heinäkuu 03, 2024, 00:25:58 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Uutta kännykkää harkinnassa (Hankittu galaxy s 2)

Aloittaja ihis81, elokuu 31, 2011, 23:36:10 ip

« edellinen - seuraava »

ihis81

elokuu 31, 2011, 23:36:10 ip Viimeisin muokkaus: syyskuu 02, 2011, 19:40:36 ip käyttäjältä ihis81
Eli kertokaas te jotka olette pysyneet kehityksen mukana, mikä puhelin olisi esim nettiselailuun ym multimediaa ajatellen harkinnan arvoinen?

Ja huom EI NOKIALAISTA tähän keskusteluun :D
Olen Nokialaisen omistanut e[pre][/pre]nnen ja nyt on aika vaihtaa valmistajaa ;D

Tähän mennessä olen itse päässyt jotenkin tulokseen että joko Samsung Galaxy S 2 tai Iphone 3..

Onkos kokemuksia noista HTC laitteista?
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

LupeKani

elokuu 31, 2011, 23:45:25 ip #1 Viimeisin muokkaus: elokuu 31, 2011, 23:50:32 ip käyttäjältä Littlelupe
Omistanut aiemmin HTC Desiren ja nykyisin HTC Sensationin. Molemmat ovat toimineet moitteettomasti eikä ole tökkineet missään käytössä, vaikka musiiikkia kuuntelisi nettiä selaillessa. Selain on ihan loistava mikäli ei mitään normaalia netin selaamista kummempaa harrasta. Musiikinkuuntelussa huomasin seikan, että varsinkin tämä sensation antaa parempaa laatua samoilla kuulokkeilla ulos mitä vanha MP3 soittimeni, liekohän edes mahdollista... Videoita en ole katsellut, mutta kyllä tässä Sensationissa niidenkin pitäisi ilmeisen hyvin pyöriä, akun kesto saattaa olla vain aivan onnetonta. Tosin samaa se taitaa olla muissakin älypuhelimissa.
Marketista sitten saa hyviä ilmaisia ohjelmia lisäksi ja paaljon koukuttavia pelejä ;)

Suojakuoret ja näytössä suojamuovi niin kestääkin pientä kolhimista :)

ps. Desiren näyttöä ei kannata rikkoa, hintaa on 270e jos korjata olisi halunnut ;D

InkRose

Desire on täälläkin, kohta vuoden päivät ollut käytössä. Ihan tyytyväinen olen ollut noin olennaisilta osin. Vaihdoin selaimen Dolphiniin hetioitis, ATK sun muut pikku apuohjelmat mukaan tietenkin että saa turhat pörssi- yms ohjelmat taustalta tapettua aina tarvittaessa. Niitä kun ei taida vieläkään saada kokonaan estettyä käynnistymästä jos ei halua rootata vehjettä.

Takakannen mattapinnoite kupli kesällä reunoilta ja lohkeilee hiljalleen irti, mikä johtunee laitteen suht järkyttävästä kuumenemisesta yli 27 asteen lämpötiloissa mokkulana toimiessaan (eli usb-lataus+paljon 3g-siirtoa). Nyt säiden viilettyä ei enää kuumene yhtään niin pahasti. Ei haittaa käyttöä, mutta laatuvaikutelma sai aika kolhun. Pari kertaa on lentänyt asfalttiinkin 1-1,5 metrin korkeuksista ja paria pientä kosmeettista naarmua/kolhua lukuunottamatta ehjin nahoin on selvitty.

Torakka

itellää iphone 3GS kuoret halkeillut, kuuluu sellasta sähkö rätinää puheluja puhuttaessa paska puhelin. HTC:hen en vielä uskalla vaihtaa kun mutsilla ja 2 kaverilla puhelin sammuillut ja tökännyt HTC logo kohtaan käynnistäessä. kännyköidenkin temppuilut tuntuvat johtuvan nykyään siitä että niitä laitetaan liian nopeasti pihalle.

ihis81

syyskuu 01, 2011, 18:43:51 ip #4 Viimeisin muokkaus: syyskuu 01, 2011, 18:51:51 ip käyttäjältä ihis81
No niin siinä kävi että galaxy S 2 tuli hankittua ;D

Pieni ongelma vain... enhän mä osaa sitä ollenkaan käyttää :D Miten sen ohjelmistot ym päivitetään jne.

Täytyykö tehdä jotain internet asetuksia.
Miten esim ikkunaa jossa näkyy mun hotmail sähköpostit, niin miten sitä näkymää muokataan. kun siinä nyt näkyy lisäksi joku ulkomaalainen uutisikkuna.

Tässä ei ihan paripäivää riitä tutkimaan tämän laitteen toimintoja.

Ja vielä kun tietäisi miten kaikki turhat ohjelmat ym härpäkkeet saa pois käytöstä....
Miksei järjestetä "opettele käyttämään puhelintasi" kursseja :D

EDIT:
Ja onko jotain sivustoa mistä voi ladata jotain järkeviä sovelluksia tai pelejä tms ajankulua sunmuuta ilmaiseksi?
Entä mistä tähän saa vai saako jotain suojamuovia näyttöön?
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

PP

syyskuu 01, 2011, 20:12:21 ip #5 Viimeisin muokkaus: syyskuu 01, 2011, 20:16:57 ip käyttäjältä PP
Lainaus käyttäjältä: ihis81 - syyskuu 01, 2011, 18:43:51 ip
No niin siinä kävi että galaxy S 2 tuli hankittua ;D

Entä mistä tähän saa vai saako jotain suojamuovia näyttöön?


Oisit ostanu Nokian niin ei tarvis miettiä tuota. ;D

Hombre

Android Market on täynnä ilmaisia softia ja pelejä. Sieltä daunasin omaan puhelimeeni mm. näppärän viritysmittarin ynm.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Lihamestari

Lainaus käyttäjältä: PP - syyskuu 01, 2011, 20:12:21 ip
Lainaus käyttäjältä: ihis81 - syyskuu 01, 2011, 18:43:51 ip
No niin siinä kävi että galaxy S 2 tuli hankittua ;D

Entä mistä tähän saa vai saako jotain suojamuovia näyttöön?


Oisit ostanu Nokian niin ei tarvis miettiä tuota. ;D
Ei noihin tartte mitään muoveja!
Mulla oma Desire Z menee mukavasti sellaisessa lompakon mallisessa kotelossa ja hyvin on kestäny melkein vuoden ilman naarmuja!

Nokian ostoa ei kannata miettiä hetkeäkään, paitsi noissa peruspuhelimissa!
Älypuhelinmarkkoilla kilpailijat on menny jo aikoja sitten ohi oikealta ja vasemmalta!
Ainoa hyvä puoli noissa nokialaisissa älypuhelimissa on amoled näyttö, mut eipä sillä oo suurempaa merkitystä, jos loppu puhelimesta on täyttä **skaa...
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

ihis81

syyskuu 01, 2011, 20:47:02 ip #8 Viimeisin muokkaus: syyskuu 01, 2011, 20:49:34 ip käyttäjältä ihis81
On tässä Galaxyssa joku Super Amoled Plus näyttö... Mikä lie sitten?

-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

Lihamestari

Sampassaha noita amoledejä on!

HTC:n luureissa oli vielä jossain vaiheessa, mutta tuli Sampan kapasiteetti vastaan ja näissä nykyisissä on SLCD... :(
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Maikol

Kyllä se täytyy tähän vastata: jos ei ole rahasta kiinni, niin iPhone 4. Todella simppeli, mukava puhelin käyttää, kaunis ja erittäin toimiva! 3G on  jo vanhentununut, mutta toimiva ja 3GS on myös erittäin toimiva. Itsellä tuo 3GS. Ja teitenkin nykyjään tuo samsungien käyttämä Android käyttöjärjestelmä taitaa se ykkönen olla, joten esim Samsung Galaxy S on erittäin hyvä puhelin.

Muistat vain sen datapaketin ottaa samalla kun puhelimen, ei tule ikäviä yllätyksiä valkosessa kuoressa!   8)

Lihamestari

Mä oisin itse ostanut myöskin ton iphonen, mutta siinä on yks iso vika nimeltä itunes! :(
Miks softalla pitää rampauttaa muuten niin hieno laite...
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Maikol

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - syyskuu 01, 2011, 21:20:28 ip
Mä oisin itse ostanut myöskin ton iphonen, mutta siinä on yks iso vika nimeltä itunes! :(
Miks softalla pitää rampauttaa muuten niin hieno laite...


Joo, tähän kyllä yhdyn.. Paraikaa tappelen pienen ropleeman kanssa välillä itunes-minäpuh-tietokone :D Yleisesti annettukkin ipuhille miinusta ton tunesin takia. Saisivat jotennii ulkoistaa sen, ettei ois nii riippuvainen.

ihis81

No mä päädyin tohon galaxy S 2,seen... ja pikaisen testauksen perusteella riittää mulle hyvin.

Nettikin toimii hemmetin kivasti. (ja tietenkin on tuo nettiliittymä erikseen liittymässäni) Eikä maksa kuin 1€/kk, puolen megan nopeudella. Ja kivasti riittää nopeus mun käyttöön. Ei olis riittänyt nokialaisessa :o

-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

Maikol

Lainaus käyttäjältä: ihis81 - syyskuu 01, 2011, 21:29:21 ip
No mä päädyin tohon galaxy S 2,seen... ja pikaisen testauksen perusteella riittää mulle hyvin.

Nettikin toimii hemmetin kivasti. (ja tietenkin on tuo nettiliittymä erikseen liittymässäni) Eikä maksa kuin 1€/kk, puolen megan nopeudella. Ja kivasti riittää nopeus mun käyttöön. Ei olis riittänyt nokialaisessa :o




Tuohan se onki erittäi hyvä valinta :) eiku vaa tutkimaa, sitä tutkimista nimittäin riittää ainakin joksikin aikaa!

Lihamestari

Mä en hetkeäkään epäile etteikö toi Sampan Galaxy S2 ois hyvä luuri! :)
Meillä meni duuissa piälysmiehillä nokialaiset vaihtoon ja S2:set tuli tilalle...
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

ihis81

-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk


ihis81

syyskuu 01, 2011, 22:32:08 ip #18 Viimeisin muokkaus: syyskuu 01, 2011, 22:34:21 ip käyttäjältä ihis81
Laitoinkin jo suojamuovin ja kotelon tilaukseen
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

ihis81

Kertokaas miten saan sim kortin yhteystiedot näkymään tässä puhelimessa?
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk