huhtikuu 28, 2024, 09:04:13 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Bluesmanin kausi 2011

Aloittaja bluesman, marraskuu 14, 2010, 17:38:17 ip

« edellinen - seuraava »

PP

Kävikö sulla niin, että Aji Cirstalia ei jäänyt henkiin? Mulla on niitä talvehtinut mukaan lukien neljä joten yksi joutaisi hyvin pois. Bubblereissa on kaksi hyvän kokoista yksilöä ja mullassa yksi pienempi, kaikki kukkii ja podejakin taitaa olla kaikissa.

bluesman

Lainaus käyttäjältä: PP - huhtikuu 24, 2011, 23:21:54 ip
Kävikö sulla niin, että Aji Cirstalia ei jäänyt henkiin? Mulla on niitä talvehtinut mukaan lukien neljä joten yksi joutaisi hyvin pois. Bubblereissa on kaksi hyvän kokoista yksilöä ja mullassa yksi pienempi, kaikki kukkii ja podejakin taitaa olla kaikissa.


On mun ainoa bubblericristal elossa mutta jos sen tulevaisuutta pohtii niin eipä hyvältä näytä. Ei ole edes metrinen ja kaikki kasvupisteet kuolleet tai parsakaalimaisia rypäleitä. Eli joutaa pois. Aji verdessä on joitain alkuja, saattaa jopa tulla kasvi tuosta raukasta.
Touko Korsosta on saanut multa taimia aiemmin ja tarjosi jo yhtä takaisin joten kiitos ystävällisestä tarjouksesta. Oon jo luvannut taimen häneltä hakea.
Lihamestarilta saan Brown haban, paleltunut tapaus kyllä jo hiukan puskee uutta kasvua mutta senverran hyvä lajike että kyllä niitä pari pitää olla.
Tänään täytyy inventoida mitä kannattaa säästää ja ne missä ei silmujakaan näy, lähtee kurpitsantuotantoon.
Rocotojen tilanne on heikko, ainoat terveet pari yksilöä ovat kotona, farmin talvehtineissa on alkuja mutta ehtivätkö tuottaa mitään jää nähtäväksi.

Coofdrad

Miltäs kaffir limen tilanne näyttää  :D ?


jortikka71

Help!
Osaako joku selittää syytä, miksi Bluesmanin kuvat eivät mulla näy?
Muiden päiväkirjat pelittää kyllä..


aropupu


jortikka71

Juu tarkistin ruksin,ei ollut ei..enkä todellakaan ymmärrä, mistä johtuu..

JaloPena

Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

Toni.A

Lainaus käyttäjältä: JaloPena - huhtikuu 25, 2011, 15:04:28 ip
Lainaus käyttäjältä: bluesman - huhtikuu 25, 2011, 12:13:40 ip
Näkyykö muilla?


Tänne melkein Vennään puolellekin näkyvät hyvin.
Näkkyy näkkyy ja ollaan jo melkein rajaloikkareita bongailtu. Venättä ihan vieressä!  ;D

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

bluesman

Pari kuvaa.

Naga kasvariin.



Kotona odotti yllätys; C.tovarii kukkii. On se keltaisensävyinen, salamalla ei saa oikeaa värintoistoa.


MrFrost

Näkyy täälläkin kuvat.

Farmin tilanne näyttää etenevän päivä päivältä... Itellä ois muuten yks AC tuolla, mut tosiaan vielä aika mini, kun tarkotuksella viivästytin kauden aloitusta viime keväänä oppineena, ehtiipähän sitten tuossa partsilla kasvamaan. En oo varma säästänkö ton itelle vai annanko poies, ollu ebbissä nyt pari viikkoa, mut ei kovin lähellä natikkaa, joten sen kasvukaan ei oo hirveen nopeeta.

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

bluesman

Lainaus käyttäjältä: MrFrost - huhtikuu 25, 2011, 21:31:53 ip
Näkyy täälläkin kuvat.

Farmin tilanne näyttää etenevän päivä päivältä... Itellä ois muuten yks AC tuolla, mut tosiaan vielä aika mini, kun tarkotuksella viivästytin kauden aloitusta viime keväänä oppineena, ehtiipähän sitten tuossa partsilla kasvamaan. En oo varma säästänkö ton itelle vai annanko poies, ollu ebbissä nyt pari viikkoa, mut ei kovin lähellä natikkaa, joten sen kasvukaan ei oo hirveen nopeeta.

-T


Mulle on luvassa Aji cristal. Ja Brown haba. Kunhan ehdin vain hakemaan. Pientä kiirusta. Nagakuvasta katse oikealle paljastaa sotkun määrän.
Hesarin sivut käy lisävarjostuksesta juuri kasvariin ja ebbin laitetuille taimille.


MrFrost

Viisasta käyttää luetut lehdet hyödyksi.

Itsellä tosiaan siirtynee osa kasveista tällä viikolla partsille, hallaharsojen ja lämppäreiden voimilla jos vetäsis parit ekaa viikkoa...

Nytkin tuolla on 22.1 lämmintä.

-T
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Lihamestari

Mulla on ihan vaan snadisti pienempi naga! ;D
Just ja just ylitti 60cm rajan! ;)
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

bluesman

 Touko ystävällisesti antoi takaisin hänelle antamani Aji cristalin kun omani kärventyi pakkasessa. Vähän on pieni juuristo mutta kyllä se jos vanhat merkit pitävät paikkansa, siitä kyllä lähtee. Laitoin ihan omaan paljuunsa. Brown haba näyttää surkealta mutta latvassa on jo uutta kasvua. Toivotaan että sais maistaa sitä tänäkin vuonna. Viime kaudella ebbiin istutusvaiheessa oli liki puolitoistametrinen.



Poblanoja kypsyy juurimädästä huolimatta. Kovin ovat pieniä. Queen Laurie bacca sai turpiinsa rajusti. Katsotaan kuinka toipuu.



Hybridi Wiri wiri x Duke pequin F1 kypsyttää ekaa podiansa.



Jotta ei aika käy pitkäksi niin tämmöistä tuli pihaan.




RySky

Hommaa hyvä mies halkomakone, loukkaat vielä  kitarakätesi tai jammailupolvesi tuon Fiskarsin kanssa.. :)
#1592

bluesman

Lainaus käyttäjältä: RySky - huhtikuu 29, 2011, 22:06:06 ip
Hommaa hyvä mies halkomakone, loukkaat vielä  kitarakätesi tai jammailupolvesi tuon Fiskarsin kanssa.. :)


Ei tartte sitten enää hakata koiraansa tai vaimoa.

RySky

En oo miestä nähnyt livenä, mutta jotenkin tulee mieleen, että ei taida olla tapana.. Muuten vaan mainitsin, appiukko joskus kaadatti 30 sylintäyteistä koivua ja ne pistelin pieneks kirveellä, seka lekalla ja muutamalla kiilalla, kyllä vitutti jossain vaiheessa.. Nyt on helppoo, kun on kone ja kyllä se hiki tulee 33-senttisiäkin nostellessa, jos paksuutta riittää..

Se mun projekti etenee, kävin etsimässä Hyvinkään/Riksun liikkeet läpivientejä varten, ei löydy. Pumppukin hurahti kuivana, toiminee siis paljussakin..

#1592

FlinStone

Moni homma vituttaa siinä tehdessä, mutta jälkikäteen puskee sellanen UGH-olo :) Kuten vaikkapa Nagan syönnissä...