tammikuu 10, 2025, 15:48:52 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Turhin tietämänne vekotin?

Aloittaja Tzili, maaliskuu 09, 2012, 15:22:15 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

On se edelleenkin pierunpysäytin.

Nikodeemus

Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

Fat Ali

EZ Cracker. Voi kyllä. Nyt maailma on täydellinen.
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Välillä kun lukee näitä juttuja, niin tuntuu, että helpompaa olisi lentää kuuhun ja takaisin käyttäen apuna vanhoja reinoja ja teippirullaa.

Touko

Elämä on reijässä rattoisaa

sammal

Vs: Turhin tietämänne vekotin?

Puoli vit*n läppä sylinteri!!!!!!!!!!!!!!! Ja taiwan hiilikuitu läpät.... SEKÄ NOITTEN KOMBO = katastrofi.
( Ei kellään ois uutta kantta peeveeseen  ;D)

ingeniero

ingeniero

Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - maaliskuu 09, 2012, 18:20:43 ip
Enemmän minulla on käyttöä sähkövatkaimelle tai tehosekoittimelle kuin vaikkapa epilaattorille. Olen viimeaikoina nähnyt mainostettavan myös kodin keskuslukitusta. Siis avaimeksi samanlainen systeemi kuin autoissakin on, että nappia painamalla ovi menee lukkoon tai auki. Onko tuolle jokin erityinen tarve vai onko kyse lähinnä prameilusta ja uutuudenviehätyksestä? Tietty, jos kartanossa on kymmenen ulko-ovea niin...

Kodin keskuslukitus on osa älytaloa, ei osa mummonmökkiä. Eli jos hommaat keskuslukituksen taloosi, on se talokin sen arvoinen oltava.

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: ingeniero - toukokuu 22, 2012, 15:57:31 ip
Lainaus käyttäjältä: Nosiseptori - maaliskuu 09, 2012, 18:20:43 ip
Enemmän minulla on käyttöä sähkövatkaimelle tai tehosekoittimelle kuin vaikkapa epilaattorille. Olen viimeaikoina nähnyt mainostettavan myös kodin keskuslukitusta. Siis avaimeksi samanlainen systeemi kuin autoissakin on, että nappia painamalla ovi menee lukkoon tai auki. Onko tuolle jokin erityinen tarve vai onko kyse lähinnä prameilusta ja uutuudenviehätyksestä? Tietty, jos kartanossa on kymmenen ulko-ovea niin...

Kodin keskuslukitus on osa älytaloa, ei osa mummonmökkiä. Eli jos hommaat keskuslukituksen taloosi, on se talokin sen arvoinen oltava.

Eikähän noissa kodin keskuslukituksissa ole ajatuksena se että samalla katkaistaan sähköt määrätyistä paikoista ja laitetaan hälittimet päälle. Sähköt siis poikki sellaisista paikoista joita omistaja on kotoa lähdettyään välillä miettinyt että "sammutinkohan sen ja sen". Ilmeisesti noiden systeemien hintataso alkaa jopa olla ihan siedettävä nykyisin.

Toby

toukokuu 23, 2012, 20:31:34 ip #108 Viimeisin muokkaus: toukokuu 24, 2012, 09:29:30 ap käyttäjältä Toby
Aurinkovarjo. Miksei sateenvarjo kelpaa? Miksi pitää myydä kahta varjoo eri varjoina kun niissä ei ole paljoa eroa? Sateenvarjoa voi ihan hyvin käyttää sateen- ja aurinkovarjona. Aurinkovarjo on niin heikkoa tekoa ettei kestä sadetta...
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

Macex

Munan kehi... Eikun keitin on kyllä turhaa turhempi kampe.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.