tammikuu 10, 2025, 15:18:06 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Vesiviljelyä ylijäämästä

Aloittaja ChIlIDoG, syyskuu 01, 2012, 15:18:50 ip

« edellinen - seuraava »

ChIlIDoG

Nyt kun putkihydro on purettu ja siitä jäi pari 30 resoa, niinpä päätin rakennella jonkin systeemin tulevalle talvelle. Lähes kaikki tarvikkeet oli ennestään olemassa, paitsi pesuvati (2,5€). Pex putkea ja kuteriliittimiähän pitää jokaisella putkimiehellä olla varastossa  ;D Ensin oli tarkoitus tehdä EBB, mutta päätin kokeilla vähän helpompaa systeemiä. Tietty voishan tuosta toisesta askarella Ebbin vertailun vuoksi :D

msb

Ennustan jonkinlaista kasvustoa tuonne läpinäkyvän renkaan sisäpuolelle. Mahdollistaisiko rakenne renkaan upottamisen soraan?

ChIlIDoG

Voi kait sen sinnekkin laittaa jos haluaa, tarvii vain yhden TA:n kromatun 90 asteen kulman lisää, ja noin 5cm putkea

jaolsten

Eiks pikemminkin kaksi 90 asteista?  ;)

Mites jos väliin laittaisi vaan taipuisaa letkua?

Jokatapauksessa ei nää sun viritykset paljon kaupallisille kalpene, pikemminkin päinvastoin! Noista tulee niin Pelle Peloton/propelihattufiilis! Eikä kyse ole kuitenkaan tuon monimutkaisesta. Props.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - joulukuu 14, 2012, 14:55:21 ip
Eiks pikemminkin kaksi 90 asteista?  ;)

Mites jos väliin laittaisi vaan taipuisaa letkua?

Jokatapauksessa ei nää sun viritykset paljon kaupallisille kalpene, pikemminkin päinvastoin! Noista tulee niin Pelle Peloton/propelihattufiilis! Eikä kyse ole kuitenkaan tuon monimutkaisesta. Props.

Itse asiassa ei tarvi kuin yhden. Ottaa ensin tuon t-haaran irti ja kääntää haara osan ylöspäin ja upottaa soran sekaan. Ja paljon helpompi on laittaa PEXiä ku alkaa viritteleen letkua ;)

jaolsten

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

bigchili

Hmm eikös helpointa ois vaan vetää noi letkut suoraan käymisastian kannen läpi, tulis nätimpi.
Tosin väliäkö sillä kun toi ei taida olohuoneessa seistä ja metalli osat kestää maailman lopun :DD

Itsehän olen putkarin poika mutta olen todennut kaikki kasvari-pikaliitos jutut kätevimmiksi kuin tuollaiset raskaansarjan vehkeet(huom vain mun mielipide..)

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: bigchili - joulukuu 16, 2012, 22:54:09 ip
Hmm eikös helpointa ois vaan vetää noi letkut suoraan käymisastian kannen läpi, tulis nätimpi.
Tosin väliäkö sillä kun toi ei taida olohuoneessa seistä ja metalli osat kestää maailman lopun :DD

Itsehän olen putkarin poika mutta olen todennut kaikki kasvari-pikaliitos jutut kätevimmiksi kuin tuollaiset raskaansarjan vehkeet(huom vain mun mielipide..)

Noh tuossa on yksi tiivistettävä sauma vähemmän. Ja tosiaan noi kaikki osat on nurkkiin jääneitä romuja.

Tuossa kasvaa nyt yksi noin 50cm pitkä aji fantasy, mitä on kyllä latvottukkin useampaan kertaan.