toukokuu 11, 2024, 18:18:08 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Humala

Aloittaja SheiK9ni, toukokuu 08, 2013, 11:56:25 ap

« edellinen - seuraava »

SheiK9ni

Hankin humalataimen tässä vähän aikaa takaperin. Se on vielä aika onnettoman pieni, noin 5 senttiä korkeudeltaan, mutta ne neuvoi kaupassa että kuuluu lannoittaa hyvin. Tuli mieleen että kelpaako BioBizz siihen ja jos kelpaa niin mitäköhän pitoisuuksia on hyvä käyttää?

luppis

Mistä löysit taimia?

Itse olen yrittänyt siemenistä idätellä tuloksetta.

SheiK9ni

Agrimarketista hintaan 13:50€. Jos kuitenkin saan huomauttaa niin ne on aivan tynkiä kun sieltä ostaa. Joutuu siis kasvattelemaan itse. Kannattaa toimia ajoissa niin saa viettää kesällä grillijuhlia rauhassa edes jonkinlaisen köynnöksen takana.
Toinen mahdollisuus sulle olisi ottaa pistokas jostain valmiista köynnöksestä. Sekin on minun käsityksen mukaan mahdollista.

Macex

Aikanaan laitoin EU:n maatalousasiosta vastaavalle henkilölle kyselyä, että minkälaisia maataloustukia olisi mahdollista saada humalatilan ylläpitämiseen.

En ole vieläkään saanut vastausta.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Dethlock

I'm newbie and I know it  -  2013  -  Chilisti #2374
Kasvatuspäikkäkirja
Hydrohärpäke DethTable


Youtube kanava

Janne

Lainaus käyttäjältä: SheiK9ni - toukokuu 08, 2013, 13:31:39 ip
Agrimarketista hintaan 13:50€. Jos kuitenkin saan huomauttaa niin ne on aivan tynkiä kun sieltä ostaa. Joutuu siis kasvattelemaan itse.

Ihan tynkiä ne on joka kevät kaikilla. Humala kasvaa joka vuosi kokonaan uusiksi, varret eivät talvehdi.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

SheiK9ni

Tynkä nimenomaan. Itse en näe tässä ongelmaa varsinkaan kun se kasvaa hyvin nopeasti.