tammikuu 10, 2025, 00:57:07 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Koeputkia chilijauheelle?

Aloittaja MadDog, syyskuu 16, 2011, 12:07:02 ip

« edellinen - seuraava »

Paawi

Voin ottaa vaikka ton 50 jos niitä riittää. Voihan niitä ylimääräsiä sitten myöhemminkin jakaa halukkaille.

Macex

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

cuski

Macex olet varasijalla 2. Puolet on jo hoitanut katotaan pe aamulla onko ylimääräisiä.

Sainpa jo seurantakoodit toivottavasti itella hoitais homman niin olisivat pe mulla.

*HUOMIO* mikäli olet listalla etkä ole saanut viestiä huutele mulle heti *HUOMIO*

cuski

hara

Voisin kanssa ilmoittautua varalle jos jää ottamattomia - vasta nyt kerta huomasin tän.

Azukki

Lainaus käyttäjältä: cuski - syyskuu 20, 2011, 13:38:29 ip

*HUOMIO* mikäli olet listalla etkä ole saanut viestiä huutele mulle heti *HUOMIO*

cuski

Mulle ei ole tullut mitään viestiä sinulta, jos tarkoitat yksityisviestiä?

cuski

cuski

Eipä jäänyt ylimääräisiä meni jopa puolet itelle tarkoitetuista :)

pk seutulaiset: huomisesta haettavissa kulosaaresta tai säädetään jotain

postitukset: popcornmaker ja waikku koitan keksiä mahdollisimman pienen mutta itellan kestävän paketin kirje/maxikirje vievät tosin ylläri paljon tilaa.

loput saadaan varmaan säädettyä kokouksessa?

cuski

Jompru

No, täytyy sitten tilata itelle toi koko 400kpl setti  :)

hessi

jos joku kokoukseen tuleva oikein kaipaa purkkeja, niin voin luopua osasta omiani.
voin liittyä tuohon "rauman" suunnan tilaukseen jos siellä vileä on tilaa :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: hessi - syyskuu 21, 2011, 21:13:46 ip

voin liittyä tuohon "rauman" suunnan tilaukseen jos siellä vileä on tilaa :)

Tilaa on ja tilaus lähtee varmaan huomenna :)

Jompru

Suostuuko raumalaiset postittaan? Mä ottaisin noita, jos mukaan pääsee.

Jompru

popcornmaker

Heh.. aika jäätävää toimintaa. Joku keksii tilata "koeputkia" chilijauheille ja kysyntä hurjaa. Mietin jo mitä emäntä sanoo kun tavara saapuu  :D

Ja cuskille.. Aika sama itelle miten postitat.. Noi 50kpl riittää kyllä pitkään joten maksan postit ilomielin tuli miten tuli.

Jompru

Kukkuu raumalaiset, voiko joku postittaa ja pääsinkö minä mukaan?

Jompru

-V-

Turkulaiset hoi!

Tuubit ovat vissiin saatavilla kokouksesta...Itsehän en ole yhdistyksen jäsen enkä siis menossa, mutta voisiko joku napata siellä käydessään turkulaisten tuubit talteen vai onko muita suunnitelmia toimitusten järjestämiseksi? Ei niitä varmaan jokaiselle erikseen kannata postittaa... semmoisen käsityksen sain, että cuski olisi myös täällä Turun puolella poikkeamassa, joten siinäkin saattaisi olla mahdollisuus ottaa nuo talteen. Itse voin tuon hoitaa, jos aikataulut vaan natsaavat. Miitistä jäi vähän sellainen kuva, että porukat pyörivät lähes päivittäin täälläpäin opiskelupuuhissa, joten niitä voisi sitten hakea kätevästi hakea...

MadDog

Lainaus käyttäjältä: cuski - syyskuu 21, 2011, 17:36:05 ip

pk seutulaiset: huomisesta haettavissa kulosaaresta tai säädetään jotain?

cuski

Kiitokset Cuskille nopeasta tilauksesta. Eilen purkittelin jo kylmäsavustettua chiliä purkkeihin, se lusikka on oikeestaan aika näppärä siinä  ;D

ottulo

Olen ainakin miitissä käymässä, ja Turussa liikun lähes päivittäin ainakin yliopisto-varissuo välillä. Voin ehkä kuskata muidenkin purkkeja, kunhan vain tiedän etukäteen kuinka monta... Pitää varata tarpeeks iso laukku mukaan. :D

ottulo

HERÄTYS!

Jos joku haluaa, että tuon purkit talteen Turkuun, niin ilmoittautukaa äkkiä! Lähden kotoa n. klo 14, sen jälkeen on myöhäistä. Nyt ei ole tullut vielä yhtäkään ilmoitusta.

-V-

Heräsin näköjään liian myöhään :D No, toivottavasti joku jaksaa ottaa ne mukaansa sieltä, muuten pääsee kartuttamaan Itellan pohjatonta kassaa.

cuski

-v- hessi lupas ottaa sun purkit mukaan.

cuski

hessi

Hessillä on -v- n purkit ja kalat69:llä on Jewen purkit.

suur kiitos cuskille purkkien tilauksesta :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry