toukokuu 18, 2024, 23:03:59 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä nautitte juuri nyt?

Aloittaja Minbaari, elokuu 27, 2009, 23:25:11 ip

« edellinen - seuraava »

Herpiili


SK

No oho. Tuota Mango-Melonia ei taida kaupasta saada, en ole ainakaan muutamaan vuoteen huomannut.
Niin olen joutunut ostamaan ylihintaisia palloja jätskikitskalta. Kun tuo jäätelö vaan kuuluu kesään.

ChiliChillailija

Totally:n Toffeejäätelöä. Ehdottomasti meikäläisen suosikki. :)
PÄIVÄKIRJANI 2013
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11915.

CHILIBLOGINI Uusin blogikirjoitukseni on:
http://chillailijanchilit.blogspot.fi/2013/07/satoa-tulee.html

"jokainen meistä on joskus aloittelija, toiset loppuelämän" ~Hessi

Herpiili

Lainaus käyttäjältä: SK - toukokuu 16, 2013, 19:13:31 ip
No oho. Tuota Mango-Melonia ei taida kaupasta saada, en ole ainakaan muutamaan vuoteen huomannut.
Niin olen joutunut ostamaan ylihintaisia palloja jätskikitskalta. Kun tuo jäätelö vaan kuuluu kesään.


Eipä noita normikaupoista taida saadakaan. Porissa lopetti Kespron tukku pari vuotta sitten toimintansa ja läheinen K-Supermarket City otti sitten tukkutuotteet valikoimiinsa jonka myötä niitä saa ostettua suoraan marketin hyllystä. 29,80€ tais olla tuolla 5L lootalla hintaa joten ei tuo ihan ilmaistakaan ole, mutta kestäähän toi loota pidemmänkin aikaa :D

Samasta kaupasta löytyy mm. pepperoneja säilöttynä 7kg/17kg peltitonkassa, hinta on joku 17€ tms. ja tulisuuttakin tuntui olevan enemmän kuin lasipurkkiversioissa. Ja 28kg kebabvartaita jne. Jalapenoviipaleet 1,6kg taitaa olla n. 7€.

Löytyy sitten paljon muutakin ja lihatuotteita saa toisinaan aika edullisesti kun tukkutuotteissa on päiväykset menossa umpeen :)

Minbaari

Keisari 66 APA, Kanada-Ruotsi peliä katsellessa.
#816

Bruce Willis

Hienoa grillata takapihalla ja nauttia iltapalaa, jotta te ituhipit ja muut kasvisten ystävät ette vittuilisi sen enempää niin on mulla feta-chili salaattiakin lautasella  :P
On muuten hyvääää..


wille

Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Toby

Lääkekuurista olisi tarkoitus nauttia... tänään se loppuu.
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

Dethlock

Hiljaisuudesta. Tenavat jäi yökylään mummolaan ja koko kämppä on omassa käytössä mitä nyt exä kävi katsomassa Iron Skyn Directors cutin mutta tajusi lähteä ajoissa sekin.

Voisin nauttia vielä oluenkin jos oikein hurjaksi heittäydyn.
I'm newbie and I know it  -  2013  -  Chilisti #2374
Kasvatuspäikkäkirja
Hydrohärpäke DethTable


Youtube kanava

F1kus

Siis suurin osa nauttii alkoholia, ja happamassa muodossa tietenkin?
Siihen makkaraa päälle... Ketä närästyttää - kenellä on happovaivoja?

Dethlock

No minä päädyin kahviin kaljan sijasta ja nyt oikeesti närästää. Juonut tänään ihan liikaa sumppia, uni ei tule mutta väsyttää.
I'm newbie and I know it  -  2013  -  Chilisti #2374
Kasvatuspäikkäkirja
Hydrohärpäke DethTable


Youtube kanava

F1kus

Lainaus käyttäjältä: Dethlock - toukokuu 17, 2013, 23:33:36 ip
No minä päädyin kahviin kaljan sijasta ja nyt oikeesti närästää. Juonut tänään ihan liikaa sumppia, uni ei tule mutta väsyttää.


Tiedän fiiliksen. Närästys on pahimmillaan ihan sietämätön vaiva, se äityy sitten vatsakatarriksi, jolloin se viimein diagnosoidaan.

Olen nuo vaiheet käynyt läpi ja suosittelen kaikille, joilla on happovaivoja - ensisijaisesti kasvispohjaista dieettiä.
Kaalikääryleet, salaatit, soijanakit, kaikki paitsi liha ja eläinperäinen rasva.

No, se kipu tulee näillä potilailla kyllä yltymään sen verran suureksi, että he syövät lopulta lusikalla kauravelliä.

Jani M

Minulla taas auttoi, kun vähensi kahvinjuonnin pariin litraan päivässä ja vähensi viljojen osuutta ruokavaliosta. Kaurapuuro on mulla yks pahimmista närästäjistä.

