toukokuu 23, 2024, 14:03:29 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mikä tänään naurattaa.

Aloittaja Ryhis, huhtikuu 05, 2010, 10:37:51 ap

« edellinen - seuraava »

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - syyskuu 04, 2015, 14:18:28 ip
Lainaus käyttäjältä: Whili - syyskuu 04, 2015, 13:08:01 ip
Jos hieman hätäsempää mopoa kaipailet...

http://www.nettimoto.com/tunturi/pappa/1913773

Johan jäis poliisitkin mopolle kakkoseksi ::)


:o

Ja ratsiassa selität viattomalla naamalla "juu ei tätä oo yhtään laitettu, ihan vakio pappatuntsa"  8)

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: Wolfman - syyskuu 04, 2015, 15:58:25 ip
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - syyskuu 04, 2015, 14:18:28 ip
Lainaus käyttäjältä: Whili - syyskuu 04, 2015, 13:08:01 ip
Jos hieman hätäsempää mopoa kaipailet...

http://www.nettimoto.com/tunturi/pappa/1913773

Johan jäis poliisitkin mopolle kakkoseksi ::)


:o

Ja ratsiassa selität viattomalla naamalla "juu ei tätä oo yhtään laitettu, ihan vakio pappatuntsa"  8)


"Tämmösenä mää sen ostin..."

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: unenkuva - syyskuu 04, 2015, 18:28:34 ip
Lainaus käyttäjältä: Wolfman - syyskuu 04, 2015, 15:58:25 ip
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - syyskuu 04, 2015, 14:18:28 ip
Lainaus käyttäjältä: Whili - syyskuu 04, 2015, 13:08:01 ip
Jos hieman hätäsempää mopoa kaipailet...

http://www.nettimoto.com/tunturi/pappa/1913773

Johan jäis poliisitkin mopolle kakkoseksi ::)


:o

Ja ratsiassa selität viattomalla naamalla "juu ei tätä oo yhtään laitettu, ihan vakio pappatuntsa"  8)


"Tämmösenä mää sen ostin..."

"En mä näistä mitään tiedä, ajan vaan ja tankkaan."
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

masaiman



Ohan näitä rakenneltu...





Jossei seiskapuokki gikseri riitä niin pannaan tonnisatanen föönillä...

akselsson1

Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - syyskuu 06, 2015, 13:46:06 ip
Hello kitty -mopo :) ::)


Mattson hempeilly kuitenkin, ei vaan tunnusta että kuvat on sen moposta  ::)  ;D

masaiman

Oiskin rahaa/taitoa/aikaa rakennella tollasia  ;D toi HK-mopo on sellasen vesselin rakentama mikä tunnetaan pitkin nettiä aliaksella Motohörhö, tehny useampiakin kohtalaisen räyhäkkäitä vehjaksia.

Jotenkin voisin kuvitella että saattaa nostaa keulaa aika herkästi...

Helzy

"Jukra, että minustakin tuli vihreäpeukalo." -Pikku Myy
Instagramissa @helzyy

Huru-ukko

Hyvä päivä  ;D ;D.......
Sain tänään mailia Englannin hallitukselta ja CIA:lta tai olisiko ollut FBI. En katsonut niin tarkkaan että muistaisin kun lakaisin roskapostit pois..........
Samana päivänä ::).

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - syyskuu 10, 2015, 13:34:13 ip
Hyvä päivä  ;D ;D.......
Sain tänään mailia Englannin hallitukselta ja CIA:lta tai olisiko ollut FBI. En katsonut niin tarkkaan että muistaisin kun lakaisin roskapostit pois..........
Samana päivänä ::).


Minulle olisi tällä hetkellä tulossa n. 45milj (en laskenut tarkkaan kun osa oli puntana ja osa dollareina) Eräs mies oli kuollut avaruussukkulaonnettomuudessa, ja nyt ovat vuosia odotelleet, että perilliset ilmoittautuisivat, eikä niitä ole tullut. Toinen taas oli perinyt miehensä, itse on kuolemansairas eikä perillisiä, ja Jumalaa pelkäävänä ihmisenä halusi tehdä hyvää. Kolmannella oli rahaa tilillä, eikä ketään kuka ottasi. Neljäs halusi vaan tulla Suomeen ja tehdä bisnestä mun kans...
Meikä ajatteli lopettaa työt nyt kun voi :D

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: unenkuva - syyskuu 10, 2015, 13:59:54 ip
Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - syyskuu 10, 2015, 13:34:13 ip
Hyvä päivä  ;D ;D.......
Sain tänään mailia Englannin hallitukselta ja CIA:lta tai olisiko ollut FBI. En katsonut niin tarkkaan että muistaisin kun lakaisin roskapostit pois..........
Samana päivänä ::).


