toukokuu 13, 2024, 19:25:13 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Oletko maistanut Nagaa?

Aloittaja hessi, maaliskuu 20, 2011, 19:40:50 ip

« edellinen - seuraava »

Oletko maistanut Nagaa tai muuta superhirmua?

En koskaan
130 (27.3%)
Vain kerran
22 (4.6%)
Vain tuoretta
31 (6.5%)
Vain kuivattua
50 (10.5%)
Olen maistanut
162 (34%)
Olen jo jäänyt koukkuun
105 (22.1%)
Kerta oli liikaa! En toista virhettäni...
2 (0.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 476

..TOMPPA..

hienolta näyttää!   Kun ensi kertaa pääsee maistamaan tuoretta nagaa niin se on kyllä kokemus josta ei ole osannut kuvitellakkaan..
kannattaa varautua poltteeseen joka pitää otteessaan ja todella tuskaiseen kokemukseen  8)   mutta sitten kun polte helpottaa olo on ihana!

jos ja kun joku ei ole vielä maistanut tuota ihmechiliä niin nyt on aika hiljentyä ja tehdä se mistä on haaveillut..

popcornmaker

Lainaus käyttäjältä: cezve - elokuu 27, 2011, 16:00:43 ip
Lainaus käyttäjältä: popcornmaker - elokuu 27, 2011, 14:54:43 ip
H-hetki lähestyy.. Ensinmäinen kypsä naga näyttäis olevan puskassa  ::). Vielä en siis ole tuoretta maistanut, mutta pian tämäkin aukko chilisivistyksessä paikattu.



on jo maisteltu tämänkin vuoden satoa. Huomattavasti vihaisempaa kuin
viime vuonna, tai sitten tuntuu vaan.



Mä oon varma että mun omat nagat lyö kaikki nagan tulisuus ennätykset  8). Varsinkin kun ei ole vartailukohtaa niin helppo uskotella itelle niin. Katos vaan.. Nakkilan miehiä. Itse kotoisin etelästä.. Tarkemmin n.12km nakkilasta etelään eli valloista.

popcornmaker

Lainaus käyttäjältä: cezve - elokuu 27, 2011, 16:52:24 ip
sieltähän minäkin kotoisin, porin kautta kulkeutunut tänne "kirkon vaiheille"


Hmm ilmeisesti luonnon kiertokulku.. Valloista halutaan "isoon" cityyn eli muutetaan poriin ja sitten kun se alkaa tympimään tämä niin päädytään nakkilaan tai ulvilaan :). Eivaan nakkila ihan mukava paikka kahden ison kaupungin välissä. Suomen maukkaimman näköinen vesitorni ainakin.

-poppari- (tuleva nakkilalainen ilmeisesti)

paw

Olenkohan minä jotenkin rikki, kun tuo Penalta ostamani tuoreNaga ei polttanut niin paljoa kuin "isot pojat" hehkuttivat? Kyllä se lämpöä antoi ihan kiitettävästi ja pilkkoessa tuntui naamassa ja niskassa... Rohkeana kokeilin tietenkin ensin laittaa yhden nagan viipaloituna kahden roiskeläppäpitsan päälle, enkä ole sen parempia pitsoja syönyt koskaan! Maku on mitä mainioin, eikä polte ole paha. Voin suositella kaikille, jotka ovat jo maistelussa edenneet sinne tulisempaan päähän...
Pyhä kolminaisuus: Viski-Olut-Chili

Jahvetti

paw ei ilmeisesti ole koskaan syönyt pitsaa?
Vaikka naga kuinka hyvää onkin, niin ei se sentään tee einespitsasta pitsaa.
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

atni

Olihan se pakko sitä fatalii gourmetin nagaa maistaa, isoa palasta ei toki uskaltanut ottaa kun tuo tulisuuden sietokyky ei taivaissa asti ole. Mutta eikun odottelemaan ens kautta ja omaa naga satoa, silloin tulee syötyä jo varmaan reilummalla kädellä.
Lainaus käyttäjältä: Starwhite - syyskuu 07, 2009, 19:55:41 ip
Vapautuisi niitä poliisejakin tutkimaan murhia, raiskauksia, talousrikoksia yms pahuutta maailmassa kun ei tarvitsisi puskassa kytätä koska joku on erehtynyt ostamaan Substralia maustekasveilleen.

