tammikuu 10, 2025, 11:34:46 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Whiljelyä jo vuodesta MMXII

Aloittaja Whili, marraskuu 15, 2011, 10:53:29 ap

« edellinen - seuraava »

Whili

tammikuu 16, 2012, 11:22:04 ap #100 Viimeisin muokkaus: tammikuu 16, 2012, 14:14:57 ip käyttäjältä Whili
Lainaus käyttäjältä: Toni.A - tammikuu 16, 2012, 10:48:32 ap
Kaitpa siinä on niin sitten käynyt. Outoa kuitenkin, sillä olivat usean viikon kypsymässä värinvaihtamisen jälkeenkin. Pitää nakata roskiin koko siemensatsi, taikka kokeeksi idätellä lisää ja katsoa onko niistä mihinkään. Pyydän anteeksi kokemaasi ajan menetystä, noiden idättelyssä! :-[
Eipä tässä mitään vahinkoa ole sattunut, aikaahan on. Saa vielä olla vanhemmatkin bondat lautalla, vaikka ihan kokeeksi.
Löytypä lautalta kaksi itänyttä flexuakin  :D , vielä lancet itämättä.

Whili

Taimet kasvaa ja voi hyvin.

Parit Orange Rocotot

Nizo

Hyävltä näyttää!

Omat rocotoni ovat jostain syystä hidastaneet kasvuaan. Pari taimea on nyt kyllä taas alkanut vähän vauhdikkaammin valtaamaan reviiriään.

Whili

Lainaus käyttäjältä: Nizo - tammikuu 17, 2012, 09:42:54 ap
Hyävltä näyttää!
Omat rocotoni ovat jostain syystä hidastaneet kasvuaan. Pari taimea on nyt kyllä taas alkanut vähän vauhdikkaammin valtaamaan reviiriään.
En pistäis pahakseni jos nää mun taimet kanssa hiukan hidastelis tuon kasvun kanssa, ulkokasvatuskeleihinhän on vielä jokunen kuukausi.

Heitetäämpä vielä pari pubekuvaa kehiin, noita karvasia kavareita meinaan riittää..

Rocoto Peru Cusco                                                                                                                                            Hyper pube

Chilivaari

Onpa elinvoimaisen näköinen Cusco.
Tuo saattaisi ryhtyä kukkimaan lähiviikkoina, kunhan aurinko pilkistelee edes ajoittain.

Whili

Toinen kolmesta uudesta (6.1) Bonda ma Jacquesin siemenestä on itänyt. 

Whili

Tuhannen tulimmaista.. eiku, tuhannen viestiä  :P  ..ja raidin tuoksua

Putapario-pistokas heitti kukkaa peliin ja myös Yellow adjuma kukkeilee, nuppuja siellä täällä. No mikäpäs siinä, nättejä kukkia.
Juups, esittelyvuorossa tänään: Tobaco sweet - c.chinence veljekset, terhakoita ovat poijaat vaikka ovat kaukana kotoa.  ;D

TunturiTiger

Söpöö, kun iso mies kasvattaa kukkia. ;D

Whili

Whili

Päivän kuvaa: C.Rhomboideum  x2
Oliskohan hujoppi saksimisen tarpeessa..   :)

Siku

Huh, on se Rhombo vaan niin kaunis.

Saksista olen kahta mieltä: Kyllä ja Ei.
Villit mitään saksia tarvitse, antaa kasvaa niinkuin luonnollisestikin kasvaisivat.
Rhombo on aika hyvä tekemään varkaita alhaalta asti ja saksilla siitä voisi saada entistä hienomman puskan.

Whili

Lainaus käyttäjältä: Siku - tammikuu 20, 2012, 14:32:09 ip
Huh, on se Rhombo vaan niin kaunis.
Saksista olen kahta mieltä: Kyllä ja Ei.
Villit mitään saksia tarvitse, antaa kasvaa niinkuin luonnollisestikin kasvaisivat.
Rhombo on aika hyvä tekemään varkaita alhaalta asti ja saksilla siitä voisi saada entistä hienomman puskan.