Minulle olisi tällä hetkellä tulossa n. 45milj (en laskenut tarkkaan kun osa oli puntana ja osa dollareina) Eräs mies oli kuollut avaruussukkulaonnettomuudessa, ja nyt ovat vuosia odotelleet, että perilliset ilmoittautuisivat, eikä niitä ole tullut. Toinen taas oli perinyt miehensä, itse on kuolemansairas eikä perillisiä, ja Jumalaa pelkäävänä ihmisenä halusi tehdä hyvää. Kolmannella oli rahaa tilillä, eikä ketään kuka ottasi. Neljäs halusi vaan tulla Suomeen ja tehdä bisnestä mun kans...
Meikä ajatteli lopettaa työt nyt kun voi :D


Ainiin, eihän tuo summa riitä. Yks oli vielä kuollut lento-onnettomuudessa, ja sieltä jäi iso summa rahaa, eikä sillekään ottajia

masaiman



Kysymys kuuluu minne kaikkialle te niitä spostiosoitteitanne kylvätte  ;D ei mulle tuu mitään tollasia.

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: Mattson - syyskuu 10, 2015, 14:23:13 ip
Kysymys kuuluu minne kaikkialle te niitä spostiosoitteitanne kylvätte  ;D ei mulle tuu mitään tollasia.


Työsähköposti löytyy netistä ;)

PP

Lainaus käyttäjältä: unenkuva - syyskuu 10, 2015, 14:47:08 ip
Lainaus käyttäjältä: Mattson - syyskuu 10, 2015, 14:23:13 ip
Kysymys kuuluu minne kaikkialle te niitä spostiosoitteitanne kylvätte  ;D ei mulle tuu mitään tollasia.


Työsähköposti löytyy netistä ;)


Nykyisten työntekijöiden tilannetta se ei korjaa, mutta uusien takia kannattaisi ehdottaa nettisivujen ylläpitäjälle, että laittavat osoitteet muotoon, jota ihan jokainen botti ei ymmärrä.

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: PP - syyskuu 10, 2015, 17:27:37 ip
Lainaus käyttäjältä: unenkuva - syyskuu 10, 2015, 14:47:08 ip
Lainaus käyttäjältä: Mattson - syyskuu 10, 2015, 14:23:13 ip
Kysymys kuuluu minne kaikkialle te niitä spostiosoitteitanne kylvätte  ;D ei mulle tuu mitään tollasia.


Työsähköposti löytyy netistä ;)


Nykyisten työntekijöiden tilannetta se ei korjaa, mutta uusien takia kannattaisi ehdottaa nettisivujen ylläpitäjälle, että laittavat osoitteet muotoon, jota ihan jokainen botti ei ymmärrä.


Juu, on (a) muodossa, mutta kylläpä tuon jo ymmärtävä, ois edes (ät). Ei sinne onneksi tule kuin hyvin harvoin noita, ja tähän asti menneet roskakansioon suoraan

Huru-ukko

Nehän menee suoraan roskaposteihin, käytössä gmail jota käytän kun tilaillaan siemeniä tai ostan jtn muuta.
Tiesittekö muuten että esim. Facebookin on myynyt jossain vaiheessa käyttäjiensä s-postiosoitteita, ja varmaan Microsoft tekee samaa koska pystyy kohdentamaan potentiaalisia ostajia asiakkaileen selailutietojen perusteella.

Virallisempi mail on sitten eräs toinen palveluntarjoaja, jonne ei tipu ainakaan vielä roskapostia.

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - syyskuu 10, 2015, 19:54:24 ip
varmaan Microsoft tekee samaa koska pystyy kohdentamaan potentiaalisia ostajia asiakkaileen selailutietojen perusteella.


Sanosinko, että saletisti tekee, tai jossei suoraan myy niitä, niin ainakin itse seuraa, salasanoineen :)
Uusin windows, on maailman suurin virus ;)  vai mitenkä

sorrii

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

DP

En taas tiiä pitäskö itkee vai nauraa... ???

Viikolla ostin motonetistä mekaanisen kellokytkimen ja nyt meinasin et olisin laittanu viikonlopuks sillä lasivitriinin valot palamaan muutaman tunnin iltasin. No, kellokytkimen kautta valot palo kokoajan, eli ei hyvä.

Kävin vaihtamassa sen uuteen vastaavaan. No, tässäpä ei kello-osa pyöri mihinkään kun seinään laitto, eli ei toimi. Käsin kyllä pyöri ja valot sytty niillä kohilla missä noi namiskat oli painettu alas. Kävin palauttamassa ja otin rahat takas.

Menin biltemaan ja ostin kolmen kellokytkimen paketin, aattelin et jos yks niistä nyt toimis. Vaan eipä toimi, yhessäkään ei se kello-osa pyöri muuta kuin käsin, eli sama ongelma kuin motonetin jälkimmäisen kytkimen kanssa.

Siis oikeesti, viis kellokytkintä, joista ykskään ei toimi?!?!  :o Onks tässä oikeesti enää mitään järkee...... >:( Okei, motonetin kytkimet makso 6e/kpl ja bilteman kustanti 7e/3kpl, eli halpis paskaa, mut silti, luulis et joku niistä ois toiminu, edes hetken........

sorrii

Clas Ohlsonin digitaalinen (AX300 muistaakseni) toimii. Hinta nyt kai 7.90€
Oon käyttänyt yli 5v. Niitä on käytössä 6kpl ainakin. Koskaan ei ole pettänyt: natikalla, loistareilla, pumpuilla, tuulettimellä, kuivurilla, jouluvaloilla ... jne.

Mä en muita viitsi enää edes piruuttani kokeilla ...

Patterit (2kpl LR44) pitää vaihtaa 2-3 vuoden välein..
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`