AAAAAApuva! Kaikki lehdet putoaa!!!

Aloittaja dl125, syyskuu 09, 2011, 11:09:22 ap

« edellinen - seuraava »

dl125

Eli minulla on toukokuussa istutettu (siemenestä) Cayenne Long Slim, joka teki mukavasti lehtiä ja alkoi kukkimaankin, mutta sitten se pirulainen pudotti kaikki lehtensä. Yksi oksa jäi josta tein pistokkaan.

Mikä IHME sitä vaivaa?   ??? Kiitos vastauksistanne....

InkRose

Oliko ulkona? Miten olet kastellut/lannoittanut? Saiko miten valoa ennen/jälkeen?

dl125

Sisällä oli, joka päivä kastelin, en lannoittanut, ja luonnonvalolla mukavasti meni mutta sitten tuli tämä!

InkRose

Kellastuivatko lehdet ennen putoamista vai lähtivätkö ihan terveen näköisinä vihreinä?

atni

Lainaus käyttäjältä: amish125frat - syyskuu 09, 2011, 12:35:12 ip
Sisällä oli, joka päivä kastelin, en lannoittanut, ja luonnonvalolla mukavasti meni mutta sitten tuli tämä!

En osaa syytä sanoa mutta jokapäiväinen kastelu saattaa olla liikaa että ei välttämättä tarvitse niin useasti kastelaa :p
Lainaus käyttäjältä: Starwhite - syyskuu 07, 2009, 19:55:41 ip
Vapautuisi niitä poliisejakin tutkimaan murhia, raiskauksia, talousrikoksia yms pahuutta maailmassa kun ei tarvitsisi puskassa kytätä koska joku on erehtynyt ostamaan Substralia maustekasveilleen.

InkRose

^ Se tietty riippuu ruukun koosta ja kastelun määrästä. Parhaimmillaan muutamia kasveja sain täällä pajalla kastella 2-3 kertaa päivässä viime kesänä. ;D

dl125

120 cm ruukku on. Joskus en tietty kastellut pariin päivään kun olin vähän reilummin laittanut.
Eikä ollut lehdet kellastuneita ennen putoamista. Kun herätessäni menin katsomaan chilejäni niin Cayennestä oli vähintään yksi lehti pudonnut per yö.

Whili

Lainaus käyttäjältä: amish125frat - syyskuu 09, 2011, 13:42:05 ip
120 cm ruukku on. Joskus en tietty kastellut pariin päivään kun olin vähän reilummin laittanut.
Eikä ollut lehdet kellastuneita ennen putoamista. Kun herätessäni menin katsomaan chilejäni niin Cayennestä oli vähintään yksi lehti pudonnut per yö.

120 cm ?? Herra siunaa ja varjele !! Metri kakskymmentä senttiä ?

No taitaa olla kuitenkin vaan 12 cm.

Oliskohan lannoituksen vähyyttä ??

dl125

Lainaus käyttäjältä: Whili - syyskuu 09, 2011, 13:59:30 ip
Lainaus käyttäjältä: amish125frat - syyskuu 09, 2011, 13:42:05 ip

120 cm ?? Herra siunaa ja varjele !! Metri kakskymmentä senttiä ?

No taitaa olla kuitenkin vaan 12 cm.

Oliskohan lannoituksen vähyyttä ??

Ei perhana, katos joo.
120 MM, korjaan  ;D

Lannoituksen vähyyttä? En siis ole lannoittanut yhtään.
PK:ta meinasin ostaa, mutta on rahat menossa säästöön.
Puutarhan kevättä löytyy mutta se taitaa olla liian typpipitoista.

Juhaz

Ylikastelultahan tuo pahasti kuulostaa, jos joka päivä on vettä laitettu siitä riippumatta onko se kuiva vai ei. Ravinteiden puutostakin varmasti on jo tässä vaiheessa jos ei kasvia ole yhtään lannoitettu, ei ne nyt sentään pyhällä hengellä elä, mutta sen takia putoavat lehdet on kyllä yleensä värivikaisia.