tammikuu 10, 2025, 11:45:50 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Piikkimatto

Aloittaja Ropocoo, elokuu 24, 2011, 07:57:35 ap

« edellinen - seuraava »

Ropocoo

Onko porukalla kokemusta piikkimatoista? Ite heräteostoksena ostin moisen kapistuksen ja nyt 2 viimistä iltaa laittanu selän alle ennenku menny nukkumaan. Jonkun aikaa selällään/mahallaan oon härpäkkeen päällä pyörinyt ja sit viimisillä voimilla ennen nukahtamista laittanu syrjään.

Vaikutukset.. Selkä ei ole oikeastaan yhtään jumissa, aikasemmin oli päänrärkyä ku koko yläkroppa aivan juntturassa (ja tosiaan 2pv testiä takana).

Olo on ihan "ylirento" -sellanen pehmeä niin sanotusti. Makso alle 20e ja tulee kyllä jokapäiväseen käyttöön! Joutuu varmaan vaan toisen vielä ostamaan, koska epäilen et kun tyttöystävä pääsee tuota kunnolla kokeilemaan niin sen jälkeen niitä tarvitaan joka ilta 2kpl  ;D

Ei voi kun suositella, jos jollain on selkä jumissa, stressiä tai jotain univaikeuksia tms..
"Chuck Norris voittaa sinut 400m juoksussa kahdella kierroksella."

-mtk-

Itse käyttänyt moista myöskin jonkin aikaa. Kokemukset saman suuntaisia, ensimmäisillä kerroilla tuloksena jonkinlainen ylirento euforinen olo ja jumit helpottivat. Kuitenkin parin viikon käytön jälkeen euforia on jäänyt pois, eikä matto enää aiheuta sanottavampia tuntemuksia pidemmänkään käytön jälkeen. En sitten tiedä pahenisiko jumitukset taas jos maton jättäisi pois... Tosin ylimääräisenä bonuksena selän iho voi selkeästi paremmin, ilmeisesti pintaverenkierron tehostumisesta johtuen.

ChiliKettu

Jos ei uni meinaa tulla illalla, niin piikkimatto-tainnutus on ihan takuu varma juttu!

Ropocoo

Lainaus käyttäjältä: ChiliKettu - elokuu 29, 2011, 19:48:42 ip
Jos ei uni meinaa tulla illalla, niin piikkimatto-tainnutus on ihan takuu varma juttu!

Kyllä toimii!
"Chuck Norris voittaa sinut 400m juoksussa kahdella kierroksella."

masaiman

Silloin tällöin käytettynä toimii, mutta kuten -mtk- totesi, tähänkin tulee nopeasti "toleranssi". Meillä on matto+niskatyyny-yhdistelmä. jota käytän vain "äärimmäisessä hädässä" eli silloin kun niska-hartiajumi käy täysin sietämättömäksi niin, ettei ibumaxikaan enää auta. Tosin tällöin olisi viisasta hankkiutua muutenkin hierojalle, mutta toimii mainiosti ensiapuna niin, että laitan niskatyynyn etureunan alle korokkeen niin, että painopiste painottuu vahvasti niskaan/kallonpohjaan ja se matto sitten hartioiden/ selän alle. Niin, ja tosiaan itse olen huomannut että tehoaa paremmin lattialla kuin sängyssä, koska silloin kuorma painottuu enemmän "ongelma-alueille". tulipas yhteen postiin monet sitaatit...

JasoX

Lainaus käyttäjältä: Ropocoo - elokuu 30, 2011, 07:11:57 ap
Lainaus käyttäjältä: ChiliKettu - elokuu 29, 2011, 19:48:42 ip

Kyllä toimii!

Komppaan edellisiä, toimii takuu varmasti melkein joka kerta.