Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Päävalikko

Moi! :)

Aloittaja m3star1, elokuu 31, 2018, 13:28:51 IP

« edellinen - seuraava »

m3star1

Moro!
Oon Nelli, 20-vuotias naikkonen joka alottelee taas uudelleen chilin kasvatusta puolenvuoden tauon jälkeen.
Asun Pyhtäällä ja tutustun ilomielin muihin chilipäihin lähiaueella :)  8) :)

Vuorikaskas

Morjensta vaan. Ehkä siellä Kymijokijaaksossa on muitakin. Missäpä ei olisi!