kesäkuu 26, 2024, 02:11:45 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Idän ihme esittelyssä päivee

Aloittaja viivilii, lokakuu 17, 2011, 13:35:54 ip

« edellinen - seuraava »

viivilii

lokakuu 17, 2011, 13:35:54 ip Viimeisin muokkaus: lokakuu 17, 2011, 17:06:49 ip käyttäjältä slutgarden
Kaksikymppinen hevipää Etelä-Savosta Chilien ja muiden kasvattelussa olen vielä aiiivan alkutekijöissä, eli intoa on enemmän kuin ymmärrystä :)
Paljon olen aiheesta lukenut, ja takana onkin muutama epäonnistunut kasvatusyritys. Viimeksi mullasta löytyi paprikoita, jotka jäivät heitteille muuttotohinassa. Nykyiseen tylsään elämääni ajattelin sitten tuoda sisältöä tällaisella harrastuksella. Tulisen ruoan ystävänä olisi saada itse chilejä kasvamaan, mieluiten habaneroja (anteeksi tietämättömyyteni, kun tässä vaiheessa ei ole vielä väliä mitä lajia, habanero kuin habanero :P)

Toinen kiinnostuksen kohde olisikin sitten kasvattaa jonkunnäköinen hedelmäpuu, täällä on avocadon alku kasvamassa, ja suunnitelmissa oli lähteä kokeilemaan nyt aluksi jotain muutakin "helppoa" hedelmää. Lihansyöjäkasvin hankinta myös ajatuksissa.

Tällainen tyttö täällä!

Ryhis

Aloha vaan. Tervetuloa kasvattelemaan!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Rundari

Tervetuloa joukkoon tuliseen, ei muutakuin siemeniä haalimaan. Niitä varmasti irtooa foorumilaisilta alkuun pääsemiseksi.

chilimieli

Tervetuloa vaan täältäkin chilien maailmaan! 8)

InkRose


chilihead77

Tervetuloa! Minäkin olen vielä kovin uusi täällä, vasta viime viikolla rekisteröidyin jäseneksi. Itselläni onnistui siementen idätys vaivattomasti ihan vaan kaupasta ostetuista paprikoista otetuista siemenistä kylpyhuoneessa jossa on lämpöä varmaan 30 astetta joten aika ihanteellinen lämpötila. Ensimmäiset idut pulpahtivat näkyviin 5-6 päivässä. Kasvatus vaatiikin sitten jo enemmän valoa kuin tuo pimeä kylppäri. :)

Lillen

Tervetuloa!

Täälläkin nautitaan tulisesta ruuasta,chilien kasvattelusta ja metallista :).

jaolsten

Päevee vaan lumppupuutarhalle! Saakos udella, mistä tuollainen nicki?

BTW. kaunis avatar!  ;)
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Asaxi

on täällä muitakin aloittelijoita (esim minä  ;D) ja tulinen ruoka on iha No:1  :)
Push it to the limit!

Whili


viivilii

Joo miulla onistu kans tuo idätys, ihan peilipöydällä ja lämpölampun alla lähti kaupasta ostetun punaisen chilin ja paprikan siemenet itämään hurjaa vauhtia.. :D sas nähä kui pitkälle näihen kanssa nyt pääsen!

viivilii

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - lokakuu 19, 2011, 09:13:01 ap
Päevee vaan lumppupuutarhalle! Saakos udella, mistä tuollainen nicki?

BTW. kaunis avatar!  ;)




Kiitosta vaa, nimen varastin biisiltä joka joskus aikoinaan kuului suosikeihini :D