toukokuu 14, 2024, 16:13:36 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


#kanava ?

Aloittaja SahuriX, maaliskuu 28, 2009, 21:40:29 ip

« edellinen - seuraava »

SahuriX

Onko jo olemassa chiliaiheista irkkikanavaa (ei siis mitään galleriajuttua vaan oikeeta)...

Ja jos ei oo niin perustetaanko quake tai ircnettiin ?
roskaposti@turha.tilaus.fi    http://yksi.fi/juha/      NRO:590

calm


Endalion


hessi


2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry


Aessu

huhtikuu 09, 2009, 14:03:58 ip #5 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 09, 2009, 15:08:17 ip käyttäjältä Aessu
Lainaus käyttäjältä: hessi - maaliskuu 28, 2009, 22:44:10 ip
ja se #chilipervot


Ja tämähän on sitten se kanava jolle postataan kaikki epäasiallinen tauhka, joka perustettiin eräiden henkilöiden kypsyttyä mm. allekirjoittaneen pasteamiin linkkeihin. Oleskelu omalla vastuulla.
http://www.youtube.com/watch?v=OD4JPEyayus
Tuotetun tekstin määrä on suoraan verrannollinen nautittuun alkoholimäärään.
#365

Filago

Hei,

Kertokaas nyt joku joka on enempi pro tässä irccauksessa:

Access Denied: No connections allowed

Mitä meinaa tällainen virheilmoitus? Aikaisemmin olen päässyt vaikeuksitta fatalii.net kanavalle, noudattamalla Fataliin kotisivun ohjetta missä ensin webchat sivu ja sieltä valittu sit kanava jne... Kokeilin paria muutakin kanavaa, joille olen aikaisemmin päässyt tuolla menetelmällä, ihan viime aikoinakin, ja sama homma.

terveisin Filago, joka pärjää tietoyhteiskunnan haasteissa ihan hienosti juuri tasan niin kauan kun mikään ei mene vikaan ;)
#163

calm

Lainaus käyttäjältä: Filago - toukokuu 30, 2010, 12:54:45 ip
Kertokaas nyt joku joka on enempi pro tässä irccauksessa:
Access Denied: No connections allowed
Mitä meinaa tällainen virheilmoitus? Aikaisemmin olen päässyt vaikeuksitta fatalii.net kanavalle, noudattamalla Fataliin kotisivun


Ainakin nyt näyttää toimivan, olisiko joku väliaikainen katkos ollut vaan palvelimen toiminnassa. Ainakin virheilmoitus viittaisi siihen, että webchat ei saanut yhteyttä palvelimelle, eikä niinkään, että sinä et olisi päässyt kanavalle.

Filago

Lainaus käyttäjältä: calm - toukokuu 31, 2010, 09:01:29 ap
Lainaus käyttäjältä: Filago - toukokuu 30, 2010, 12:54:45 ip
Kertokaas nyt joku joka on enempi pro tässä irccauksessa:
Access Denied: No connections allowed
Mitä meinaa tällainen virheilmoitus? Aikaisemmin olen päässyt vaikeuksitta fatalii.net kanavalle, noudattamalla Fataliin kotisivun


Ainakin nyt näyttää toimivan, olisiko joku väliaikainen katkos ollut vaan palvelimen toiminnassa. Ainakin virheilmoitus viittaisi siihen, että webchat ei saanut yhteyttä palvelimelle, eikä niinkään, että sinä et olisi päässyt kanavalle.


Joo, huomasin että taas toimii :). Pari päivää ehti herjata joka kerta, joka kanavalla. Mistä päättelin itsekin, että ehkä mun jorinoihin ei sittenkään ole kyllästytty, vaan joku muu häikki tuolla. Kiitos, että näit vaivan kokeilla ja vastata :).

Filago
#163

ParturjzCoxsone

onkos qnetissä toimivaa kanavaa ?