toukokuu 18, 2024, 23:58:16 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä nautitte juuri nyt?

Aloittaja Minbaari, elokuu 27, 2009, 23:25:11 ip

« edellinen - seuraava »

jaolsten

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Nosiseptori

Kanan reisiä maustettuna creme fraichella, jalapenolla, habanerolla, kurkumalla, garam masalalla, tähtianiksella ja inkiväärillä.

mohla

Nautin parhaillaan Nordqvistin chiliteetä, joka saattoi nuo sivut nähtyäni olla pientä kuittailua... Noh, hunajan kera lämmittävää mustaa teetä.

Kohta alkaa vasta nautinto, kun Paskalista pärähtää Radio Helsingiltä. Tulee testattua päiväuniaan nukkuvien lasten unenlahjat, kun sen tuosta laittaa soimaan.  ;D

masaiman

Löfbergs lilaa. Juhlamokkakin on parempaa...

Jani M

Erittäin eksklusiivista Presidentti Gold label Blackia. Harmi kun ei ole nyt kullattuja kahvikuppeja.

bläkkäri

Kemikaalipululeipää ja meuhaa ;D.

TunturiTiger

Äitien tekemää kertakäyttöpizzaa ja pari litran karhua.

PP

Lainaus käyttäjältä: Mattson - huhtikuu 12, 2013, 18:20:21 ip
Löfbergs lilaa. Juhlamokkakin on parempaa...


Pakko kysyä, että mitä niistä? Kharismaa olen latkinut hyvällä halulla, ja töissäkin se kelpaa väelle paremmin kuin JM. Toki toinen tykkää äidistä jne...

masaiman

Medium Roast tais olla, pussi on jo roskissa, sitä loivimmin paahdettua. Juhlista oon tottunu juomaan ja sillä tuo meidän keitin parhaat sumpit vääntääkin. Hirveen tummasta en oikeen välitä.

Jani M

Tummahan se on parasta kahvia. Mustana, ilman lisukkeita.

bläkkäri

Keisari66:ta kaatui justiinsa tuoppiin, oli pakko ostaa toisen kerran kun oli niin muikean makusta ;).

Mutta ei tämä tosiaan hinta/laatusuhteessa mäntäpäätä korvaa. Sitä tarttuu ääsmarketista aina matkaan, jos sattuu hyllyssä olemaan 0,33 koossa. Puollitranen onkin jo sitten turhan tyyristä kamaa...

masaiman

^ 66 oli lahden Holman prismasta loppu joten sen maistaminen otselle jäi vielä tulevaisuuteen. Itse tässä hörpsiny yhen tulpahumalan, yhen kotiteollisuus-koffin ja yhden Kuohu valioluokka stoutin. jälkimmäinen ihan jees, tuo tuplahumala vaan jotenkin kolahtaa mulle. Tästä jatketaan Olvin ykkösellä ja parilla saksalaisella 0% weissillä.

wille

Pari Karhua. Kohta pitäisi ruveta kokkailemaan paahtopaistia lohkoperunoilla ja punaviinikastikkeella.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: wille - huhtikuu 14, 2013, 13:24:51 ip
Pari Karhua. Kohta pitäisi ruveta kokkailemaan paahtopaistia lohkoperunoilla ja punaviinikastikkeella.

Ajattelitko vetää kalsarit?  ;)

Nyt nautitaan aamupalaksi puuroa mustikoilla ja punaherukoilla, mehua ja kahvia a'la kharisma. 24h päästä ajattelin olla pienessä sievässä..
#816

wille

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - huhtikuu 14, 2013, 14:13:17 ip

Ajattelitko vetää kalsarit?  ;)



Nääh... ei oikein jaksa. :) Eilen tuli tuuletettua maksaa ihan riittävästi.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: wille - huhtikuu 14, 2013, 15:04:27 ip
Lainaus käyttäjältä: Minbaari - huhtikuu 14, 2013, 14:13:17 ip

Ajattelitko vetää kalsarit?  ;)



Nääh... ei oikein jaksa. :) Eilen tuli tuuletettua maksaa ihan riittävästi.


Sitä se vanhuus teettää. Onneksi olkoon! =D
#816

wille

Danke!  :)


Ettei ihan OT:ksi menisi, nyt nautin
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

masaiman

Kattos, wille tulee perässä kovaa vauhtia. Onnea minultakin! (mut et sä mua kiinni saa ;) )

Tjaa, hakisko sitä sumppia itekkin kun äsken keitin.

LupeKani

Paistettuja muikkuja ja ruisleipää...

Kadotus

Väänsin pizzaa... vasemmalla puolella köyhempi täytevalikoima, kun emäntä on nirso.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.