toukokuu 19, 2024, 00:32:43 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje

Aloittaja Kärsä Babar, maaliskuu 05, 2008, 17:56:17 ip

« edellinen - seuraava »

Lillen

Joo, olisi mukava tietää missä mennään, eikä vastuu missään nimessä ole vain Kärsän vaan kaikkien osallistujen, siinä määrin että osallistujat voivat auttaa selvittää minne kirje on jäänyt tai hukkunut.

Itsellänikin löytyisi nyt siemeniä annettavaksi kun ensimmäisellä kerralla otin enemmän kuin annoin niin nyt voisin tehdä sitten päinvastaisesti.

Kärsä Babar

Unohdin lähettää sen uuden kirjeen. Olihan se tuossa jo viikkoja valmiina.
Tänään vein sen postilaatikkoon.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

Whili

Viitsisisikö joku reipas nuorimies päivittää tuonne Chiliwikiin kirjeen sisältöä.

dzamuto

Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - marraskuu 05, 2012, 15:59:05 ip
Unohdin lähettää sen uuden kirjeen. Olihan se tuossa jo viikkoja valmiina.
Tänään vein sen postilaatikkoon.


Sattuu sitä paremmissakin piireissä, vai mite se meni...  :D
Kyllähän nuo aina jossakin mahtuu kasvamaan...

Kärsä Babar

Tämä taisi olla muutenkin jo kolmas kirje minkä lähetin. Jos se vielä katoaa johonkin niin luultavasti en enään uutta lähettä.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

sorrii

Pitäisi keksiä joku vaihtoehto tuolle Itellalle kun taitavat nykyään hukata enemmän kirjeitä kuin saavat perille!
Mulla itsellä on ihan oikeesti viime parin vuoden aikana kadonnut 3 tärkeää virallista kirjettä; yksi taisi mennä perille, kun vein itse lopulta Kelan neuvontaan ...
[eppäilen kyllä että KeLa'ssakin saattaa hukkua talon sisällä papereita] Kesti asumistuen haku viimeksi 4 kuukautta ...

Matkahuollolla on joku lähipaketti jonka voi lähettää ja noutaa Sivassa! Ei vaan nyt alkuun vakuuta, kun ei edes nettisivut toimi enkä löydä hintoja ..
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Pjuukula

marraskuu 08, 2012, 12:22:08 ip #1246 Viimeisin muokkaus: marraskuu 08, 2012, 13:00:28 ip käyttäjältä Pjuukula
Kirje liikkeellä jälleen!

Tosiaan kirje putosi eilen postiluukusta ja tänään lähtee jonossa seuraavalle, kunhan saan chiliwikin siemenlistan päivitettyä ajantasalle. Hyvin oli Kärsä saanut siemeniä kasaan. Löytyi monta mielenkiintoista lajiketta, jotka pitää ottaa kokeiluun. Vastineeksi lisäsin omistani kuusi lajiketta.

Chiliwikin lista päivitetty.

diidadaa

marraskuu 14, 2012, 23:14:40 ip #1247 Viimeisin muokkaus: marraskuu 15, 2012, 17:30:20 ip käyttäjältä diidadaa
Kirje putosi tänään luukusta. Minusta seuraavalta kyselin viikko sitten yv:llä osoitetta, mutta ei ole kuulunut mitään. Tänään pyysin sitä seuraavan osoitetta eli laitan kirjeen sinne suoraan, kunhan saan osoitteen.

Edit: Kirje postissa menossa spuge666:lle.


Jani M

Hitaanlaisesti liikkuu tämä kirje, ei ole vielä minun postilaatikossa näkynyt. Mutta odotellaan... :D

spuge666

Pahoittelen, että on muutaman päivän ollut minulla  :-[ On pitänyt kiirettä. Katsastan tänään vielä omat siemenet ketjukirjeeseen laitettavaksi ja vien postiin. Maanantaina tai tiistaina pitäisi postiluukusta kolahtaa :)


Jani M

Lainaus käyttäjältä: spuge666 - marraskuu 23, 2012, 10:31:40 ap
Pahoittelen, että on muutaman päivän ollut minulla  :-[ On pitänyt kiirettä. Katsastan tänään vielä omat siemenet ketjukirjeeseen laitettavaksi ja vien postiin. Maanantaina tai tiistaina pitäisi postiluukusta kolahtaa :)


Juu, ei mulla hoppu. :D Lähinnä sillä lähdin kyseleen, ettei ole iteljoonilla käynyt taas oho hups ja mennyt johonkin muualle se kirje. Aina välillä tulee joitakin kirjeitä viikkoja myöhässä ja lukee kirjekuoressa, että toimitettu väärään osoitteeseen jne.

