toukokuu 19, 2024, 06:08:56 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje II

Aloittaja Whili, tammikuu 03, 2013, 13:07:49 ip

« edellinen - seuraava »

Tunari


Cheini

tammikuu 15, 2014, 13:10:02 ip #721 Viimeisin muokkaus: tammikuu 15, 2014, 14:10:33 ip käyttäjältä Cheini
Ketjukirje on saapunut!

muistutus: älä hiero silmiä vaikka näpläisit vain siemeniä :D
Joko tehdään kunnolla tai ei tehdä mitään

chili_maestro

tammikuu 15, 2014, 15:32:49 ip #722 Viimeisin muokkaus: tammikuu 15, 2014, 15:54:52 ip käyttäjältä chili_maestro
Lainaus käyttäjältä: Tunari - tammikuu 15, 2014, 10:36:24 ap
Lainaus käyttäjältä: chili_maestro - tammikuu 14, 2014, 19:57:02 ip
Lainaus käyttäjältä: Proudfoot - tammikuu 14, 2014, 00:41:55 ap

Tosin on joitakin välissä kun hautoo kirjettä pari viikkoo...  >:(


Minuako meinasit? :o


Öö totanoini, minähän olen ennen sinua tässä kirjeessä, joten enhän minä voi ainakaan Tunaria syyttää.
...mutta esim. Tunarilla on mahdollisuus syyttää minua, jos minä tunaroin ja viivyttelen...  ;D mutta siihen en anna aihetta.   ;)

Pitäiskö sanoa Paavo Väyrys tyyliin: "Minä en syytä, enkä väitä. Vaan totean..."
luulin erehtyneeni, mutta olinkin väärässä.

Cheini

 :) kirje on munittu ja lähetetty maestrolle ->
Cheiro Roxa hävisi kokonaan listalta
Joko tehdään kunnolla tai ei tehdä mitään

chili_maestro

Maestro kiittää ja kumartaa Cheinille nopeasta käsittelyajasta.
Hoiteli siemenet ennätysajassa, vaikka silmiä kirvelikin... ;D
luulin erehtyneeni, mutta olinkin väärässä.

Tunari

Lainaus käyttäjältä: chili_maestro - tammikuu 15, 2014, 15:32:49 ip
Lainaus käyttäjältä: Tunari - tammikuu 15, 2014, 10:36:24 ap
Lainaus käyttäjältä: chili_maestro - tammikuu 14, 2014, 19:57:02 ip
Lainaus käyttäjältä: Proudfoot - tammikuu 14, 2014, 00:41:55 ap

Tosin on joitakin välissä kun hautoo kirjettä pari viikkoo...  >:(


Minuako meinasit? :o


Öö totanoini, minähän olen ennen sinua tässä kirjeessä, joten enhän minä voi ainakaan Tunaria syyttää.
...mutta esim. Tunarilla on mahdollisuus syyttää minua, jos minä tunaroin ja viivyttelen...  ;D mutta siihen en anna aihetta.   ;)

Pitäiskö sanoa Paavo Väyrys tyyliin: "Minä en syytä, enkä väitä. Vaan totean..."


Jooh, mie tunaroin edelleen.. Ja vainoharhat iskevät päälle ajoittain, pahoittelut niistä...

chili_maestro

Tunari: Mitäs me pienistä kun ei nekään meistä.  ;D

Oma pointti oli se, että niillä joilla olisi eniten peiliin katsomisen paikka, ovat mielestänsä erinomaisen hyviä mallikansalaisia.
Tämän olen todennut  3vuoden oikeustaistelun aikana valehtelevia virkamiehiä vastaan.
luulin erehtyneeni, mutta olinkin väärässä.

Pirunpalko

Hienoa, ettei kirje ole kadonnut minnekään matkalle :)
sai vihdoinkin laitettua kirjeen siemenet lautalle ja alkaa kesän odotus  ;D

Whili

Lainaus käyttäjältä: Proudfoot - tammikuu 14, 2014, 00:41:55 ap
Löysin kyllä avausviestistä ohjeet miten liittyä, mutta onkos ketju pitkällä ja miten pian uusi käynnistyy edellisen jälkeen? Lähinnä tässä tuumailen, että kantsuukos tässä vielä alkaa moisiin osallistumaan..?

Vielä ehtii mukaan. 
Kun kirje saapuu tänne, niin odotellaan että saadaan parikymmentä nimeä listalla ja laitetaan uusi kierros käyntiin.

Macex

Jaa että uusi kierros, no miepä lähhen mukkaan.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Täti-E

Same-same..Seuraavalla kerralla voi olla enemmän itselläkin laittaa jakoon. Eli uusinnassa mukana.

chili_maestro

Kirje tuli ja (rahtusen verran pulleampana) on nyt Itellan hellässä huomassa matkalla kohti Tunaria.
...Hmm, no tosin siitä hellästä en ole varma, kun postista on kyse  ;D
luulin erehtyneeni, mutta olinkin väärässä.

Whili

Viellä olisi ensiviikko aikaa ilmoittautua tähän kierrokseen ja päästä nauttimaan siemenpaljoudesta !!

Pirunpalko

Kyllähän sitä uudelle kierrokselle mieluusti liittyisi :)

Tunari

tammikuu 19, 2014, 15:05:09 ip #734 Viimeisin muokkaus: tammikuu 20, 2014, 14:21:53 ip käyttäjältä Tunari
Nonniin... Odotellaan taasen ett josko tulee uusi turha käynti postissa kuten tuon SKK3:n kanssa vai toimisiko postipatet toisin tällä kertaa...

Posti toi ja posti vei... Voi Miikos alkaa jo odottelemaan pakettia Itellan ei-niin-hellästä huomasta...

-Teemu

Miikos

tammikuu 21, 2014, 17:54:12 ip #735 Viimeisin muokkaus: tammikuu 21, 2014, 19:55:07 ip käyttäjältä Miikos
Täällä on Shitella oli käsitellyt kirjettä ihan asiallisesti  ;D

Nyt pengotaan, huomenna jatkaa matkaa Whilille  :P

Edit: Johan olikin paketti Eipä voi muutakuin kiittää nöyrästi tällaisesta aarreaitasta
It burns!

Whili

Katsele ihan rauhassa siemeniä, enään ei ole mitään kiirettä..

Elikkäs..  kierros on lopussa

Kiitos kaikille !!  Kirje kulki vajaassa viidessä kuukaudessa viidenkymmentä osallistujaa läpi, eli melko reippaaseen tahtiiin.
Uusi kierros alkaa heti kun on saatu parikymmentä nimeä listalle.  Ja ilmoittautumissäännöt löytyvät ekasta viestistä.

Whili


    postimaksu on nykyään 4,00 €

Miikos

No niin, hautominen loppuu huomenna tai torstaina  8) Ilmoitan kun on postin matkassa.
It burns!

Miikos

Perjantaina illalla viety postiin, pitäis olla viim. ti Whilillä  :)
It burns!