Dethlock

Meikäläisen elimistö ei kestä pelkkää kasvisruokaa. Salaatit menee ja tykkäänkin niistä mutta ilman lihaa pakki hajoaa. Siitä on diagnoosikin mutta en muista mikä se nimi oli. Voin syödä vaikka mitä kunhan saan päivän aikana tarpeeksi lihaa. Tänään vaan syömiset jäänyt ja juonut kahvia monta litraa. Pää ei toimi, pakki kiertää ja väsyttää. Stupidity defined.
I'm newbie and I know it  -  2013  -  Chilisti #2374
Kasvatuspäikkäkirja
Hydrohärpäke DethTable


Youtube kanava

wille

Lainaus käyttäjältä: F1kus - toukokuu 17, 2013, 23:48:15 ip
soijanakit


Lainaus käyttäjältä: F1kus - toukokuu 17, 2013, 23:48:15 ip
kaikki paitsi liha ja eläinperäinen rasva.




*vetäytyy jääkaapille eläinperäisten tuotteiden houkuttelemana*
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

F1kus

Lainaus käyttäjältä: Jarok - toukokuu 17, 2013, 23:49:43 ip
Minulla taas auttoi, kun vähensi kahvinjuonnin pariin litraan päivässä ja vähensi viljojen osuutta ruokavaliosta. Kaurapuuro on mulla yks pahimmista närästäjistä.


Hyvä että pääsit noin vähällä.
Jos en väärin muista, niin vatsahappojen pH-arvo on normaalisti noin 2,5-3,0pH, eli sitä happoisuutta se sinunkin vatsasi pitäisi kestää ihan vain tasapainossa.
Fyysikkona en usko että sinua auttoi kahvinjuonnin vähentäminen, psykologi minussa kertoo, että stressisi vähentyminen saattoi olla syy sille, että joit vähemmän kahvia.
Mutta sinä tietänet paremmin?

Jani M

Lainaus käyttäjältä: F1kus - toukokuu 18, 2013, 00:04:42 ap
Lainaus käyttäjältä: Jarok - toukokuu 17, 2013, 23:49:43 ip
Minulla taas auttoi, kun vähensi kahvinjuonnin pariin litraan päivässä ja vähensi viljojen osuutta ruokavaliosta. Kaurapuuro on mulla yks pahimmista närästäjistä.


Hyvä että pääsit noin vähällä.
Jos en väärin muista, niin vatsahappojen pH-arvo on normaalisti noin 2,5-3,0pH, eli sitä happoisuutta se sinunkin vatsasi pitäisi kestää ihan vain tasapainossa.
Fyysikkona en usko että sinua auttoi kahvinjuonnin vähentäminen, psykologi minussa kertoo, että stressisi vähentyminen saattoi olla syy sille, että joit vähemmän kahvia.
Mutta sinä tietänet paremmin?


Tai kahvinjuonnin vähentäminen vähensi myös stressiä. Sitä kun meni oikeasti litratolkulla päivässä. Enemmän kahvia, kuin vettä. :D

Dethlock

Ton Willen trollin jälkeen närästää vielä enemmän. Gaah.

Itselläni stressitaso ja kahvinjuonti menee käsi kädessä. Sitten kun ruoka jää syömättä pakki sanoo poks.
I'm newbie and I know it  -  2013  -  Chilisti #2374
Kasvatuspäikkäkirja
Hydrohärpäke DethTable


Youtube kanava

F1kus

Lainaus käyttäjältä: Jarok - toukokuu 18, 2013, 00:07:21 ap
Lainaus käyttäjältä: F1kus - toukokuu 18, 2013, 00:04:42 ap
Lainaus käyttäjältä: Jarok - toukokuu 17, 2013, 23:49:43 ip
Minulla taas auttoi, kun vähensi kahvinjuonnin pariin litraan päivässä ja vähensi viljojen osuutta ruokavaliosta. Kaurapuuro on mulla yks pahimmista närästäjistä.


Hyvä että pääsit noin vähällä.
Jos en väärin muista, niin vatsahappojen pH-arvo on normaalisti noin 2,5-3,0pH, eli sitä happoisuutta se sinunkin vatsasi pitäisi kestää ihan vain tasapainossa.
Fyysikkona en usko että sinua auttoi kahvinjuonnin vähentäminen, psykologi minussa kertoo, että stressisi vähentyminen saattoi olla syy sille, että joit vähemmän kahvia.
Mutta sinä tietänet paremmin?


Tai kahvinjuonnin vähentäminen vähensi myös stressiä. Sitä kun meni oikeasti litratolkulla päivässä. Enemmän kahvia, kuin vettä. :D


Tuokin pitää paikkansa. Kofeiinin on todettu lisäävän stressihormonien tuotantoa.

Kaisuli-Haisuli

Pari vihreää kukkoa kivasti aamupalaksi.