toukokuu 13, 2024, 02:11:45 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä nautitte juuri nyt?

Aloittaja Minbaari, elokuu 27, 2009, 23:25:11 ip

« edellinen - seuraava »

Minbaari

Angry birds explosion espressoa aamupalan tueksi. Just otin leivinuunista 11h hautunutta possun etuselkää ja kohta alkaa raivoisa pizzan vääntäminen tämän päivän bileitä varten..
#816

Fredrik-flugarn

No riisipuuro tietty!
-Onhan nyt melkein joulu ;D
Rehut ja revitetyt pelihousut, kasvatuspäiväkirja siis...
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=16281.0

masaiman

Sikakalliita Jack Links Beef Jerky lastuja sekä Karjala Pint. Tulin just hetki sitten kotiin oltuani koko päivän kaverin muuttoapuna.

En muistanukkaan kuinka totaalisen, harvinaisen, erinomaisen kokonaisvaltaisen tuubasta se homma on...

wille

Keisarin Året Runt tuopissa ja täytetyt sämpylät uunissa. siihen kylkeen vähän fetaista salaattia. Sitten lisää olutta.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

bläkkäri


wille

Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Lillen

Maistoin juuri tämän vuoden ainutta ja jäätynyttä Turbo Pubea. Paskalta maistui pienen polteen kera, joudun siis odottamaan vielä ainakin kolmannenkin vuoden ennenkuin pääsen maistamaan Turbo Pubea kunnolla  :'(

TunturiTiger


bläkkäri

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - lokakuu 27, 2012, 10:37:19 ap
Angry birds explosion espressoa...


Eroaakos tuo kovastikin näistä pauligin peruspressoista? Näky Prismassa olevan myynnissä, mutta hintaa tuplaten tuohon HH:n Fortissimoon.
Itse en juo espressoa sellaisenaan, vaan aina maitovaahdot matkaan. Siinä voipi hienoimmat makuvivahteet kadota matkasta...

biblo

Karjalanpaistia pottumuussin kera. Muussissa mukana toki kunnon voi,kulutusmaito ja nyrkki suolaa. Ilman chiliä toki, sen verran hyvää että turha siihen on mitään jatkeita tunkea.
"Grow food, not lawns"

wille

Lumilapiollinen tacoja tuli tuossa viskeltyä tuulensuojaan.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

PP

Lainaus käyttäjältä: bläkkäri - lokakuu 28, 2012, 16:37:49 ip
Eroaakos tuo kovastikin näistä pauligin peruspressoista? Näky Prismassa olevan myynnissä, mutta hintaa tuplaten tuohon HH:n Fortissimoon.
Itse en juo espressoa sellaisenaan, vaan aina maitovaahdot matkaan. Siinä voipi hienoimmat makuvivahteet kadota matkasta...


Omaan makuun jonkun verran parempaa kun Pauligin Fortissimo. Hintaa (23 e/kg) ei papuina 500 g paketissa ollut sen enempää kuin Fortissimolla, joka tosin on 250 g paketissa. Erityistä oli, etten ole koskaan nähnyt myynnissä vain kaksi viikkoa vanhaa Pauligia niinkun nämä lintupavut oli.

Toby

Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: PP - lokakuu 28, 2012, 19:38:33 ip
Lainaus käyttäjältä: bläkkäri - lokakuu 28, 2012, 16:37:49 ip
Eroaakos tuo kovastikin näistä pauligin peruspressoista? Näky Prismassa olevan myynnissä, mutta hintaa tuplaten tuohon HH:n Fortissimoon.
Itse en juo espressoa sellaisenaan, vaan aina maitovaahdot matkaan. Siinä voipi hienoimmat makuvivahteet kadota matkasta...


Omaan makuun jonkun verran parempaa kun Pauligin Fortissimo. Hintaa (23 e/kg) ei papuina 500 g paketissa ollut sen enempää kuin Fortissimolla, joka tosin on 250 g paketissa. Erityistä oli, etten ole koskaan nähnyt myynnissä vain kaksi viikkoa vanhaa Pauligia niinkun nämä lintupavut oli.


Joo ei ole vielä saanut näin tuoretta Pauligin kahvia, paitsi käydessäni Pauligin toimipisteessä Vuosaaressa vuonna 2008.
#816

InkRose

Kermaisella kanakastikkeella jatkettua ruokablogihitti-avokadopastaa. Namskis.

Jahvetti

Kohta taas automaatti"kahvia" iltavuorossa :(
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

Hubert

Flexun makeaa marjaa.  :P
On kyllä kova polte, kun ottaa podin koon huomioon! :O

Naga Morphia

Hetki sitten: teetä, halppis - jaffaa, banaanijugurttia ja inferno - peunalastuja.
Nyt: Hyvää musiikkia, kuunneltuna.
Kohta: Unta.

-Morphia
Cooking the next step..

Jahvetti

Lainaus käyttäjältä: hubert - lokakuu 30, 2012, 19:52:58 ip
Flexun makeaa marjaa.  :P
On kyllä kova polte, kun ottaa podin koon huomioon! :O

Allekirjoitan, aika pelottoman näköinen/kokoinen kaveri tulisuuteensa nähden.
Tämäkin tietysti saattaa vaihdella aika paljon kasvatusolosuhteiden mukaan. Ensimmäinen kausi flexua, ei kokemusta enempää.
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

zarmo

Itse tekemääni olutta. Reippaasti humaloitua alea tuli näköjään tehtyä. Kyllähän tämä maistuu. Nagaviinaakin on tuolla.
Ajatuksenjuoksun leimaa-antavin luonteenpiirre on pimeys