toukokuu 14, 2024, 04:25:42 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje II

Aloittaja Whili, tammikuu 03, 2013, 13:07:49 ip

« edellinen - seuraava »

San-M

Kirje pitäisi kai huomenna olla mulla, kyselin myllykoskimansionilta osoitetta että saataisi kirje sitten pian eteenpäin.

sorrii

Jep: Mä vien kirjeen San-m'n kadulle huomenna päivällä. En nyt illalla enää viitsi, vaan mieluummin vähän täydentelen, kun on musta edellisiin verraten vähän laihtunut se valikoima.

Ei ole kovin paljoa ehtinyt siemeniä kuivaamaan, kun satoa on perkaamatta ja jopa keräämättä puskissa: suurin osa uusista. Laitan kuitenkin sen mitä on ... ja onhan noita :)
Menee aina vähän aikaa tuossa pussittelussa kun on kauan ollut tapa kerätä yksittäisistäkin podeista siemeniä veskipaperitolloihin kuivumaan, ja niitä tolloja kertyy aika paljon ...  :) .. ja pusseja vähän lisää.
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

chipe

Lainaus käyttäjältä: sorrii - marraskuu 01, 2015, 13:44:05 ip
Saunapalovammoissa on aika ikävät tilastot: http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/arkisto?p_p_id=Article_WAR_DL6_Articleportlet&p_p_action=1&p_p_state=maximized&viewType=viewArticle&tunnus=duo98137


Aika karunnäköisiä vaurioita tuolla näytillä :o. Onneksi ei sitten tällä kertaa käynyt vielä pahemmin, vaikka ilmeisen pahasti kävikin.

Sauna on kyllä vaarallinen paikka olla yksin, kun aina sitä voi jotain tapahtua nuoremmillekin. Olis aina syytä olla joku tarkistamassa että sieltä on kanssa tultu pois.

Yksi ongelmahan saunomisessa on se kun homma vedetään överiksi ja sieltä ei tulla ajoissa pois vaikka keho käskee. Saunomisen MM:ssähän nähtiin siitä ääritapaus. Se ongelma on kyllä helppo korjata: nauttii jotain tujumpaa chiliä ennen saunomista, tai levittää sitä iholleen. Eipä halua olla saunassa liian kauaa. Se tuli jälleen eilen havaittua. Irroittelin aiemmin kuivaamistani Caribbean Redin ja Scotch Bonnetin siemenistä siemenkiinnikkeitä paljain käsin, kun nuo oli jääneet paakuiksi. Ei mikään maailman fiksuin teko, eikä sekään että jäi ilmeisesti riittävä käsien pesu tekemättä. Kyllä sen sitten saunassa taas huomasi mihin kohtiin naamaa ja käsiä sitä oli tullut koskettuakaan. Nyt reilua vuorokautta myöhemmin sauna sai uudelleen näpit polttamaan, ja aika isostikin.

San-M

Kirje laitettu eteenpäin myllykoskimansionille ennen klo.17, joten pitäisi lähteä tampereelta seuraavaan paikkaan jo tämän päivän aikana.

Mietin kovasti laitanko niitä CGN 21500 siemeniä kuitenkaan mukaan koska ne näytti niin kämäsiltä...
Laitoin kuitenkin loput niistä mitä itse tilasin ja vielä omia päälle. Huonon itävyysvaroituksen kera.

Myllykoskimansion

Jesh, täällä odotellaan. Huomenna varmaankin täällä ja ke lähdössä Dodddsille.  8)

Whili

Lainaus käyttäjältä: teroasi - marraskuu 01, 2015, 15:01:45 ip
Hoi San-M pistä kirje suoraan Myllykoskimansionin suuntaan.. Oon reissun päällä ens viikon ja viikonloppu näyttää kiireiseltä kans. Ikävää mutta en tahdo olla merkittävänä hidasteena kirjeen kululle..  :(
Pistetäänkö sun nimi tuonne listan hännille ??

teroasi

Lainaus käyttäjältä: Whili - marraskuu 02, 2015, 18:13:32 ip
Lainaus käyttäjältä: teroasi - marraskuu 01, 2015, 15:01:45 ip
Hoi San-M pistä kirje suoraan Myllykoskimansionin suuntaan.. Oon reissun päällä ens viikon ja viikonloppu näyttää kiireiseltä kans. Ikävää mutta en tahdo olla merkittävänä hidasteena kirjeen kululle..  :(
Pistetäänkö sun nimi tuonne listan hännille ??

