Toinen siemenketjukirje, uusi nousu

Aloittaja biblo, kesäkuu 15, 2012, 18:09:57 ip

« edellinen - seuraava »

Whili

Lainaus käyttäjältä: Touko - kesäkuu 28, 2012, 19:52:50 ip
Joo, eivätkä olleet edes leimaa läntänny merkkien päälle  8)

No ei muuta kun samoilla merkeillä etiäppäin  ;D

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: Whili - kesäkuu 28, 2012, 20:31:03 ip
Lainaus käyttäjältä: Touko - kesäkuu 28, 2012, 19:52:50 ip
Joo, eivätkä olleet edes leimaa läntänny merkkien päälle  8)

No ei muuta kun samoilla merkeillä etiäppäin  ;D

Kesätyöntekijät...  ::)

Touko

Elämä on reijässä rattoisaa

suorama

Lähdemme asuntoautoilemaan loppuviikoksi.
Mutta jos Raaka-Arska saa paketin huomenna keskiviikkona ja tutkii sen torstaina ja laittaa eteenpäin joko to tai pe, tulee viikonloppu joka tapauksessa vastaan ja vaikka dzamuto saisikin kirjeen perjantaina itse en sitä ennen maanantaita saa.
Toisaalta jos paketti tulee tänään ja Raaka-Arska laitta sen heti matkaan ja dzamuto saa sen jo huomenna niin sitten paketti olisi jo viimeistään perjantaina täällä, silloinkin minun olisi pakko laittaa se vasta ma liikkeelle Lillenille.

Jos taas Raaka-Arska saa kirjeen tänään ja tutkii sitä pari päivää Ti ja ke, lähettää sen ke ja dzamuto saa sen to ja tutkii pe, ollaan taas tilanteessa jossa saan sen vasta maanantaina.

Millainen kiukku tästä nousee porukan kesken? Ajattelin vain ilmoittaa koska voi olla etten joka päivä loppuviikosta ole konella.
Muistiinpanoja Chilistä ja välillä muustakin.
http://blog.arisorvari.com

Mitäs hyvää tänään pantaisiin?
http://oluttehdas.blogspot.com

Keskustelua oluenteosta suomeksi
http://kotiolut.com

Raaka-Arska

Lainaus käyttäjältä: suorama - heinäkuu 03, 2012, 09:58:09 ap
Mutta jos Raaka-Arska saa paketin huomenna keskiviikkona ja tutkii sen torstaina ja laittaa eteenpäin joko to tai pe, tulee viikonloppu joka tapauksessa vastaan ja vaikka dzamuto saisikin kirjeen perjantaina itse en sitä ennen maanantaita saa.
Toisaalta jos paketti tulee tänään ja Raaka-Arska laitta sen heti matkaan ja dzamuto saa sen jo huomenna niin sitten paketti olisi jo viimeistään perjantaina täällä, silloinkin minun olisi pakko laittaa se vasta ma liikkeelle Lillenille.

Jos taas Raaka-Arska saa kirjeen tänään ja tutkii sitä pari päivää Ti ja ke, lähettää sen ke ja dzamuto saa sen to ja tutkii pe, ollaan taas tilanteessa jossa saan sen vasta maanantaina.

Millainen kiukku tästä nousee porukan kesken? Ajattelin vain ilmoittaa koska voi olla etten joka päivä loppuviikosta ole konella.

Hirvittävästi muuttujia  ;D
Jos kirje on mulla tänään postilodjussa, niin vien sen huomenna itse dzmuton postilaatikkoon, koskapa "naapurissa" asumme...

Lisää muuttujia  ;D
Jos kirje on huomenna vasta mulla, niin sitten vien sen seuraavana päivänä, etc...
Missä menee tulisuuden ja myrkyllisyyden raja?

Lillen

Minulla ei ole ainakaan mikään jumalaton hätä sen kanssa, mielellään toki mahd. nopeasti muita ajatellen mutta ei minulla kiukku nouse jos se päivän kaks on myöhässä  ;)

Whili

Lainaus käyttäjältä: Raaka-Arska - heinäkuu 03, 2012, 10:04:18 ap

Jos kirje on mulla tänään postilodjussa, niin vien sen huomenna itse dzmuton postilaatikkoon, koskapa "naapurissa" asumme...

