Toinen siemenketjukirje, uusi nousu

Aloittaja biblo, kesäkuu 15, 2012, 18:09:57 ip

« edellinen - seuraava »

sorrii

Mahtaiskohan tällä listalla saada pakettia ennen tamikuun loppua ... ??
Meni kiertokirje-1 vähän läskiksi, taas ... [taisi olla alle 10 ennen mua listalla]  >:(
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

M;kko

Kirje lähti eteenpäin. Tarkkana kannattaa olla, meinasivat ryöstää minulta jonkun 6 € postituksesta, kun ei heittämällä mennyt läpi sellaisesta läpyskästä, jolla paketin kokoa tarkastellaan. Kyllähän se siitä mahtuu, kun edes vähän yrittää.

biblo

Lainaus käyttäjältä: biblo - syyskuu 16, 2012, 09:28:15 ap
Innokkaat toiseen kiertoon liittyvät!

Odottakaa niitten YV:iden kanssa vielä sen aikaa että katsotaan koska kirje lähtee uudelle rundille. Ilmoitan siitä tänne erikseen.

Muistakaa tämä nyt sitten. Postauksen jälkeen tullut jo kahdeksan viestiä pelkkiä osoitteita. Kaikki mahtuu kyllä.

Tällä kierrolla olevat ovat automaattisesti mukana elleivät halua itseään pois listoilta.
"Grow food, not lawns"

Larski

Paketti oli tullut tänään. Koskapa ilmoitusta uudesta kierroksesta ei ole tullut, en pidä kiirettä. Koitan lähettää paketin viimeistään tiistaina.

biblo

Kiirettä ei ole mutta vaikkei uutta kiertoa olekaan määritetty niin olisi kaikkien etujen mukaista että kirje saadaan päätökseen.
"Grow food, not lawns"

biblo

"Grow food, not lawns"

Lillen

Nyt? Jos vielä myöhemmäksi jätetään niin veikkaan että siemenet tulee perille vihreinä ja homeesta karvaisina...

Jozpe

Löytyisköhän täältä meikäläiselle pari suosittelijaa kun ei jaksaisi paskaa suoltaa pitkin forumeita viel 40 viestin verran :P luulen et täältä löytyisi aika paljon sellaista mitä ketjukirjeessä ei vielä ole näkynyt. Ymmärrän kyllä jos tällä kertaa ei natsaa.

Touko

Mä jätän seuraavan kierroksen väliin.

Kiitos ja kumarrus!
Elämä on reijässä rattoisaa

Nipsu

Uutta kierrosta vain täältä löytyy yksi halukas mukaan.

Whili

Lainaus käyttäjältä: Jozpe - lokakuu 05, 2012, 18:49:57 ip
Löytyisköhän täältä meikäläiselle pari suosittelijaa kun ei jaksaisi paskaa suoltaa pitkin forumeita viel 40 viestin verran :P luulen et täältä löytyisi aika paljon sellaista mitä ketjukirjeessä ei vielä ole näkynyt. Ymmärrän kyllä jos tällä kertaa ei natsaa.

Eiköhän kelpuuteta turkulainen insinööri mukaan ketjukirjeeseen  :D
Rispektiä meininkiä tuntuu olevan tuolla blogin puolella.

Suositus #1

Aku

Täältä toinen suositus blogin perusteella

Jozpe

Noniin, kiitos vaan kovasti ABK ja Whili :) eiköhän se tästä, mielenkiinnolla odottelen uuden ketjukirjeen lähtemistä!

sorrii

LainausMuistakaa tämä nyt sitten. Postauksen jälkeen tullut jo kahdeksan viestiä pelkkiä osoitteita. Kaikki mahtuu kyllä.
:o
Tarkoittiko tää "pelkkiä osoitteita" ettei ilmoittautuminen ole voimassa vai kyllävaan, tervetuloa kaikki??
[Eli onko "sorrii" nyt listalla saamassa ketjukirje2'sen joskus ... ]
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Lillen

Voin suositella kun noin hyvää blogia raapustat :).

jaolsten

Hoi, alkais olla hyvin siemeniä täällä jo jakoon laitettavaksi. Teen jollekin vielä idätystestiäkin niin saa infoa laittaa mukaan. Mut pistäkäätten kirjettä jo liikkeelle.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Aku

Täältäkin löytyy jo muutamaa lajiketta lisäiltäväksi.

biblo

Ilmoitan kun alan keräämään nimiä. Sorrii mahtuu kyllä ja Touko poistettu.
"Grow food, not lawns"

JaloPena

Moro. Kuis pitkä lista on tällä hetkellä?
Voisinpa taas osallistua, jos vielä mukaan huolitaan.
Tosin tämän kesän kasvaukset meni ihan reisille (pieni ja raa'aksi jäänyt sato) eli lisättävää ei juuri ole...
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1