No siirrä vaan.. Plärään sen läpi sit ja katon mitä jäljelle jäänyt :)1

Myllykoskimansion

marraskuu 03, 2015, 19:31:42 ip #1287 Viimeisin muokkaus: marraskuu 03, 2015, 19:37:30 ip käyttäjältä Myllykoskimansion
 8)
Paketti saapui ehjänä perille. Huomenna päivällä lähtee kohta Doddds:ia.

Havainnollinen kuva päiväkirjassa: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15650.msg320510#new

chipe

Jos postin luotettavuus huolettaa jo muutoinkin, niin nyt ja lähitulevaisuudessa siemenpolojen matkanteko on entistäkin riskialttiimpaa:

http://www.posti.fi/tiedotteet/2015/20151102_mielenilmauksia.html

Mahdolliset viivästykset on yksi riski, postinkuskaajien asennoituminen hommaan vähän isompi riski. Toivotaan ettei kirjeen reitille osu ketään kovasti töitään vastaan taistelevaa yksilöä.

Nimimerkki "kerran olen löytänyt metsästä pari pinoa jakamattomia lehtiä".

Trioniska

marraskuu 04, 2015, 06:37:13 ap #1289 Viimeisin muokkaus: marraskuu 04, 2015, 07:03:08 ap käyttäjältä Trioniska
LainausNimimerkki "kerran olen löytänyt metsästä pari pinoa jakamattomia lehtiä".


Mutta nuo olivat varmaan ilmaisjakelua?

Koska kun asuin opiskelija-asunnoissa niin yllättäen ilmaisjakelupaaleja oli usein sellaisenaan paperinkeräyksessä, näytti muutaman kerran olevan jopa koko erä, tai useampia...

Oli opiskelija "jakaja" löytänyt helpon bisneksen...
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

chipe

Lainaus käyttäjältä: Trioniska - marraskuu 04, 2015, 06:37:13 ap
Mutta nuo olivat varmaan ilmaisjakelua?


Voi hyvin olla. Sen verran paljon aikaa ettei enää muista mitä tarkalleen olivat.

Myllykoskimansion

Tänään lähti puolenpäivän aikaan kohti Dodddsia!  8)

Doddds

Lainaus käyttäjältä: Myllykoskimansion - marraskuu 04, 2015, 19:12:11 ip
Tänään lähti puolenpäivän aikaan kohti Dodddsia!  8)


Hyvä homma!!! Toivotaan että on perillä ennen viikonloppua. Vien kirjeen itse karviaisen postilaatikkoon kun asutaan samassa kaupungissa, niin saadaan vähän nopeutettua hommaa.

Whili

Lainaus käyttäjältä: Doddds - marraskuu 05, 2015, 08:34:13 ap
..Vien kirjeen itse karviaisen postilaatikkoon kun asutaan samassa kaupungissa, niin saadaan vähän nopeutettua hommaa.


Pieniä muutoksia kiertolistan loppupäässä !!

...Ja Olumiittiläiset saavat ruveta valmistautumaan !!!

unenkuva

Siirretäämpä miitin keskustelu tänne. Laitan tämän viestin vielä privana kaikille, jotka ovat mulle ilmoittautuneet yv:llä.
Koitetaan toki katsoa päivä, että mahdollisimman moni pääsee paikalle. Lopullinen ajankohta tietenkin tarkentuu jahka tiedän milloin kirje tulee mulle.

karvainen

Hegezi laitetty viestiä, osoitetietojen kalastelua.

Doddds:lle kirje varmaankin saapuu viikonlopuksi ja mullekkin kerkeää varmaan viikonlopun aikana, eli jos kaikki menee niin kuin pitäisi, niin kirje lähtee maanantaina Hegezi postilaatikkoa kohden.

Whili

Onko kirje jo saapunut Lapualle ??

Doddds



Myllykoskimansion

Just...  >:( Meitsin tuuria jos katoaa mun lähettämänä. On siinä päällä kyllä kunnon merkinnät lähettäjästä ja vastaanottajasta että luulisi menevän lopulta jompaan kumpaan suuntaan.