Jani M

marraskuu 27, 2012, 14:41:33 ip #1251 Viimeisin muokkaus: marraskuu 27, 2012, 16:16:02 ip käyttäjältä Jarok
Siemenketjukirje tuli, täyttelen muutamia lajikkeita siihen ja hyppään pyörän selkään ja vien tuonne toiselle puolelle kaupunkia seuraavalle. Päivittelen listaa chiliwikiin tässä illan päälle.


Muok: 22 lajiketta lisäsin kirjeeseen. Joukossa osa vähän harvinaisempaakin.


Siemenlista päivitetty chiliwikiin:
http://www.chiliwiki.fi/index.php?title=Siemenketjukirje

sorrii

 :P Voi-voi kun saataisiin nyt tää kirje kulkemaan 2 vaihtoa per viikko ...

Saisin minä sen sitten tammikuun toisella viikolla juuri sopivasti chinensien idättelyyn  8)
Riittää reilusti siementä jakoon myös mulla ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

spuge666

Lainaus käyttäjältä: Jarok - marraskuu 27, 2012, 14:41:33 ip
...22 lajiketta lisäsin kirjeeseen. Joukossa osa vähän harvinaisempaakin...


Wau, hyvät on kokoelmat miehellä =) Jotain villichiliä olisinkin halunnut testata "tieteellisestä mielenkiinnosta" - harmi että tulivat kirjeeseen vasta nyt.

Lainaus käyttäjältä: sorrii - marraskuu 27, 2012, 14:49:36 ip
:P Voi-voi kun saataisiin nyt tää kirje kulkemaan 2 vaihtoa per viikko ...


Listassa ei enää kovin montaa nimeä ole, joten voipa onnistuakin. Tietysti joulun alla kusti polkee hitaammin ja ihmisillä on ehkä enemmän kiireitä.

Joskus tulevaisuudessa jos lista paisuu pitkäksi, voisi ajatella, että jakaisi sekä kirjeen että listan kahtia.

dzamuto

Huh huh taas raivattu kirjettä... Huomenissa lähtee postiin seuraavalle : )
Kyllähän nuo aina jossakin mahtuu kasvamaan...

Raaka-Arska

Moro!

Onkos kellään tietoa, onko nimim. Jörgen vaihtunut johonkin toiseen? On mun jälkeen kirjeessä, eikä profiilia löydy?
Missä menee tulisuuden ja myrkyllisyyden raja?

sami.

Lainaus käyttäjältä: Raaka-Arska - joulukuu 09, 2012, 21:57:00 ip
Moro!

Onkos kellään tietoa, onko nimim. Jörgen vaihtunut johonkin toiseen? On mun jälkeen kirjeessä, eikä profiilia löydy?

Anteeksi, unohdin ilmoittaa nimimerkin vaihdosta. Taisin joskus jo yhteystiedot sulle lähettää, katoppa löytyykö inboxista.

yan

Missäs lie kirje kiitää tällähetkellä?

Raaka-Arska

Lainaus käyttäjältä: sami. - joulukuu 17, 2012, 22:25:12 ip
Lainaus käyttäjältä: Raaka-Arska - joulukuu 09, 2012, 21:57:00 ip
Moro!

Onkos kellään tietoa, onko nimim. Jörgen vaihtunut johonkin toiseen? On mun jälkeen kirjeessä, eikä profiilia löydy?

Anteeksi, unohdin ilmoittaa nimimerkin vaihdosta. Taisin joskus jo yhteystiedot sulle lähettää, katoppa löytyykö inboxista.


Ok, on tallessa... Jos se nyt tänne joskus laskeutuu...
Missä menee tulisuuden ja myrkyllisyyden raja?

Paawi

Missähän se kirje tosiaan kulkee? Ton dzamuto:n viestin jälkeen ei taida olla tietoa ja siitä on jo kolme viikkoa..