tammikuu 10, 2025, 12:42:05 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Kouvostomiitti 19.5

Aloittaja Minbaari, huhtikuu 16, 2012, 23:24:53 ip

« edellinen - seuraava »

Minbaari

huhtikuu 16, 2012, 23:24:53 ip Viimeisin muokkaus: toukokuu 12, 2012, 08:10:15 ap käyttäjältä Minbaari
Elikkä jos vihdoin saataisiin pidettyä jonkinmoinen miitti. Heitin pari päivämäärää joista toivottavasti jompi kumpi käy valtaosalle porukasta. Ja ehdotuksia miitin paikasta saa heittää tähän ketjuun. Edit. Paikka: Aseman Vintti. Aika: 18.00. Tervetuloa!

Minbaari

Lisätään tähän vielä, että 19.5 on Tammisillan puutarhalla chilipäivä, joten sinne lähteminen voisi olla aika rankka veto. Matkaa tosin on aika reippaasti...

InkRose

Työvoimakoulutus loppuu 11.5., joten se viikonloppu menee varmaan kotosalla perheen kanssa.

Mitä Tammisillan-retkeen tulee, eikös sulla ole nykyään iso auto?

Minbaari

Joo kyllä sinne kuusi ihmistä mahtuu, että jos ei ajateltu Kouvolassa johonkin raflaan mennä niin se voisi olla aika hauska reissu!

InkRose

Olisi tosiaan. Ja voihan sen reissun päälle sitten vielä mennä syömäänkin. ::)

wille

Mulla varmaan selviää tossa vähän lähempänä noi tilanteet.
Tammisillan reissukin voisi olla ihan jees. Ei vaan kaameesti nappaa tuo ajomatka. Vaikka saisikin istua tila-autossa. ;)
Ja kokopäiväkeikkahan siitä tulisi, joten tarvii tosiaan noita aikatauluja seurailla. Klassiselle iltamiitille saa kyllä 95% varmuudella aikaa järkättyä kummalle tahansa noista päivämääristä.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

wille

Vieläkään ei tunnu herättävän suurempaa kuhinaa?
Eikös täällä pyöri ihan uusiakin Kouvosto-tovereita?
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

masaiman

12. ei ainakaan natsaa mulle, toiseen varovainen ehkä.

Minbaari

Joo itselleni käy myös paremmin tuo toinen vaihtoehto, eli lyödäänkö se jo lukkoon? Sit se paikka. Polttelis vähän lähtä tuonne Tammisiltaan, mutta voisi se silti olla järkevämpi jäädä kotikonnuille ja mennä ravinteliin juo....syömään olu.. ruokaa. Jos siis tämä vaihtoehto käy enemmistölle niin ehkä parempi niin. Ja hei samaa ihmettelen kuin Wille. Missä on miitistä kiinnostuneet??

InkRose

Mua kyllä myös himottaisi tuo Chililandian näkeminen omin silmin. Eikä sinne aja kuin kolmisen tuntia sivu eli jos vain pääsee suht ajoissa liikkeelle, ehtisi ihan komeasti vielä miitti-illalliselle takaisin Kouvolaan. Olettaen toki että moinen menee hallituksessa läpi vapaapäivän suunnitelmana.

Minbaari

Tehdään niin, että ne lähtee sinne Tammisiltaan ketkä tahtoo. Ja sit mennään viel illal syömään ja sinne sit tulee kaikki ketkä tahtoo. Ei tehä asioista vaikeita.

Minbaari

Jos pidetään nyt silloin 19.5 illalla ravintelimiitti, niin missä porukka tahtoisi kokoontua? Ehdotuksia paikasta ja ajasta? Olitko InkRose vielä saanut neuvoteltua kyseistä päivää vapaaksi, jos lähdettäisiin käymään Tammisillassa?

InkRose

Asia on esitetty harkintaan, mutta pitää nyt vielä sopia ihan aikuisten oikeasti että miten tehdään. Toisaalta on kyllä talous vähän turhan tiukoilla nyt kun ei ole vieläkään kuulunut työkkäristä/KELAsta päätöksiä. Saati rahoja. Vastahan tässä on helmikuusta asti oltu nollatuloilla...

masaiman

Tammisillan trippi jäis meikäläiseltä väliin, mut illalla ehkä olisin tulossa. Mulla ei oikeen ole muista paikoista kokemusta kun se Neville et ehdotuksia otetaan vastaan. Onkos Kouvostoliitossa omenahotellia tms. muuta edukasta majataloa siinä keskustan nurkilla?

Minbaari

Turistihovi niminen halpa "motelli" vai mikä se nyt on löytyy. Se on ihan keskustan kupeessa.

masaiman

toukokuu 01, 2012, 16:02:45 ip #15 Viimeisin muokkaus: toukokuu 01, 2012, 16:06:28 ip käyttäjältä Mattson
V_ttu, vähän vielä vaiheessa pääsenkö, eka hääpäivä tossa ns. kohdilla, saattaa olla et on tuo viikonloppu "kiinni" mut siitä neuvottelut vielä kesken... Täytyy neuvotella illalla/huomenna, kaks huonetta vapaana...

InkRose

toukokuu 01, 2012, 16:33:20 ip #16 Viimeisin muokkaus: toukokuu 01, 2012, 16:38:58 ip käyttäjältä InkRose
Minbaari: Tammisilta road trip is a go.

Lainaus käyttäjältä: Mattson - toukokuu 01, 2012, 12:15:26 ip
Onkos Kouvostoliitossa omenahotellia tms. muuta edukasta majataloa siinä keskustan nurkilla?

Tai sitten majoitut vaikka meille. Omasta kulkutekniikastasi tietenkin riippuu ratkaisut, mutta nelipyöräisen vehkeen voisin minä ohjastaa Kouvolasta Kausalaan (jos ajaudun Tammisillasta Minbaarin kyydissä jo kylille) jos itse meinaat kurkkua kostuttaa reippaamminkin. Mä oon kuitenkin pitkälti limu-/vesilinjalla ihan jo taloussyistäkin.

Muokattu asiat ojennukseen.

masaiman

Kiitokset vaan tarjouksesta! kaikki on vielä auki, mutta pelkäänpä että kulkuvälineeni renkaat jää kahteen, joskin sekin lienee vielä neuvoteltavissa, ja jos majoitus löytyy, löytynee myös korjausta limulinjaan halutessa... Täytyy nyt vielä keskustella aiheesta kun tuo kauniimpi osapuoli tulee töistä.

Minbaari

toukokuu 01, 2012, 18:18:37 ip #18 Viimeisin muokkaus: toukokuu 02, 2012, 23:28:35 ip käyttäjältä Minbaari
Lainaus käyttäjältä: InkRose - toukokuu 01, 2012, 16:33:20 ip
Minbaari: Tammisilta road trip is a go.

Formative!

Edit. Sovitaan aikatauluista ja muista vähän lähempänä.

Tyttii

Asiahan ei minullee telä-suomalaisena mitenkään kuulu mutta kun löysin netistä, niin  terveisiä sinne Kouvostomiittiin: http://www.youtube.com/watch?v=M4iTovX-KsQ
Päiväkirja: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10978.0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.