Lisää muuttujia  ;D
Jos kirje on huomenna vasta mulla, niin sitten vien sen seuraavana päivänä, etc...

No Huh huh !!

Meni ihan pää sekaisin Suoramalaisesta tilannekatsauksesta. Onneksi kirje kävi täällä jo,   ...vai kävikö :o
No hauskaa lomareissua kuitenkin  8)

Raaka-Arska

Lainaus käyttäjältä: Whili - heinäkuu 03, 2012, 19:06:53 ip
Lainaus käyttäjältä: Raaka-Arska - heinäkuu 03, 2012, 10:04:18 ap

Lisää muuttujia  ;D

No Huh huh !!

Meni ihan pää sekaisin Suoramalaisesta tilannekatsauksesta. Onneksi kirje kävi täällä jo,   ...vai kävikö :o
No hauskaa lomareissua kuitenkin  8)

Se on täällä ja huomenna vien sen ruokiksella seuraavalle...  8)

Jani M

Mutka etelässä ja sitten taas Ouluun. :D

dzamuto

Pitääpä alkaa postilaatikkoa kyttäilemään, niin saa kierron pysymään nopeana :)
Kyllähän nuo aina jossakin mahtuu kasvamaan...

Raaka-Arska

Lainaus käyttäjältä: dzamuto - heinäkuu 03, 2012, 21:11:59 ip
Pitääpä alkaa postilaatikkoa kyttäilemään, niin saa kierron pysymään nopeana :)

Ruokatunti on joskus klo 9;n ja 14;ta välillä, joten silloin napsahtaa ;D

Otin jotain niistä missä oli paljon ja "tankkailin" niitä joita pystyin, sekä lisäsin muutamia uusia ???

suorama

No, kai ainakin tuli selväksi, että olen poissa kotoa loppuviikon.  :-[
Ja maanantaina kirje jatkaa matkaa. Riippumatta muuttujista (ellei sitten matka tyssää hermojen menetykseen tjms)  ;D
Lauantaina kuitenkin viimeistään kotona ollaan, joten sunnuntai on aikaa vilkuilla pakettiin.

Raaka-Arska

Posti on kulkenut Raaka-Arskan toimesta ja kuori siirtynyt eteenpäin... ;D

dzamuto

Paketti tuli perille. Katselen ajan kanssa tänään läpi ja lykkään mahdollisesti huomenissa jo klo 10 lähtevään laatikkoon
Aika paljolti läpikäymistä... Chiliwiki apukätenä  ;D

Raaka-Arska

Jee, mulla on mahdollisesti tulevaisuutta Shitellan palveluksessa? Kyllähän siinä aika loniminen onkin  ;D

dzamuto

Lainaus käyttäjältä: Raaka-Arska - heinäkuu 04, 2012, 13:39:57 ip
Jee, mulla on mahdollisesti tulevaisuutta Shitellan palveluksessa? Kyllähän siinä aika loniminen onkin  ;D

Itellan kantajaksi vaan, aloin itse jossain vaiheessa miettiä että mitenhän oikean laatikon löydät...  ;D

Kävin punnitsemassa postissa laatikon kun saikkailin merkkien oston kanssa, ja 385g paketti oli (2,80€ nopeammassa postissa), kehotti vielä varomaan ettei paketti pullistu, kun tuossa kirjepostin äärirajoilla paksuus ilmeisesti oli  ???  :)

Nyt Kangasalassa seuraava odottamaan että luukkusta kopsahtaa, itse en meinaa toimittajaksi henk. kohtaisesti lähteä edellisen tapaan kuitenkaan  8)

dzamuto

Ja kirje liikkuu, meni luultua kauemmin käydä siemenet läpi, huhhuh....  8)

E: Minigrippejä lisäilin mukaan, kun noita pikkupusseja meni jokunen kappale töskätessä

suorama

heinäkuu 08, 2012, 18:14:16 ip #37 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 09, 2012, 20:35:59 ip käyttäjältä suorama
Tultiin äsken kotiin.
Vielä ei ollut paketti saapunut, eli maanantaina sen varmaankin saan.
Ja mitään hätää ei siis ollut (niin kuin ajattelinkin. Ilmoitin vain liikkeistäni etukäteen). ;D

edit:

Ei tullut kirje vielä tänään.

biblo

"Grow food, not lawns"

jaolsten

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013