toukokuu 19, 2024, 00:36:19 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä nautitte juuri nyt?

Aloittaja Minbaari, elokuu 27, 2009, 23:25:11 ip

« edellinen - seuraava »

PP

Tuhoan pikkuhiljaa mutta liian nopeasti laatikollista eli reipasta kiloa Fataliin nagasalmiakkitoffeeta. :)

PP

Munakas osui aika kohdalleen: neljä munaa, savukassleria, sipuliteemakkaraa, chorizoa, kaksi Montufaria, Campane, Alma Paprika  ja puolikas Canario. Kyllä tätä just ja just syö. :)

Whili

Aamupalaa  ...ja luojan kiitos ilman pussiteetä ja meetvurstia  :o

NPhoBiaz


masaiman

Punasta scho-ka-kolaa. Pärisee kivasti kolmen palan jälkeen.

LupeKani

Lainaus käyttäjältä: Mattson - lokakuu 03, 2014, 17:29:55 ip
Punasta scho-ka-kolaa. Pärisee kivasti kolmen palan jälkeen.
Itse kun ihmettelin, että missä se vaikutus on vaikka varoiteltiin... Tosin muhun ei yleensä vahvakaan kahvi vaikuta illallakaan saati sitten auta heräämisessä.

masaiman

Meni sellanen tunnin verran tyhjällä mahalla. Ei tää mitään piriä ole (ei tosin ole vertailupohjaa) mutta automatka myymälältä lahteen meni ruuhkasta huolimatta musaa blastaten. Kyl tää batteryt pieksee, ainakin paremman makusta.

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Mattson - lokakuu 03, 2014, 17:29:55 ip
Punasta scho-ka-kolaa. Pärisee kivasti kolmen palan jälkeen.

Oon vähän yliherkkä kofeiinille, scho-ka-kola pistää kyllä pärisemään jo muutaman palan jälkeen aika hyvin  ;D
kevennyksenä tämmönen laite:

Joo on kotitekoinen  ;D
(soittaa musiikkia)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Jame

Lainaus käyttäjältä: Mattson - lokakuu 03, 2014, 17:46:53 ip
Meni sellanen tunnin verran tyhjällä mahalla. Ei tää mitään piriä ole (ei tosin ole vertailupohjaa) mutta automatka myymälältä lahteen meni ruuhkasta huolimatta musaa blastaten. Kyl tää batteryt pieksee, ainakin paremman makusta.


Kaikenlaista te suuhunne laitattekin  :o

Minä nautin pils-oluesta ja uuden telkkarin kuvasta, joka on aika hyvä verrattuna 5v. vanhaan perus-LG:hen.
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

masaiman

No höh, toisen maailmansodan aikaista natsisaksalaista taistelusuklaata, mikäpä sen äijempää!

Karjala 50cl tölkissä tuossa nenän alla.

akselsson1

Lidl colaa ja todella syksyistä säätä
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

bläkkäri

Hardyssin Crestiä, Maraboun caffesuklaata ja fazun sinistä.

0lli

Lasagnea savu-rocato jauheella :)
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.


HotVelo


Jani M

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - syyskuu 09, 2014, 20:08:35 ip
Founders Centennial IPA. Tölkistä mutta lasista tällä kertaa. Onhan tämä vaan suunmukaista. Aiemmin meni Sinebrychoffin  ja Brooklyn Breweryn two tree porter. Ei ollu huono sekään.


Ehkä yks mun suosikki-IPA tällä hetkellä. Ja saa Alkosta, mikä on bonus. :)

Caide

Jos Eestissä käy, niin suosittelen juomaan Virmalised-nimistä IPAa. Oli Pöhjöla-nimisen panimon tuote. Ehkä paras kaupallinen IPA, mitä olen löytänyt.

PP

Tyttö rupesi valittaan Mäkkärin kohdalla nälkää ja hampparin tarvetta. Sain läpi, että tehdään itse, ja se kannatti.

Pihvinä tänään jauhettua kulmapaistia (13,90 €/kg, huhhuh!), lisukkeina savurocotoa :) ynnä muuta asianmukaista. Lasissa Waipara Hills Central Otago Pinot Noir. Osui ja upposi. Meinasin ottaa kuvan, mutten hillinnyt enää itseäni, kun tuotokset oli valmiita.

masaiman

CM Tammiston nagapatonkia & happy joe oakwood siideri.

MiM

Lainaus käyttäjältä: PP - lokakuu 23, 2014, 20:58:11 ip
Tyttö rupesi valittaan Mäkkärin kohdalla nälkää ja hampparin tarvetta. Sain läpi, että tehdään itse, ja se kannatti.

Pihvinä tänään jauhettua kulmapaistia (13,90 €/kg, huhhuh!), lisukkeina savurocotoa :) ynnä muuta asianmukaista. Lasissa Waipara Hills Central Otago Pinot Noir. Osui ja upposi. Meinasin ottaa kuvan, mutten hillinnyt enää itseäni, kun tuotokset oli valmiita.


Kotona tehty hamppari on kyllä priimaa ruokaa, erityisesti jos vielä tarjoillaan ruisleivän päällä. Olen jo pitkään ihmetellyt, että englanniksi sana "Homeburger" ei ole lyönyt itsensä tuossa tarkoituksessa läpi (tai ruotsiksi vastaavasti "hemburgare").
Viime vuodesta opin sen asian, ettei kannata aloittaa liian aikaisin ja ravinteita voi antaa myös vähemmänkin. 8)
-Chilijamppa-