No entäs nää veijarit, pari Tepiniä ? Saksia vai ei ?  Ja kuinka alhaalta ?
On jo sakset käynyt lähellä, mutta kun en oo ehtinyt..   ihan oikeesti tylsän näköisiä tuollaiset ruipelot.

Siku

Mitään saksia kun "Villi chiliteko" kisa haltuun parhaalla kukkakepillä.

(No ehkä vähän voi Fiskarseja näyttää tai ainakin uhkailla)

Whili

Lainaus käyttäjältä: Siku - tammikuu 20, 2012, 18:59:51 ip
Mitään saksia kun "Villi chiliteko" kisa haltuun parhaalla kukkakepillä.

(No ehkä vähän voi Fiskarseja näyttää tai ainakin uhkailla)
Huonekorkeus 250cm, homma haltuun ja leikellään "varkaat"  ;)
Pääsee ainakin kunniamaininta tai "hyvä" yritys listalle  ;D

Siku

No jos huhtikuuhun mennessä 250cm, ni kyllä se ulkona kasvaa 5m^^
Sit voi antaa jo haarautua, niin saa nätin joulukuusen.

Whili

Lainaus käyttäjältä: Siku - tammikuu 20, 2012, 19:14:58 ip
No jos huhtikuuhun mennessä 250cm, ni kyllä se ulkona kasvaa 5m^^
Sit voi antaa jo haarautua, niin saa nätin joulukuusen.
Kyllähän noilla villeillä on jonkinverran pakkaskestävyyttä, mutta että joulukuusi..
Keskitytään nyt kuitenkin Juhannuskoivuun (Tepiniin).  :D

Tiemuh

Kyllä mä siitä lähtisin että latvot toisen rhomboin ja toisen Kirvan. Sittenhän sulla on yhdet enemmän puskamaiset ja yhdet kukkakepit kumpaakin. Kesemmällä sitten voit miettiä oliko hyvä vai huono ratkaisu. Itse viimekaudesta viisastuneena voin sanoa että raaskimattomuudesta huolimatta saksia pitäisi käyttää enemmän.

Whili

Lainaus käyttäjältä: Tiemuh - tammikuu 20, 2012, 19:37:37 ip
Kyllä mä siitä lähtisin että latvot toisen rhomboin ja toisen Kirvan. Sittenhän sulla on yhdet enemmän puskamaiset ja yhdet kukkakepit kumpaakin. Kesemmällä sitten voit miettiä oliko hyvä vai huono ratkaisu. Itse viimekaudesta viisastuneena voin sanoa että raaskimattomuudesta huolimatta saksia pitäisi käyttää enemmän.

?? KIRVAN, minkä KIRVAN ?? Kaikki kirvat oon tappanut, ampunut, tallannut, teilannut tms. jotka oon tavannut. ??

jaolsten

Nyt tehdään niin, että pari kasvia saa muuttaa mun puolesta Ylöjärvelle, jos sallit, mutta saat kyllä myös ensi kesäksi kasvatustilaa palstalle, kasvihuoneellekin. Vastapalveluna käynee talkooapu kasvihuonetta rakennettaessa?  ;)

Katsotaan joku sopiva vuokra, esim joka kymmenes marja?  ;)
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Whili

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - tammikuu 21, 2012, 00:15:31 ap
Nyt tehdään niin, että pari kasvia saa muuttaa mun puolesta Ylöjärvelle, jos sallit, mutta saat kyllä myös ensi kesäksi kasvatustilaa palstalle, kasvihuoneellekin. Vastapalveluna käynee talkooapu kasvihuonetta rakennettaessa?  ;)

Katsotaan joku sopiva vuokra, esim joka kymmenes marja?  ;)

Kymmenen marjaa per talkoo-ajatus.    ...kyllä me sopimus saadaan aikaan..