen sitä viikinkipaattia. ;D

E: ja tää kirves!


Tattista  :).

Aji Inferno

Teretulemast' foorumin modejenkin puolesta! :)

Sana on tosiaan vapaa, mutta foorumin sääntöjen läpilukaisu ei koskaan tee pahaa - täällä on muutama sellainen tärkeä asia ja sääntö, jotka on hyvä tietää, jottei tahtomattaan aiheuta tai saa harmeja. ;)

Eikun nagarikasta keskustelua!!

Lillen

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - elokuu 09, 2011, 23:48:00 ip
Teretulemast' foorumin modejenkin puolesta! :)

Sana on tosiaan vapaa, mutta foorumin sääntöjen läpilukaisu ei koskaan tee pahaa - täällä on muutama sellainen tärkeä asia ja sääntö, jotka on hyvä tietää, jottei tahtomattaan aiheuta tai saa harmeja. ;)

Eikun nagarikasta keskustelua!!


Kiitoksia modellekin tervetuloista.

Säännöt taas kerran läpilukaistu...

Lainaus käyttäjältä: Lillen - elokuu 09, 2011, 22:17:04 ip
Kiitoksia kaikille. :)

Ensiferum,Moonsorrow,Wintersun, Amon Amarth, Korpiklaani, Finntroll, Turisas...Kaikki aivan mahtavia!

Ja kaikkein parasta 6/7 Suomalaisia bändejä.

Itse lisäisin vielä Amorphiksen. On niitä muitakin ,mutta nytten ei vain tule mieleen  :-\.




Nytten tuli muutama lisää mieleen jotka kannattaa ehkä tarkastaa...

Minusta Kiuas on mainio bändi vaikka soittaakin hieman laajasti metallia ,mutta mm. Folk metallia.

Myöskin Heidevolk on jäänyt hyvin mieleeni. En tiedä tarkalleen heidän tyylilajiaan, mutta sinne Folk metalliin päin kai?

Sitten jos nytten mennään Folk/Viiking metallin ulkopuolelle ,mutta pysytään metallissa niin tietenkin kaikkien tuntema Children Of Bodom on minunkin suosikkeja. Kyseinen bändi houkutteli minut metallin poluille.

Sitten vielä neljäs bändi joka on jäänyt minun mieleen: Kalmah. Upeata musiikkia  8).

atni

Muistan vielä ku joskus nelosella / vitosella kuuntelin children of bodomia :D nyt en enään tykkää niin paljoa vaikka vanhat biisit on vielä mieleisiä.
Lainaus käyttäjältä: Starwhite - syyskuu 07, 2009, 19:55:41 ip
Vapautuisi niitä poliisejakin tutkimaan murhia, raiskauksia, talousrikoksia yms pahuutta maailmassa kun ei tarvitsisi puskassa kytätä koska joku on erehtynyt ostamaan Substralia maustekasveilleen.

Herpiili

Tervetuloa harrastuksen pariin jonka kanssa lähtee mopo käsistä helpolla ;)

Lainaus käyttäjältä: InkRose - elokuu 09, 2011, 16:57:37 ip
Oma musamakuni on nykyään sen verran sekalainen, että vaikea on enää sitä ihmeemmin määritellä. Bläkkistä tai gangstaräppiä en pahemmin jaksa kuunnella, ja toisesta ääripäästä hämärämmät jatsit sekä suomi-iskelmä tökkivät aika pahasti.


Pakko kommentoida että suomi-iskelmä kyllä lienee aitoa saatananpalvontamusiikkia, varsinkin nykyinen aivoton sävellys ja plagiointi. Harvemmin mikään muu musiikkilaji aiheuttaa yhtä paljon mielipahaa kuin oikeasti hyvien biisien tuhoaminen iskelmäsovituksilla :D

Kehiz

Tervetuloa täältäkin toisen aloittelijan puolesta :p Mukava kuulla, että harrastuksen parissa on muitakin nuoria minun lisäkseni!

Ernesti

Tervetuloa minunkin puolestani!

Täällähän tuntuu olevan samanikäisiä hyvinkin paljon, vaikka aluksi luulin ettei montaakaan.

coco

Tervetuloa. Hienoa että nuoret ovat innostuneet chilien kasvatteluista.