heinäkuu 07, 2024, 23:21:33 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Keltanokka tulee mukaan

Aloittaja keltanokka, helmikuu 21, 2012, 20:21:13 ip

« edellinen - seuraava »

keltanokka

Moi

Olen ihan aloittelija teihin muihin verrattuna. Mutta oli mulla oli pari vuotta joku Unkarin tuliaisten siemenistä kasvanut Chilipuska (ehkä aji cristal ??)  joka ehti tehdä pari kertaa sadon ennenkuin tytön lemmikkikanit hyppäsi pöydälle ja söi sen melkein juuria myöten . Nyt sitten tilasin Fataliilta aloittelijan paketin...ja vähän lisää muita lajeja.. ja idättelen sen Unkarin tuliaisen kuivattuja siemeniä ja K-kaupan punaisia Habaneroja, eli mopo lähti lapasesta aivan totaalisesti, mutta katsotaan nyt miten tässä käy. ;D
Kaikki on paskaa, paitsi kusi

tomppa,


TunturiTiger

Tervetuloa ja apua kaniongelmiin saat paikalliselta metsästysseuralta. ;) Vitsi vitsi... Haittaaks se?

Jahvetti

#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

keltanokka

Heh heh, joo kyllä toi metsästysajatus mullekkin mieleen juolahti, semminkin kun noi kaverit on syönyt aika paljon kaikkea muutakin tarpeellista  :D
Kaikki on paskaa, paitsi kusi

Whili

Tervetuloa foorumille

Perk...  puput, heh heh  ;)  Näistä tappajapupuista on keskusteltu jo aikaisemmin: Chilit vs. puput

ChIlIDoG

Tervetuloa.

Tuossa kun katon omaa koiraa, niin Staffi vs. puput voisi myös olla tehokas ratkaisu :D   ...vitsi vitsi.

Huru-ukko

Tervetuloa, kyllä meitä muitakin samanlaisia keltanokkia täällä on. Oikeastaan olet konkari kun olet jo kolmatta vuottasi kasvattelemassa.
Tilasin kyllä kanipaistia muutama päivä sitten, toki lisääkin voidaan ottaa.... ;)

jaolsten

Oppiiks ne?

Pöydälle kani ja chilipuska. Aina kun kani menee lähemmäs niin palkeella nagajauhetta kuonoon. Muutaman lähestymisen jälkeen saattaa jättää chilit rauhaan, jos on elossa.

Mua väsyttää, haittaaks se?

Ja moi!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013