toukokuu 19, 2024, 00:48:37 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä nautitte juuri nyt?

Aloittaja Minbaari, elokuu 27, 2009, 23:25:11 ip

« edellinen - seuraava »

Julli-


Julli-

Oltta, viskiä, ja pulled pork. Prkl kun tästä ei vaan saa läheskään yhtä hyvää mitä Atlantin takana tuli nautittua. Dinosaur BBQ:n pulled pork sänväri.... *droooool*

Jahvetti

Savustettua villisianpotkaa ja olutta.
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

masaiman


Finprick


wille

Lapsang Souchongia ja palvattua possua. Savuisaa touhua siis.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

^Matkin! Lapsang Souchongia ja palvilihaa ruisleivällä. Miten en ole ennen tajunnut ostaa tätä teetä, kun noiden savuisten aromien fani olen minä...
#816

Julli-

Savumies minäkin. Mikä tämä tämmöinen homovissy on joka on jollekkin maistuvinaan?

TunturiTiger

Santtua ja sähkösavukkeesta erimakuisia höyryjä.

Jani M

Suolapähkinöitä ja colajuomaa. Halvalla mennään. :D

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: Julli- - tammikuu 28, 2013, 22:05:07 ip
Savumies minäkin. Mikä tämä tämmöinen homovissy on joka on jollekkin maistuvinaan?


Savustettua teetä. Luulin tätä sellaiseksi vässykkäteeksi, missä on lievä savun aromi ja maku pliisu. Olin väärässä..  ;)
#816

Julli-

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - tammikuu 29, 2013, 00:48:35 ap
Lainaus käyttäjältä: Julli- - tammikuu 28, 2013, 22:05:07 ip
Savumies minäkin. Mikä tämä tämmöinen homovissy on joka on jollekkin maistuvinaan?


Savustettua teetä. Luulin tätä sellaiseksi vässykkäteeksi, missä on lievä savun aromi ja maku pliisu. Olin väärässä..  ;)

Kokeiluun menee. Tuskin löytyy ss-marketista yellow labelin vierestä? Oisko Punnitse&Säästä hyvä alkupaikka löytää tätä islay-teetä?

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: Julli- - tammikuu 29, 2013, 00:54:01 ap
Lainaus käyttäjältä: Minbaari - tammikuu 29, 2013, 00:48:35 ap
Lainaus käyttäjältä: Julli- - tammikuu 28, 2013, 22:05:07 ip
Savumies minäkin. Mikä tämä tämmöinen homovissy on joka on jollekkin maistuvinaan?


Savustettua teetä. Luulin tätä sellaiseksi vässykkäteeksi, missä on lievä savun aromi ja maku pliisu. Olin väärässä..  ;)

Kokeiluun menee. Tuskin löytyy ss-marketista yellow labelin vierestä? Oisko Punnitse&Säästä hyvä alkupaikka löytää tätä islay-teetä?

Itse ostin maailmankaikkeuden suurimmasta prismasta. Kouvolasta. Punnitse&Säästä kaupasta voisin kyllä kuvitella löytyvän varmasti, mutta kannattaa katsastaa omat lähiprismat ja cittarit myös.
#816

masaiman

Mitäs Lapsangia siellä nautitaan? Täältä päin ei ainakaan saa kun sitä onkos se nyt Forsmanin kerran uitettua irtolierua. Ajattelin tilata Twinigs tea shopista sitä kunnollista (punertava laatikko) tässä joku päivä.

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: Mattson - tammikuu 29, 2013, 10:08:50 ap
Mitäs Lapsangia siellä nautitaan? Täältä päin ei ainakaan saa kun sitä onkos se nyt Forsmanin kerran uitettua irtolierua. Ajattelin tilata Twinigs tea shopista sitä kunnollista (punertava laatikko) tässä joku päivä.
Nordqvistin valmistamaa tää oli mitä nautin. Arvasin ettei tää vielä mitään yyberkamaa ole, koska eihän sitä silloin olisi myyty prismassa.
#816

masaiman

Joo, nordqvist se kai oli, musta pussi? Kitkerää. Twinings pussikama 10x parempaa, sitä sai sittarista lahdesta vielä vuos sitten.

Jani M

tammikuu 29, 2013, 14:23:34 ip #4456 Viimeisin muokkaus: tammikuu 29, 2013, 17:05:58 ip käyttäjältä Jarok
Just ajattelin lähteä metsästämään Oulun liikkeistä kyseistä teelajia. Saas nähdä mitä vastaan tulee.

Edit: Löytyihän sitä. Kohta pitää maistella.

wille

Lainaus käyttäjältä: Mattson - tammikuu 29, 2013, 11:22:05 ap
Joo, nordqvist se kai oli, musta pussi? Kitkerää. Twinings pussikama 10x parempaa, sitä sai sittarista lahdesta vielä vuos sitten.


Oma Lapsangini on niinikään Nordqvistin, mutta irtokamaa. Miehekkäässä vaaleanpunaisessa pahvipurkissa. Ja Kouvolan über-Prisman teehyllystä tämä mukaani tarttui. Eipä näkynyt enää, kun viime reissulla koitin täydentää varasoani.

Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Hämmennetään aihetta vielä vähän. Oma Lapsang oli tämän näköinen:

Ei musta, ei pinkki pakkaus vaan sininen. Irtokamaa sisällä ja en kyllä nyt toisellakaan valmistuskerralla saanut siitä kitkerää.
#816

hoffman

Windowsin uudelleenasennuksesta, ja 155 päivityksestä.
On hyvin vaikea johdatella asioita siten, että paska rauhoittaa ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.