joulukuu 21, 2024, 13:50:55 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Varsinaiset Chilipäät

Aloittaja kalat69, syyskuu 28, 2011, 15:34:05 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Chileno

Peivola

Ei ollut omassakaan annoksessa valittamista, kehut ansaitsi. Kiitokset hyvästä seurasta kaikille.

Kipa

Kiitos loistavasta seurasta meidänkin puolesta :) Sapuska oli hyvää, vaikka oma ribbsiannos olisi voinut olla hieman isompi, tai ainakin samaa kokoa, mitä pari muutakin.

kalat69

Mites olis pikkujoulut??? Yhdistyshän on luvannut avustaa, niin mitäs jos vuokrattais tila ja saunottais ja syötäis hyvin :) Ruuat nyyttäri meiningillä ja tila yhdistyksen pussista  ;)

Sihteerillä on luokkakokous tollasessa paikassa ja kehus kivaksi mestaksi
http://www.turunsuunnistajat.fi/sites.php?sites_id=21

hinta on 300 euroa la-su, yöpymis mahdollisuudet 15 hengelle.

vähän kuvia paikasta

Voitaishan me vuokra tuo vaikka yhdeksi päiväksikin, vuokra varmasti halvempi. Tuon grillikodan takana olevan kallion päällä on laavu ja näköalatorni, joita niitäkin vois käyttää :)

Kiinnostaa ketään, vaiko käydäänkö vaan syömässä jossain ravintolassa?

2010- 2013 hallituksen jäsen

hessi

Joo kiinnostaa toki :)
kunhan on sellanen päivä etten oo töissä.
(yks työ viikonloppu viel ens kuussa toinen joulukuussa)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

hessi

ja meillä Hessi ja 47 on ainoot vapaat viikonloput marraskuussa on pe -la 7-9.11 tai pe-la 14-15.11.
Joulukuussa vain itsenäisyyspäivän viikonloppu. et jos johonkin näihin osuu suunnitelu ni päästään.
(mulle paras on 14-15 pvä )

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Aji Chileno

Kiinnostaahan tämmönen. Mullakin on vielä kaksi työviikonloppua tän vuoden puolella. En vaan vielä tiedä mitkä ne on. Yksi niistä selvinnee ensiviikolla.

sihteeri

toi 14.-15.11. viikonloppu näyttäis olevan siellä kalenterissa vapaa, pitäiskö ihan rohkeesti varata se?

akselsson1

En taida päästä paikalle. Pitäkää silti hauskaa ;)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Caide

14-15 päivä olemme Ranskassa tai Italiassa. Eli ei päästä.

Aji Chileno

Ja mulla on toi samainen vloppu töitä. Pääsen kyllä illalla paikalle, mutta ryyppäjäiset voi unohtaa...

sihteeri

ok, elikkä siirretäänkö suosiolla joulun toiselle puolelle :)

Aji Chileno

jaolsten

Yhdistys tukee 10€/pääkallo, joten loput maksanette omasta/aluejaoston pussista.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Caide

Hubert

Mulla on kalenteri sekä välipäivinä, että tammikuussa vielä kohtuullisen vapaana.

Huudelkaahan epäsäännöllisissä vuoroissa työskentelevät aikataulujanne julki, niin saadaan osviittaa parhaista päivistä!

akselsson1

Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Aji Chileno

Mä en tiedä tällä hetkellä kuin vuodenvaihteeseen asti vuoroni. Jos työvuorokierto pysyy samana, niin olen aina puolivälissä kuukautta viikonlopun duunissa.

Sent from my iPhone using Tapatalk

sihteeri

Millasia pikkujouluja nyt suunnitellaan, mennäänkö vaan syömään, vaiko varataanko esim. tuo Alppila, jota tossa aikasemmin jo esittelin? Aika paljoon vapaata sielläkin näytti olevan, että ehdotuksia peliin. Mä suosittelisin tammikuuta.

Hubert

Kun sen suurempia haluja ei ole tullut julki, niin ehdotan päiväksi la 10.1..

Sihteeri voisi kysäistä, mitä tuo Alppila kustantaa pelkältä lauantailta? Jos osallistujia tulee tarpeeksi, niin paikka vaikuttaa oikein mainiolta. Sinne voitaisiin sitten ostaa aluejaoston kassasta tykötarpeita ja kokkailla herkkuruokia.