tammikuu 09, 2025, 22:37:31 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Rauma-miitti 1.10.

Aloittaja chili_maestro, syyskuu 08, 2011, 19:33:21 ip

« edellinen - seuraava »

Rundari

No joku ottaa ne mukaan, niin voit noutaa kun kerkeät tai joku sitten toimittaa ne perille.

Masa.T

Lainaus käyttäjältä: ChiliPola - syyskuu 26, 2011, 11:20:22 ap
Mulle tuli nyt auton kanssa vakava ongelma, joten en pääse miittiin noutamaan tilattuja/maksettuja tavaroita. Auton huolto vasta 10.10.2011, joten miitin kannalta myöhässä.  :-[ :-[ :-[

Minä voin hyvin ottaa nuo tavarat mukaani ja toimittaa ne sitten eteenpäin.

Kaisuli-Haisuli

syyskuu 27, 2011, 09:27:31 ap #42 Viimeisin muokkaus: syyskuu 27, 2011, 15:09:05 ip käyttäjältä Kaisuli-Haisuli
Doodi, postikuski toi näytepurkit ja sangot meille. Hyvin ehtivät miittiin siis.

Edit: Ja haettiin nuo lasipurkitkin Hunajatukusta, kaikkia löytyi varastosta paitsi joissain purkeissa on "hunajakennokuviointi" kansissa, kun ei peruskultaisia kansia löytynyt. Mutta tuollahan ei nyt liene mitään merkitystä, minkälainen kansi purkilla on.

Rundari

Tarjolla myös juurtunut manzano yellowin komea pistokas.

InkRose

Lainaus käyttäjältä: Rundari - syyskuu 27, 2011, 17:02:04 ip
Tarjolla myös juurtunut manzano yellowin komea pistokas.

Jos Herpiili ja Kaisuli jaksavat pistokkaan ottaa hoteisiinsa seuraavaan itäreissuun saakka, eikä kukaan lähempänä asusteleva sitä himoitse, niin mä voisin olla näin vähän pitemmän matkan päästäkin siitä kiinnostunut.

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: InkRose - syyskuu 27, 2011, 18:11:26 ip
Jos Herpiili ja Kaisuli jaksavat pistokkaan ottaa hoteisiinsa seuraavaan itäreissuun saakka, eikä kukaan lähempänä asusteleva sitä himoitse, niin mä voisin olla näin vähän pitemmän matkan päästäkin siitä kiinnostunut.

Sopii meille, itäreissua mitä todennäköisimmin viikolla 43 luvassa, kun olis joku ns. loma koulusta :)

hessi

Tällä hetkellä näyttäisi siltä etten pääse tulemaan :(
oma auto ajokunnoton edelleen enkä ole varma saavatko perjantaina valmiiksi.

joku voisi hakea Raumalta 47 pakkasesta(jos ei itse pääse tuomaan) vuosikokouksesta jäänneen chili kääretortun ja lötyy sieltä jotain muutakin.

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Rundari

Itsekkin vielä kyytiä vailla, jos joku hakee neliseiskan niin voisin sieltä hypätä kyytiin samalla.

Herra 47

minulla päivystys joten kyyti mulla on "talon" puolesta mutta koska tahansa saattaa tulla soitto töihin joten paluu saattaa olla hätäinen...
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Rundari

Lainaus käyttäjältä: Herra 47 - syyskuu 29, 2011, 14:15:14 ip
minulla päivystys joten kyyti mulla on "talon" puolesta mutta koska tahansa saattaa tulla soitto töihin joten paluu saattaa olla hätäinen...

Mahtaiskos esim. sinun kyytissä päästä sinnepäin? ja mihen aikaan mahdollisesti?

Herra 47

pääsee kyllä ainakin tuohon suuntaan... ellei käy niin että työt ovat kutsuneet... ajasta en tiedä vielä
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen

ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: hessi - syyskuu 29, 2011, 08:29:31 ap
Tällä hetkellä näyttäisi siltä etten pääse tulemaan :(
oma auto ajokunnoton edelleen enkä ole varma saavatko perjantaina valmiiksi.

joku voisi hakea Raumalta 47 pakkasesta(jos ei itse pääse tuomaan) vuosikokouksesta jäänneen chili kääretortun ja lötyy sieltä jotain muutakin.

Puotetaanko myö siun lasipurkit Herra47:lle jos et pääse miittiin tulemaan? Ja nii, olitko sie ottamassa noita lusikattomia 30ml näytepurkkeja? Jos, niin minkä verran?

Masa.T

Minulle ainakin sopii. Tuli yksi koulutuspäivä heti maanantaille, joten otan viikonlopun aika rauhallisesti. Eli en ole ihan varma jäänkö yöksi mutta todennäköisesti kuitenkin.:)

Masa.T

Otan varoiksi noita minun keräämiäni chilin siemeniä mukaan taas. Aika paljon niistä on tuntunut tulevan risteytymiä. Joten jos haluat jännitystä chilien kasvatteluun, niin näistä siemenistä löytyy.:)
Maistiaisiakin otan tämän vuoden kasvatuksista. -Osa aika mielenkiintoisiakin. ;)

Rundari

Otan kanssa siemenkansion mukaan, ja musta tuntuu että viime miitistä mulle eksyi yksi masan pusseista, joten palautan sen kun on meinaan kaksi pussia samoja siemeniä.

Masa.T

syyskuu 29, 2011, 23:19:54 ip #55 Viimeisin muokkaus: lokakuu 01, 2011, 09:08:12 ap käyttäjältä Masa.T
Bluesman lähetti aikoinaan minulle aika rutkasti eksoottisia chilin siemeniä ja ikävä kyllä juuri ne on jossain kätkössä mistä en löydä. Ei silti sitä iloisempi yllätys, kun löytyvät. Otan nuo ostetut siemenet myös mukaan mutta niistä ei paljoa jaella..

Rundari

syyskuu 30, 2011, 15:43:20 ip #56 Viimeisin muokkaus: syyskuu 30, 2011, 18:23:56 ip käyttäjältä Rundari
Nyt myös jaossa yksi pea (c.baccatum var baccatum) pistosta otettu taimi.

EDIT: saattaa olla varattu

Rundari

vois vaikka kyyti kelvatakkin.

RedRave

Lainaus käyttäjältä: Herra 47 - syyskuu 29, 2011, 14:58:07 ip
pääsee kyllä ainakin tuohon suuntaan... ellei käy niin että työt ovat kutsuneet... ajasta en tiedä vielä

Tuodaankos muuten se toimistotuoli tuonne miittiin, niin saat nostaa omaan autoon sen sitten säilytykseen..vai?

Sitten oli lisää aarteita...noh ruukkuja nyt ainakin. Olisi ylimääräisenä 2kpl Nektarin-ruukkuja, jotka saisi lunastaa 5€:lla (siis molemmat yhteensä 5€). Jos jotakuta kiinnostaa, niin voin tuoda paikalle.  ;D

hessi

Auto on kyllä nyt ajokunnossa, mutta Turussa ja minä Korppoossa :(
en lupaa mitään varmaa, ehkä tulen jos ehdin ja jaksan ja viitsin käyttää kolme tuntia kaunista päivää autolla ajamiseen  ::)  + auton nouto Turusta ja kämil käynti on varmaan pakollinen ettei 47 suutu mulle  ::)
eli jos tulen niin illemmalla, en päivällä

ja muistakaa 47:lla maistiais herkkuja :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry