heinäkuu 01, 2024, 07:48:09 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Vaihdetaan / Annetaan Siemeniä

Aloittaja Rami, elokuu 30, 2011, 07:53:18 ap

« edellinen - seuraava »

wesku

olisiko kellään esim.bolivian rainbow siemeniä??? mulla ei vielä vaihtareita ole =( mutta jos jollain on ylimääräisiä niin otettais mielellään vastaan =)

Hömppä

Habanero Orange Apple oliskohan kellään tollasen habaneron siemeniä? ei pitäis olla ihan niin tulinen kun esim red haba ja nämä.

Ridzla

Olisko antaa jotain chilin siemeniä. suht mietoja ja mielellään värikkäitä/spesiaali yksilöitä yms :)

sevenchaos

Vastaanotetaan / rahalla korvataan!
Early Jalapenon simppuja.
Tarkoitus laittaa kesällä kasvimaalle kasvamaan!

biblo

Turussa saa tulla penkomaan valikoimaa hakupalkalla sovittuna ajankohtana. Korvausta en pyydä mutta kahvia juon ;)

Kaikkia kun ei vie niin sopii tulla kahtomaan. Saa myös samalla vaivalla täältä pieniä minigrippejä valituille simpuille. Noissa on vielä tekstipaikkakin. Kynäkin löytyy lainaan.
"Grow food, not lawns"

Sihijuoma666

helmikuu 01, 2014, 01:03:18 ap #305 Viimeisin muokkaus: helmikuu 03, 2014, 19:03:20 ip käyttäjältä Sihijuoma666
E-Pohjammaalla kaivattais nyt jotain annuumia esim jalapeno, DRH-Jallu tai jotain sen suuntaista. Tälle kaudelle ei idätykseen mene kuin korkeintaan kahta annuumia, joten saisi olla hyvää.

Vaihdossa olisi antaa esim.

C. chinense

Pimenta Diomar
Cheiro Roxa
Aji Charapita
Fatalii White
Monster Naga
Goronong
Aji Umba
Rocato
Habanero Sudden Death/ Orange Habanero

C. annuum

Bolivian Rainbow
Black Scorpion Tongue
Thai
Tepin, Peru
Satan's Kiss / Ciliegia Piccante
Lombardo

C. baccatum

Aji Cristal
Aji Amarillo
Trepadeira Werner
Starfish

NPhoBiaz

helmikuu 02, 2014, 00:03:48 ap #306 Viimeisin muokkaus: helmikuu 02, 2014, 00:22:12 ap käyttäjältä NPhoBiaz
Olen aloittamassa kasvatusta ja sain tänään istutettua ensimmäiset siemeneni, Naga Morichit.
Mieleni halajaisi kuitenkin kahta erityistä lajiketta bonchimielessä, jos joku mahdollisesti haluaisi tukea uutta harrastusta:

- Bolivian Rainbow
- Bird's Eye Baby

Vaihdossa on valitettavasti antaa vain 3 nagan siementä, mutta jokusen euron olen kyllä valmis noista maksamaan. Jos jollain vaan on ylimääräisenä?  ::)

Tampereen alueelta olen valmis noutamaan vaikka kotiovelta!

narttu

"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Whili

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - helmikuu 02, 2014, 00:03:48 ap
Tampereen alueelta olen valmis noutamaan vaikka kotiovelta!


Missäpäin Tamperetta asustelet ?

Luigi

Hei kaikille,

Syttyi taas kipinä lähteä chilihommiin mukaan. Katselin viestihistoriasta että viimeksi kasvattelin v. 2009...  8)

Olisiko joku halukas lahjoittamaan pienen määrän siemeniä? Voin myös noutaa Espoosta tai korvata postikulut, jos joutuu lähettämään.

Jozpe

Itselläni on kasvava siemenpankki chilien siemenistä. Värikoodi kertoo kuinka paljon siemeniä on jäljellä:
http://chiliaruukkuun.blogspot.fi/p/siemenpankki_13.html

Vihreällä merkattuja siemeniä on niin paljon, että niitä riittää jaettavaksi asti, mutta mielellään otan vastaan vaihdossa lajikkeita, joita ei tuossa listassa ole :)

Jos joku halua siemeniä lahjoituksena, käytetään hyväksi havaittua tapaa, eli ilmoita yksityisviestinä minulle mistä siemenistä olet kiinnostunut ja saat paluuviestinä osoitteeni. Lähetä kirjekuori, missä on sisällä toinen kirjekuori, missä on osoitteesi ja postimerkki valmiina. Kun saan kuoren, laitan haluamasi siemenet paluupostina takaisin.