Masa.T

Onhan naga hyvänmakuinen, muttei maultaan mikään sellainen, mikä menisi parhaimman makuisten baccatumien ohi. Miedoistakin baccatumeista löytyy lajikkeita, mitkä maistuu paremmalta, kuin naga.

Kaisuli-Haisuli

Olen juu. Olihan se "hyvää", sen pienen hetken ainakin.

http://www.youtube.com/watch?v=uEv8M2An9BQ

paw

Lainaus käyttäjältä: Jahvetti - elokuu 27, 2011, 23:49:45 ip
paw ei ilmeisesti ole koskaan syönyt pitsaa?
Vaikka naga kuinka hyvää onkin, niin ei se sentään tee einespitsasta pitsaa.


Heh, jäikin alkuperäisestä tekstistä pois se täsmennys, etten ole syönyt parempaa einespitsaa koskaan...:D Eli kyllä omatekoinen pitsa voittaa aina kaikki einesruoat, oli nagaa tai ei.
Pyhä kolminaisuus: Viski-Olut-Chili

Jahvetti

#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

Cleithara

Nyt on maistettu  8).
*Feels good man*

..TOMPPA..

No miltäs se naganeitsyyden menetys tuntui  ;D

myönnettäköön että oli aikoinaan suht "kivulias" kokenmus   ;D  ;D

mutta kyllä sitä nykyjään laittaa ruokaansa.  harmi vaan kun muut eivät tahdo maistaa mulle sopivaa safkaa.. tulisuuden osalta..

popcornmaker

Herranjumala.. just maistoin ekaa tuoretta nagaa :o. Mukavasti ehti ns maistamaankin tavaraa ennen kuin polte iski. Varrattuna naga pohjaisiin kastikkeisiin mitä maistanut niin tuore oli jopa positiivinen yllätys maultaan.. Hottia oli, mutta ei kuitenkaan nousse suosikiksi maultaan. Ei huono, mutta ei ihan iske meikäläiseen.

ihis81

Mausta joko tykkää tai ei tykkää. Mulla tuon nagan mausta tykkääminen riippuu päivästä... ;D
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

Lillen

Olen maistanut.

Eilen maistoin ensimmäiset palat ja tänään hieman lisää aamupalaksi  :).


Afasa

 En ole, ehkä sitten joskus... ::)

Macex

Enpä sanoisi tuota nagaa oikein miksikään sen jälkeen, kun on maistanut suomalaista ScorNaga sekoitusta.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

tso

Lainaus käyttäjältä: Macex - syyskuu 25, 2011, 18:06:16 ip
Enpä sanoisi tuota nagaa oikein miksikään sen jälkeen, kun on maistanut suomalaista ScorNaga sekoitusta.


Kyllä se nyt elvistelee :)

Mutta oikeassa olet ScorNaga on karmea kokemus.
#20

Macex

Lainaus käyttäjältä: tso - syyskuu 25, 2011, 18:30:22 ip
Lainaus käyttäjältä: Macex - syyskuu 25, 2011, 18:06:16 ip
Enpä sanoisi tuota nagaa oikein miksikään sen jälkeen, kun on maistanut suomalaista ScorNaga sekoitusta.


Kyllä se nyt elvistelee :)

Mutta oikeassa olet ScorNaga on karmea kokemus.
No pakkohan sitä on vähän rehvastella.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

..TOMPPA..

tuota pitää päästä testaamaan, missähän voisi..    ::)
jos jotain nagaa tulisempaa chiliä kerran on niin tänne sitä ja heti!

voin maksaa...    :)