Foorumistien moottoripyörät,-kelkat, mönkijät, ym. vast. Harrasteliikuttimet!

Aloittaja masaiman, elokuu 20, 2011, 23:37:13 ip

« edellinen - seuraava »

masaiman

elokuu 20, 2011, 23:37:13 ip Viimeisin muokkaus: elokuu 21, 2011, 01:36:39 ap käyttäjältä mattson
Mahtaako foorumilla liikkua muita moottoripyöristä ym. vehkeistä kiinnostuneita? Itsellä nurkissa pyörii tällä hetkellä yksi kappale 125cc Cagiva freccia C12R Bomberi, Haaveissa hankkia ensi kesäksi 900cc Honda CBR Fireblade.

Oman pyörän modauksia: Suzuki GSX-R6:n äänenvaimennin, Arrown tehoputki, lasikuidusta itse valmistetut takakate sekä tankin kuori, digitaalinen (fillarin) mittari, Dicen T6 (leveä) tanko, Takahäkissä lievä ducktail, LED-takavalo, etumaski. Noi nyt äkkiä tulee mieleen...

MasaT

Itsellä ei ole moottoripyöräilytaustaa mutta tuntuu aina uudelleen tulevan mieleen tuo Jawan 350 chopper. Tuntuis sopivan minulle, kun kuitenkin rullailen pikkuhiljaa pienempiä teitä. Onko kenelläkään kokemusta kyseessä olevasta pyörästä?

wille

Mulla seisoo tossa pihassa Volvo 343 Variomatic vm. -78. Eikö se lasketa moottorikelkaksi? ;)
Pyörä olisi mukava. Itse kuulun siihen ikäryhmään, jonka tulisi suorittaa kortti kaksipyöräisellä mobilisoitumista varten.

Yhtälö menee näin:
Tämänhetkinen elämäntilanne
+ moottoripyöräkortti
+ moottoripyörä
+ vakuutukset
+ asusteet
+ muut juoksevat kulut
= ERROR ERROR. Budget failure.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Hapa_Nero

Löytyy CB 450 60 luvulta ja 70 luvulta. Enduropoluille löytyy 250 yz.
Tänä kesänä oli tarkoitus ostaa joku tonninen reissurassi ja käydä lapissa ja/tai Hammerfestissä.
Mutta kun mopokauppoja ei sitten syntynytkään, niin kohta pääsen huristelemaan uudella sohvakalustolla  :D

Ai niin, 350 Jawasta en tiedä, mutta 250 Jawaan löytyisi sylinteri, kansi, mäntä ja kamppari veiveineen.

Eric Sour

Rautapiä hd bopperilla tulee kovastikin ajeltua.. Niin ja sit tietty tuolla american classicillakin jonkin verran.
Tuossahan nuo kummatkin viime ahvenanmaan reissulta.


By ericsour at 2011-08-20

Eric Sour

Niin ja kaipa tämäkin lasketaan harrasteliikuttimeksi...


By ericsour at 2011-08-20

MasaT

Lainaus käyttäjältä: Eric Sour - elokuu 21, 2011, 01:24:12 ap
Niin ja kaipa tämäkin lasketaan harrasteliikuttimeksi...


By ericsour at 2011-08-20

Ohhoh! mikäs tuo on? Joku muskeliauto mutta mikä? Keulalla saattaa olla chevroletin logo.

masaiman

Autoille tuolla jo olikin oma topiccinsa, jonka takia tämän ketjun loin, Nevertheless komea biili.

MasaT

Joku 70-luvun puolenvälin jenkki-auto. Muistuu vaan mieleen, kun aikoinaan mentiin tansseihin chevrolet malibu-taksilla. :)

Hapa_Nero


Kehiz

elokuu 21, 2011, 10:17:31 ap #10 Viimeisin muokkaus: elokuu 21, 2011, 10:21:47 ap käyttäjältä Kehiz
http://imageshack.us/f/33/kuva0007.jpg/

Kyseessä siis Derbi GPR 125. Haaveena joskus aikuisena hankkia isompikin pärrä alle :)

Mape

---

jla1710

Mopedeja löytyy tallista:

- Honda CBR 1100XX (02)
- Komar MR232 (64)
- Nymans autoped 118 (54)
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.


Täti-E

Jos täällä tehään muita kateelliseksi pyörillä ni tehkää se sitten kunnolla. Täti ilahtuu kovasti hienoista kuvista ja tyyttyykin niihin koska se elää jatkuvassa budget errorissa- Onneksi minulla on bilteman pyörä! ::)

ihis81

elokuu 21, 2011, 16:09:46 ip #15 Viimeisin muokkaus: elokuu 21, 2011, 16:13:32 ip käyttäjältä ihis81
Tossa mun moottoripyörä.



Ktm 640 LC4 Prestige supermoto vm-06-

Väärät kumit vaan alla, katukumit ensikesäksi sitten... Tänä vuonna ei ole varaa ostaa ;D Ajetaan nuo ensin alta

Tuolla moottoripyörät.orgissa olen satakunnan kuvajahdissa koittanut roikkua:)
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

biblo

"Grow food, not lawns"

ihis81

Ei ole omalta pihalta vaan edellisen pyörän omistajan.

Mulla ei sattunut olemaan kuvaa tosta KTM,stä vielä itse kuvattuna :D
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

pak

Olen kärsinyt jo monta monta kevättä armottoman kovasta pyöräkuumeesta. Ongelmana on ollut se, että kun ei tullut juniorina ajettua A-korttia, niin on ollut pyörän hankinta mallia "tekis mieli, mut...". Lahja A:n jakamisen kun lopettivat 4 vuotta ennen kun B C -kortin ajoin.

Nyt sitten otin härkää sarvista ja ajoin vihdoin pyöräkortin tänä kesänä.
Pyöränkin ostin hyvissä ajoin ennen kortin saamista. Kawasaki GPZ 1100 on ensipyörä, jolla on hyvä harjoitenlla.

Tässä kolmen viikon aikana mitä kortti on ollut, on tullut ajeltua reilu pari tuhatta kilometriä. Ja voi että tää moottoripyöräily on kivaa :)

MasaT

Lainaus käyttäjältä: pak - elokuu 22, 2011, 01:37:48 ap
Kawasaki GPZ 1100 on ensipyörä, jolla on hyvä harjoitenlla.


Ai jaa. Pitäiskö minun nyt alkaa miettiä tätä vaihtoehtoa? On tuo nyt sentään aika jykevä pyörä. :)