Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Päävalikko

Hjelou!

Aloittaja kuplamuovi, toukokuu 11, 2012, 17:21:11 IP

« edellinen - seuraava »

TunturiTiger

No sitten ei muuta ku yhdistykseen ja toimintaan mukaan! :)

jaolsten

Joo toiminta on kivaa!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

kuplamuovi

Täytyykin ajan kanssa lueskella ja tutkiskella yhdistyksen juttuja ;)

ChillToni

#23
Tervetuloa foorumille tän "nyypän" puolesta kans :)
Naisii ei oo koskaa liikaa..makuuhuonees ::)
mut tietäjät kertokaas saako noita "siemenpankki" kridiittejä
ihan peruskäyttäjäkin jos yhdistykseen liittyy
ja siemeniä lähettää? vai pitääkö olla maksettu jäsenyys?
When we are near we must make enemy to believe we are far away. When we are far away we must make enemy to believe we are near.
Lainaus käyttäjältä: wille - toukokuu 16, 2012, 22:29:39 IP
Nii just! Ei tää oo paha paikka asua, täällä vaan tuntuu pahalta. ;D
[/quote