Vaihtokaupoissa voidaan tehdä niin, että kumpikin maksaa omat postimaksunsa.

Muistathan kuitenkin, että kaikkein laadukkaimmat siemenet saat varsinaisista siemenkauposita, esim Fatalii. Lajikkeeni on kasvaneet parvekekasvihuoneessa, joten pieni risteytymisriski on olemassa, vaikka en risteymiä olekaan havainnut vielä.

NPhoBiaz


Kärsä Babar

Chiltarvikkeen myymälän tiskiltä kun käy kysyyn, niin saa ilmaiseksi Bolivian Rainbow:n siemenet.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - helmikuu 03, 2014, 09:24:27 ap
Chiltarvikkeen myymälän tiskiltä kun käy kysyyn, niin saa ilmaiseksi Bolivian Rainbow:n siemenet.


Käynpä tästä kokeilemassa! Kiitos vinkistä!  ;D

Whili

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - helmikuu 03, 2014, 11:58:31 ap
Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - helmikuu 03, 2014, 09:24:27 ap
Chiltarvikkeen myymälän tiskiltä kun käy kysyyn, niin saa ilmaiseksi Bolivian Rainbow:n siemenet.

Käynpä tästä kokeilemassa! Kiitos vinkistä!  ;D

Mulla on noita Bird's eye babyjä, voisin muutaman heittää Chilitarvikkeen tiskille.

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Whili - helmikuu 03, 2014, 12:13:21 ip
Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - helmikuu 03, 2014, 11:58:31 ap
Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - helmikuu 03, 2014, 09:24:27 ap
Chiltarvikkeen myymälän tiskiltä kun käy kysyyn, niin saa ilmaiseksi Bolivian Rainbow:n siemenet.

Käynpä tästä kokeilemassa! Kiitos vinkistä!  ;D

Mulla on noita Bird's eye babyjä, voisin muutaman heittää Chilitarvikkeen tiskille.


Koska kerkeisit? Tämän päivän aikana? Olen kyllä suuresti kiitollinen, jos vain millään viitsit.  :-*
Kunpa olisi antaa jotain vaihdossa...

Whili

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - helmikuu 03, 2014, 13:06:06 ip
Lainaus käyttäjältä: Whili - helmikuu 03, 2014, 12:13:21 ip
Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - helmikuu 03, 2014, 11:58:31 ap
Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - helmikuu 03, 2014, 09:24:27 ap
Chiltarvikkeen myymälän tiskiltä kun käy kysyyn, niin saa ilmaiseksi Bolivian Rainbow:n siemenet.

Käynpä tästä kokeilemassa! Kiitos vinkistä!  ;D

Mulla on noita Bird's eye babyjä, voisin muutaman heittää Chilitarvikkeen tiskille.


Koska kerkeisit? Tämän päivän aikana? Olen kyllä suuresti kiitollinen, jos vain millään viitsit.  :-*
Kunpa olisi antaa jotain vaihdossa...
Siellä ne jo odottelevat Chilitarvikkeen tiskillä   :D

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Whili - helmikuu 03, 2014, 14:25:26 ip
Siellä ne jo odottelevat Chilitarvikkeen tiskillä   :D


Kävin hakemassa. :) ERITTÄIN suuri kiitos vaivannäöstä!
Todella hienoa nähdä kuinka chilimiehet pitää yhtä tällä tavalla. Kiitos myös Kärsä Babarille! Nyt sain tälle keväälle kaikki haluamani lajikkeet kasvamaan.

Lupaan laittaa hyvän kiertämään esim. ensi kevään siemenketjukirjeeseen. ;)

Roskankerääjä

Lainaus käyttäjältä: tkota - helmikuu 02, 2014, 12:09:31 ip
Hei kaikille,

Syttyi taas kipinä lähteä chilihommiin mukaan. Katselin viestihistoriasta että viimeksi kasvattelin v. 2009...  8)

Olisiko joku halukas lahjoittamaan pienen määrän siemeniä? Voin myös noutaa Espoosta tai korvata postikulut, jos joutuu lähettämään.


Vantaalla löytyy varmaan +40 lajiketta. Pistä yv jos haluat piipahtaa.
Helevetin hiki!

Sampsa89

Hyvää iltaa!

Mahtaako Espoosta tai PK-Seudulta löytyä ihmisiltä ylimääräisiä siemeniä? Olen juuri päässyt vauhtiin uuden harrastuksen kanssa mutta lajikkeita on vain kaksi. Tilaa on useammallekkin ja valoa tarjoaa 400WSpna.