tammikuu 08, 2025, 21:50:22 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

VIHA

Aloittaja jortikka71, elokuu 19, 2011, 21:16:17 ip

« edellinen - seuraava »

jortikka71

elokuu 19, 2011, 21:16:17 ip Viimeisin muokkaus: elokuu 19, 2011, 22:35:00 ip käyttäjältä jortikka71
Tänään Savuhovin Tuskaa JKL Cittarista ostaneena, herra Edustaja kertoi, että parin viikon päästä tulee UUSImakkara, nimeltään VIHA!!!
Ei suostunut uteluista huolimatta valottamaan enempää, minkälainen kaapeli on kyseessä..
Jäämme mielenkiinnolla odottelemaan ja kärkkymään tuotetta.
Raportoikaa, kuka pongaa ensin.
Tämän voi siirtää muuhun osioon, jos ei ole oikein, ajattelin vaan aloittaa uuden tuotteen nkunniaksi uuden aiheen..

Kadotus

Itse kun ostin aamupalaksi paketin Raivoa Pirkkalan cittarista, juttelin edustajan kanssa ja puheiden perusteella kyseessä olisi juustomakkara, joka sisältää reilusti tuoretta nagaa. Pitäisi kuulemma Savuhovin nykyiset chilimakkarat jäädä tulisuudessa selkeästi taakse.

Puhe oli myös, että kyseinen tuote lanseerattaisiin Chilifesteillä.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Minbaari

Juu maistettu on tämä Viha chilifesteillä ja varsin maukas makkara kyseessä. Poltetta on kuitenkin tarjolla maltillisesti, tai en mie sano mitään kun koko festien ajan oli suussa tasainen polte. Sen verran paljon oli kaikkea maisteltavaa...

jla1710

Joo, naga sinappia otin siihen makkaran kaveriksi ja vaikea oli sitä syödessä sanoa mistä se tulisuus lopulta tuli. Ei se makkara mitään älyttömän tulista ollut chiliruokaan tottuneelle (kuten ei se sinappikaan) mutta ihan ok tulisuus ja mukava maku.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.

tso

Neljä noita ehdin välipaloina napostella festeillä. Hyvän makuinen oli makkara. Tosin reilusti Kipu sinappia kaverina ja kun vihanneksena oli Penalta pummattu Orange Rocoto, niin sen poltteen arvioiminen on sitten hankalampaa :P

Mutta rakenteeltaan napsakka, lihaisa ja erittäin hyvä tuote. Huomenna näitä menee lisää jos ei lopu kesken!

Rundari

Hyvä makkara, mutta kotipitsan nagapizzan jälkeen tulta ei ollut lainkaan vaikka oli kipu sinappia.

masaiman

Lainaus käyttäjältä: Rundari - elokuu 20, 2011, 23:53:23 ip
Hyvä makkara, mutta kotipitsan nagapizzan jälkeen tulta ei ollut lainkaan vaikka oli kipu sinappia.

Whaat??? Ainakaan Lahdesta ei Kotipizzaansa saa kuin jaloopeenoja ts. niiitä etikkaliemessä lillutettuja pepperoneja missä ei oo tasan yhtään potkua/makua...

Oliko joku festarierikoisuus, vai kyseessä tosiaan koti-pizza

Rundari

Ihan festarierikoisuus kyseessä. salamipizzaslaissin päälle sivellään kunnon satsi poppamiehen naga pyrettä.

Kadotus

Lainaus käyttäjältä: jla1710 - elokuu 20, 2011, 22:21:00 ip
Joo, naga sinappia otin siihen makkaran kaveriksi ja vaikea oli sitä syödessä sanoa mistä se tulisuus lopulta tuli. Ei se makkara mitään älyttömän tulista ollut chiliruokaan tottuneelle (kuten ei se sinappikaan) mutta ihan ok tulisuus ja mukava maku.

Saman setin otin itekkin ja mielestäni suurin "polte" tuli annoksen lämpötilasta..  ;D Tosin olihan sitä tullut jo maisteltua vaikka mitä herkkuja alueella. Hyvä makkara kyllä, mutta voisi sisältää enemmänkin juustoa.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

jortikka71

Nostetaas aihe ylös, taitaa Vihaista Gaabelia jo löytyä tiskistä. Itse en ole vielä bongaillut(muuta kun böödejä), mutta tänne vois laittaa lisää kokemuksia.. TÄ?

bluesman

On ihan maukas lihaisa makkara/nakki. Hienoista naganmakuakin havaittavissa.

Whili

Aivan loistava tuote, tuli festeillä maisteltua, ja maukkaita olivat muutkin saman kioskin tuotteet.
Vieläkun Savuhovin tuotteita löytyisi kaupasta...  Tampereelta.
Joo, onhan niitä Linnaimmaalla, Pirkkalassa ja Länsiportissa, mut ne on ihan väärällä puolella kaupunkia. P**le !!

MikkoM

syyskuu 04, 2011, 09:46:38 ap #12 Viimeisin muokkaus: syyskuu 13, 2011, 11:39:38 ap käyttäjältä MikkoM
Lainaus käyttäjältä: Whili - syyskuu 04, 2011, 09:21:06 ap

Joo, onhan niitä Linnaimmaalla, Pirkkalassa ja Länsiportissa, mut ne on ihan väärällä puolella kaupunkia. P**le !!

Linnainmaan voit unohtaa, siellä ei käytännössä koskaan ole savuhovin chilituotteita, ei ainakaan kun minä olen sinne osunut ja myyjältä kysynyt, chilittömiä savuhovin tuotteita tiskiltä saattaa löytyä. Viimeksi just eilen olisin ostanut mutta ttu niillä mitään ollut.

EDIT: Okei korjataanpa tätä, olin ymmärtänyt tämän asian hivenen väärin! Savuhovin oma tiski löytyy to-la chilituotteineen ja ilmeisesti jatkossa kahden tiskin voimin jolloin tuotevalikoimakin on laajempi. Savuhovin tuotteita löytyy myös normaalista lihatiskistä muulloin, josta niitä olin kysellyt ja ikinä ei ollut chilituotteita, eikä ne lihatiskin tytöt koskaan vaivautuneet mulle myöskään kertomaan että Savuhovilla on omakin tiski noina päivinä hmph.

Aji Inferno

Viha on ehkä parasta parhautta magaroissa tällä hetkellä!

Rankkapanda

En ollut tähän päivään asti saanut aikaiseksi, että olisin savuhovin tuotteita ostanut. Mutta löysimpä savuhovin tiskin eräästä cittarista ja päätin mennä kyselemään Viha makkaraa. Ja on muuten hyvää sekä oikeasti tulista makkaraa, pitäisi loputkin chilituotteet kokeilla heiltä kun kerkiää.