toukokuu 11, 2024, 14:59:58 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Suunnittelukilpailu

Aloittaja Kärsä Babar, joulukuu 22, 2011, 14:31:07 ip

« edellinen - seuraava »

Remotecontrol

Lainaus käyttäjältä: Täti-E - tammikuu 08, 2012, 13:15:37 ip
En vedä hernettä nenään, koska mietin eilen ihan samaa. Ohjeet tähän hommaan ovat aika leväperäiset(tässä topicissa). Juuri siksi tein päätöksen että en käytä ihan mitä tahansa kuvia, vaan etsin täältä foorumilta hyviä. Luulisi että foorumilaiset olisivat iloisia jos heidän sato/puska kuviansa käytetään (niillähän täällä muutenkin leveillään ;D ).Tuohan ei vielä tuollaisenaa edes olisi painokelpoinen vaan ikäänkuin demo. Mikäli tälläinen kuva tulisi valituksi, olisi hyvä hetki ottaa mahdolliseen kuvaajaan yhteyttä ja kysyä kuvaan käyttöoikeutta.
Ei ole tarkoitus varastaa kenenkään kuvia.
Jos on joitakin kuvia teillä joita toivoisitte kortissa näkyvän, niin laittakaa mun puolesta niitä vaikka tähän topikkiin tai linkkinä/yksärinä tms. Kuvan tulee olla hyvin tarkennettu/terävä sekä tarpeeksi suuri.

Mietin kanssa eilen tuota, vois laittaa jäsenetu-liikkeiden logoja tuonne kuten tässä esimerkkitaustassa:


Mutta: Ymmärtääkseni tässä "tehtävän annossa" ei ollut tarkoitus suunnitella kuin toinen puoli? Toinen mutta on se, että jäsenedut ja paikat saattavat vaihdella vuosittain, ja voi tulla kalliiksi painattaa joka vuosi uudet kortit (lieneekö edes kannattavaa)?

Huomautan vielä että kumpainenkin kuva on demo asteella. Taustan tein nopeasti heittäen samalla kun vastasin tähän viestiin. Jos tollaista taustaa haette, teen sen vilä vähän huolellisemmin.

Edit. Pahimpia kirjoitusvirheitä korjattu  ::)



Huomasin vasta nyt tämän. Itse valokuvaajana joka tätä hommaa tienatakseen tekee, toivoisin että lupaa kysyttäisiin jo ennenkuin mitään ruvetaan muokkaamaan, koska itseasiassa se on jo sitä kuvan varastamista, mutta en todellakaan halua nostaa meteliä enkä vedä hernettä nenään asiasta, kuvaa on hienosti käytetty ja tulee hienoon tarkoitukseen, joten luvan annan yhdistyksen hyväksi! :)

Jatketaan, mutta jatkossa kannattaa aina kysyä kuvaajalta lupa, oli kuvaaja sitten kuka tahansa! :)

Täti-E

Anteeksi, en tietty sinun olevan ammattiliigalainen, vaikka olisihan se pitänyt arvata kun niin hyvä kuva oli...
Nöyrimmät pahoitteluni pienimuotoisesta varastamisesta, en tehnyt sitä loukkaamistarkoituksessa. Olen myös samaa mieltä siitä kuinka tämä ensisijaisesti tulisi hoitaa.

Remotecontrol

Lainaus käyttäjältä: Täti-E - helmikuu 27, 2012, 15:08:08 ip
Anteeksi, en tietty sinun olevan ammattiliigalainen, vaikka olisihan se pitänyt arvata kun niin hyvä kuva oli...
Nöyrimmät pahoitteluni pienimuotoisesta varastamisesta, en tehnyt sitä loukkaamistarkoituksessa. Olen myös samaa mieltä siitä kuinka tämä ensisijaisesti tulisi hoitaa.


Juu ei mitään, no worries! Jatka samaan malliin :)

Minppu

Itse hommailen noita jäsenkortteja eräälle toiselle yhdistykselle ja tuon voimassaoloajan painatuksen sijaan olemme päätyneet käyttämään jäsenmaksutarraa (vähän samanlainen, kuin opiskelijakorttien lukuvuositarra). Hommasin vielä tuollaisen alle 100 euron etikettitulostimen, jolla voin printtailla jäsenmaksutarrat itse (koska ovat aika kalliita tarrafirmojen kautta).

En lukenut koko ketjua (koska olen todellinen laiskamato), niin en tiedä onko tätä jo ehdotettu.

Täti-E

Onks tää asia edenny yhtään?

Kärsä Babar

On ja ei. Suunnitelmat on selvillä mutta toteutusta joudutaan odottamaan hieman että saadaan tämä uusi laskutustapa käyntiin. Kun saadaan kaikki laskutettua niin sitten ruvetaan painamaan kortteja laskunsa maksaneille.

Sen luvatun palkintosi saat ainakin Chilitarvikkeelta 20€ lahjakortin muodossa. Tähän saa toki muutkin yritykset ilmoittaa jos haluaa jotain palkintoa antaa.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

Täti-E


jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Täti-E - tammikuu 07, 2012, 23:49:21 ip


Tullaanko tämä havaitsemaan jäsenistön postilaatikossa lähitulevaisuudessa?  ;)
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - lokakuu 01, 2014, 22:31:02 ip
Lainaus käyttäjältä: Täti-E - tammikuu 07, 2012, 23:49:21 ip


Tullaanko tämä havaitsemaan jäsenistön postilaatikossa lähitulevaisuudessa?  ;)


Täti-E on kadonnut kuin kuiskaus Saharaan, joten tuota ylläolevaa ei tulla havaitsemaan kenenkään postilaatikossa.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

jaolsten

...joka ei kuitenkaan tarkoita, ettei jäsenkortit olisi tulossa. Painokone huutaa siis jo hoosiannaa!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013