tammikuu 09, 2025, 22:51:11 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Uusi jäsen esittäytyy!

Aloittaja litilitinen, toukokuu 25, 2012, 11:33:32 ap

« edellinen - seuraava »

litilitinen

Moi!
Olen tällä foorumilla nyt uusi käyttäjä. Chilien kasvatuksesta kokemusta nyt kolmatta vuotta. Uusien taimien kasvatuksen aloittelin maaliskuussa. Lajeina Habanero Red, Fatali, Serrano ja Anaheim. Noin kymmenkunta viimevuotista kasvia on jäljellä.
Nyt olen kasvatellut chilejä lähinnä ikkunalaudoilla, akvaariossa ja pihalla. Myöhemmin olisi tarkoitus vesiviljelyllä kasvattaa vaikeampia chilejä.
Nyt lähinnä ötökät ollu haittana kasvatuksessa. Tarttui vissiin noista vanhemmista chileistä. Mömmöillä uudet kasvit ainakin tuntuvat selviävän.
Lisäksi kasvattelen pihamaalla muita hedelmiä ja vihanneksia. Ne menee omiin ruokiin ja koirien kasvismössöihin kun barffaan niitä. Jyväskylässä asustelen tyttöystäväni ja koirien kanssa.

Macex

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Chilivaari

Terve,
mutta älä pidä niitä chilejäsi litimärkinä. ;D

Huru-ukko

Bass

Tervetuloa kaltaistesi kummajaisten seuraan :D

Whili

Tervetuloa Jyväskylä  :)

Seuraileppa mitä Pirkammaalla tapahtuu, eihän sieltä pitkä matka ole
...ja vieläpä alamäkeä  ;)

jaolsten

Jep, onnea kasvatteluihin!

Ni hao!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Toby

Tervetuloa!

Täällä voi vahingossa oppiakin jotain esim. Chilivaarilta, Räyhikseltä ja Huru-ukolta :D
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: Toby - toukokuu 29, 2012, 11:11:04 ap
Tervetuloa!

Täällä voi vahingossa oppiakin jotain esim. Chilivaarilta, Räyhikseltä ja Huru-ukolta :D

Ota minut pois siitä listasta...höhö. Ellei sitten lasketa sitä että oppii minun virheistäni.....
Sitäpaitsi olen chilien kasvattelijana ekaa vuottani suuremmalla määrällä kasvattamassa. Muuten on puutarha ja kasvimaakin ollut harrastuksena (vasta) kymmenkunta vuotta.