Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Päävalikko

Purple tepin. Peru

Aloittaja Masa.T, helmikuu 03, 2012, 23:37:29 IP

« edellinen - seuraava »

Masa.T

Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko kukaan kasvatellut kyseistä lajiketta vai onko sama lajike, kuin peruvian purple- annuum eli ei tepin ensinkään?

aropupu

#1
Löytyyhän tuosta Matts Pettersonilta sekä Harry Nyströmiltä  ihan kuviakin, jokin pequin-tyyppi tuo taitaa olla mutta ei ainakaan peruvian purple. Tiedä sitten mistä tuo purple tulee, lieneekö joku sitten saanut jotain sen suuntaista UV-tummumista mokomasta aikaiseksi ja nimennyt sen mukaan.

M;kko

Podien muodosta arvelen ettei ole tepin.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: M;kko - helmikuu 05, 2012, 15:08:43 IP
Podien muodosta arvelen ettei ole tepin.

Ei ole tepin. Tuskin edes Pequin. Vaikuttaa jalostetulta koristechililtä mallia annuum.