toukokuu 14, 2024, 02:27:14 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Toinen siemenketjukirje ?

Aloittaja SahuriX, heinäkuu 21, 2009, 23:04:23 ip

« edellinen - seuraava »

Rigsu

ilmoittaudun! mutta sato on kaikista kasveista kaukana -enkä tod aio antaa yrttien vielä kukkia... niitä tarvitaan ruokaankin :P muttajuu. syssymmällä meinaan tilata trinidad scorpionia/congoa, pimenta da neydeä, bolivian rainbow:ta ja aji cristallit on valmiina...

Habathan mulla nyt vaan kasvelee... EI markettisellaiset :D mutta ihan normi oranssit jota löytyy suunnilleen joka toiselta täällä. Sitten on mansikkaa, amppelitomaattia, timjamia, basilikaa, rosmariinia, salviaa, kähäräminttua...ööö... no, sanottaneen että löytyy.
#813

est. 28.07.2009

SahuriX

Täytyy varmaan perustaa piakkoin tonne siemenketjukirjeen kaveriksi toinen siemenketjukirjelista...
roskaposti@turha.tilaus.fi    http://yksi.fi/juha/      NRO:590

snu


Eiköhän täältäkin tulla jossain vaiheessa vielä mukaan. Odottelen kyllä ensin, että parvekkeellakin alkaa satoa kypsymään.

Pistin joskus keväällä basilikan ruukun ebbin päälle kasvamaan niin, että teki juuret sinne soran joukkoon. Se vähän niin kuin unohtui sinne, alkoi kasvamaan chiliryteikön ja ikkunan väliin. Pari päivää sitten löysin noin metrin ebbiä korkeammalta omituisen näköisiä kukkia. Basilikaahan ne... Hyvin kasvavat chililannoituksella. Maku ei kyllä ole enää mikään kovin hyvä.
#419
Eksyminen on suotavaa.

HassuSetä

Kiinnostusta olisisi täälläkin hyötykasvipuolellekin, ilmoittautuisin mukaan:)

Mikho

Vieläkö mahtuu mukaan? kiinnostusta ois, ettei oo pelkästään samoja lajeja ens kaudella. .sori, mut toi yhteystietokuvio on mulle tuntematon, eli kelle laitan osoitteen?

Rigsu

mä luulen, että täällä vielä odotellaan satoa, mutta osoite menee ketjun aloittavalle, joka tulostaa listan, ja laittaa sen kirjeen mukaan. Siitä sitten vedetään oma nimi yli, ja postitetaan listassa seuraavaksi olevalle. Täällä voi varmaan ilmoittautua vielä kirjeen ollessa matkalla, jolloin vuorossa oleva voi sen lisätä listan perään. Jne.
#813

est. 28.07.2009

SahuriX

Jep Voihan tässä jo ilmottautua, satoa odotellessa... mielelläni laittaisin listan alkupäähän niitä joilla on runsaasti kirjeeseen sisältöä...
roskaposti@turha.tilaus.fi    http://yksi.fi/juha/      NRO:590

dewon


biblo

Meneekö homma lyhykäisyydessään niin että saa siemenet->ottaa muutaman->lisää saman lajikenimellä varustettuna mukaan->kirje postiin?


Jos niin voisin olla messissä.
"Grow food, not lawns"

lumi1234

voiko osallistua akaattikotilon munilla :) on siemenet hiukan hakuses viel kun eka syksy vasta kasveilla ja kasvattajalla.

Sume

Täältä tullaan kans mukaan :) Nimeä listaan vaa ;)
Chiliyhdityksen jäsen 913

TunturiTiger

vieläkö siihen porukkaan mahtuu?

maxdrehzahl


biblo

Lainaus käyttäjältä: biblo - elokuu 27, 2009, 07:18:46 ap
Meneekö homma lyhykäisyydessään niin että saa siemenet->ottaa muutaman->lisää saman lajikenimellä varustettuna mukaan->kirje postiin?


Jos niin voisin olla messissä.


Niin että miten on,mahtuuko mukaan ja olenko ymmärtänyt homman oikein?
"Grow food, not lawns"

ottoboi

voisin kanssa liittyä mukaan remmiin :)

Kimppu

Lainaus käyttäjältä: biblo - syyskuu 09, 2009, 10:12:14 ap
Lainaus käyttäjältä: biblo - elokuu 27, 2009, 07:18:46 ap
Meneekö homma lyhykäisyydessään niin että saa siemenet->ottaa muutaman->lisää saman lajikenimellä varustettuna mukaan->kirje postiin?


Jos niin voisin olla messissä.


Niin että miten on,mahtuuko mukaan ja olenko ymmärtänyt homman oikein?


En tiä ymmärsinkö sinua oikein.  :D Elikkä kun kirjeen saat, otat haluamiasi siemeniä kohtuuden rajoissa, ja lisäät jotakin chiliä/muuta. Jos ei siemeniä ole niin ainakin tuolla puutarha.netin puolella myös postimerkit kelpaavat.
http://tulipaprika.blogspot.com

Lainaus käyttäjältä: KadotusMutta joo, kohta tulee Aji Inferno ja rankaisee poistamalla koko topicin, koska eihän tämä ole mahdollista.

Lainaus käyttäjältä: nicklas
kuinka voin kiertää tonne piratebayhin kun elisa on sen kerran plokannut....

biblo

Kyllä,ymmärsit oikein.Eli vaihdan noita siiduja joihinkin lajikkeisiin joita kuoressa ei ole.

No,pääseekö?
"Grow food, not lawns"

axo

Lainaus käyttäjältä: biblo - syyskuu 09, 2009, 20:18:04 ip
Eli vaihdan noita siiduja joihinkin lajikkeisiin joita kuoressa ei ole.


Voi sinne mun käsittääkseni myös lisätä samaa lajiketta jota siellä jo ennestään on.

jeQQ

Mua kiinnostaisi kanssa kovasti!

TunturiTiger

mitäs tälle ketjukirjeelle kuuluu? kelle ilmoitan osoitteeni?  :)