kesäkuu 16, 2024, 13:32:55 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Kaikkeen sitä ihminen hurahtaa...

Aloittaja Smy, helmikuu 01, 2012, 15:26:51 ip

« edellinen - seuraava »

Smy

Kohta kasvaa Suomen parhaat chilit Kouvolassa! Oon oikeestaan aina ollu kyllä kiinnostunut viherpeukaloinnista ja oon joskus kasvatellut erinäisiä mausteita vaihtelevalla menestyksellä mutta yleensä homma on kariutunut omaan mahdottomuuteensa, eli siihen etten oo koskaan kotona. Nyt joka tapauksessa aion olla kotona ja jos en oo niin matka sinne missä oon ei oo pitkä! ;D

No, eilen istutin ihan ekat siemenet jostain kaupasta ostetusta kuivahtaneesta chilistä, mun aloittelijan taidoilla oon tunnistanut sen Cayenneksi  ;D Tänään sitten pistin vähän tilaten ja Fataliista tulee ehkä viikon päästä sitten Bird's Eye Baby, Bolivian Rainbow, Habanero - Caribbean Red, Jalapeno Hercules ja Naga Morich. Oikeasti halusin vaan Bird's Eye Babyn ja Bolivian Rainbown, mut sielä sivuilla oli 15 €:n minimitilaus, enkä halunnut jäädä ilmankaan.

Vähän jänskättää, koska olen aika malttamaton ja mandariinipuun kerran onnistuneesti kasvattaneena ja tappaneena lannistuin hetkeksi minkään valtakunnan kasvatteluun. Pelkään että jos nyt en saa chilejäni kasvamaan tai taas tapan jotain niin en halua kasvattaa enää ikinä mitään. ::)

tomppa,

Tervetuloa lämpimästi foorumille!

Täältä löydät vastauksia ja saat varmasti apua ongelmiin mitä voi tulla eteen chilin kanssa! Onnea kasvatteluihin ja hieno esittäytyminen sinulla!
Mikäli kysyttävää on niin rohkeasti vain kysymään. Tyhmiä kysymyksiä ei olekkaan.Vastauksista ei aina voi mennä takuuseen..
Kohta huomaat että asuntosi muistuttaa viidakkoa  :) tähän chilitautiin ei ole löydetty lääkettä  8)

Lillen

Tervetuloa!

Itsekin aloitin vuosi takaperin Cayennellä ja siitä tää "sairaus" vasta alkoikin  ;D.

JaHul

Welcome vaan meikäläisenkin puolesta!

Pienestä lähtee ja nähtävästi heti reilusti  :D
Amatööri mikä amatööri...

Tyttii

Kiva esittely! Tarpeeksi kun kasvattaa, tappamiseenkin tottuu (vai mitä vanhat starat?). Ja se yks onnistuminen kantaa kaikkien murheiden yli. Ei ku rinta leukaan, ja kohti uusia onnistumisia!
Päiväkirja: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10978.0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Landspeed

paa vaa nyt jo huonekalui (isoimpia siis) suoraa myyntii ni saat enempi tilaa taimille :D onnea alkavalle kaudelle!

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Whili


jaolsten

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Nizo


Huru-ukko


wille

Tervetuloa mukaan! Nyt vaan aktiivisesti kyttäämään seuraavaa Kouvola-miittiä, jotta pääset kasvattamaan siemenvarantojasi!
Mistäspäin Suur-Kouvolaa sitä ollaan?
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

InkRose

Kausalasta voipi löytyä taimiakin lähiviikkoina.

-nimim. toissailtana n. 60 rocotonsiemenetä kylvänyt ::)

Smy

Vakituisesti asustan sekä Lehtomäessä että Ravikylässä ja Kausalasta olen ihan alun perin lähtöisin :) Kyttäsin jo tuolta miitti-ketjusta että marraskuussa on ollut joku tapaaminen ja olenpa bongannut foorumilta jo tuttujakin ;D