tammikuu 08, 2025, 04:51:52 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Yaran lannoitteita kimppaostona PK-seudulla

Aloittaja msb, lokakuu 15, 2012, 15:24:16 ip

« edellinen - seuraava »

turaukko

Kysytäänpä vaikka täällä. Sekoittuvatko nämä hyvin veteen vai onko yhtä hankalia kuin nutriforte?

PP

Lainaus käyttäjältä: turaukko - toukokuu 24, 2014, 08:39:52 ap
Kysytäänpä vaikka täällä. Sekoittuvatko nämä hyvin veteen vai onko yhtä hankalia kuin nutriforte?

Liukenevat lämpimään veteen hyvin, hanakylmään hitaasti. Kannattaa tehdä esim. 10% varastoliuokset, joita sitten annostelee kasteluveteen.

O

Onkos näitä vielä helsingin suunnalla tarjolla? Tarttisin 2kg molempia.
If a law is unjust, a man is not only right to disobey it, he is obligated to do so. - Thomas Jefferson

gurgo

Lainaus käyttäjältä: O - huhtikuu 27, 2015, 21:21:30 ip
Onkos näitä vielä helsingin suunnalla tarjolla? Tarttisin 2kg molempia.

Mä voisin olla mukana tässä jos joku on tilaamassa/järjestämässä tätä. itsellä ei aika riitä asian hoitamiseen. Määrään en viellä osaa sanoa jos ei muuta niin vaikka säkki kumpaakin 8).

PP

Mulle on nyt tulossa Yaraa 2 + 1 säkkiä ja siitä riittää ylimääräistä ainakin säkki ja puolikas. Yksinkertaisuuden vuoksi myyn mieluusti tuossa suhteessa ja hinta 2 kg Hydroa + 1 kg Calcinita on 5 e. Vielä sellainen toive, että kukaan ei ostaisi koko erää, että muutama muukin pääsee nauttimaan liki ilmaisista lannotteista. Säkit tulee mulle 27.7.

C.chinense

Hep _o/

Voisin tuosta ottaa 10 eurolla tutustumispaketin, kun on muutenkin ollut harkinnassa noihin siirtyminen.

Moukka

Hei,olisin erittäin kiinnostunut tuollaisesta 5€ setistä.
10€ settikin käy jos tuntuu että ei mene kaupaksi ;-) )

PP

C. chinenselle ja Moukalle varattu setit. Muita ei ole vielä mennyt.

Whili

Mulle kelpais kolme settiä !!
Mikäli kuljetus Tampereelle onnistuu, esim Chilitarvikkeen/Kärsän kautta.

gurgo

Lainaus käyttäjältä: PP - heinäkuu 13, 2015, 13:56:55 ip
Mulle on nyt tulossa Yaraa 2 + 1 säkkiä ja siitä riittää ylimääräistä ainakin säkki ja puolikas. Yksinkertaisuuden vuoksi myyn mieluusti tuossa suhteessa ja hinta 2 kg Hydroa + 1 kg Calcinita on 5 e. Vielä sellainen toive, että kukaan ei ostaisi koko erää, että muutama muukin pääsee nauttimaan liki ilmaisista lannotteista. Säkit tulee mulle 27.7.

Mä voisin noutaa3 settiä jos viellä on.

PP

Kaikki ilmoittaneet mukaan laskettuja on vielä varaamatta ainakin 3 settiä, vaikka jättäisin itselleni koko säkin Hydroa, mitä tuskin teen.

Whili: eiköhän ne kulje.

gurgo

Lainaus käyttäjältä: PP - heinäkuu 17, 2015, 22:26:52 ip
Kaikki ilmoittaneet mukaan laskettuja on vielä varaamatta ainakin 3 settiä, vaikka jättäisin itselleni koko säkin Hydroa, mitä tuskin teen.

Whili: eiköhän ne kulje.

Mites pakkaus? Laitatko valmiiksi johonkin säkkiin/astiaan vai omat astiat mukaan? Tietää varautua hakemaan esim. 10l ämpäreitä jostakin avajaisista ilmatteeksi ::) ;D

PP

Lainaus käyttäjältä: gurgo - heinäkuu 17, 2015, 22:48:14 ip
Mites pakkaus? Laitatko valmiiksi johonkin säkkiin/astiaan vai omat astiat mukaan? Tietää varautua hakemaan esim. 10l ämpäreitä jostakin avajaisista ilmatteeksi ::) ;D

Muovipussit kuuluu hintaa, mutta ämpärit parempia säilytykseen. Niissä vaan pitää olla tiiviit kannet, jotta lannat ei pääse kostumaan.

Pirunpalko

Moikka! Mulle kelpais pari settiä.

Sent from my iPhone using Tapatalk

PP

Helzy

Täällä oltaisiin kiinnostuneita lannoitesetistä, jos vielä yksi vapaana? Mistäs päin tämän voisi sitten noutaa?  ;D Kokemusta ei Yarasta vielä ole, mutta kaipa haulla löytyy.
"Jukra, että minustakin tuli vihreäpeukalo." -Pikku Myy
Instagramissa @helzyy

PP

Helzy: Toistaiseksi viimeinen setti varattu sinulle.

Ilmoitan hakupaikasta ja -ajoista yv:llä kunhan tiedän omat suunnitelmat. Paikka on Itä-Vantaalla ja alustavasti sopii hakea hyvin laajasti ensi viikolla, mutta kyllä siihen menojakin tulee.

Helzy

"Jukra, että minustakin tuli vihreäpeukalo." -Pikku Myy
Instagramissa @helzyy

PP

heinäkuu 27, 2015, 10:57:30 ap #78 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 30, 2015, 18:17:19 ip käyttäjältä PP
Tuli pieni toimitusviive, mutta lannat tulee viimeistään keskiviikkona.

PP

heinäkuu 30, 2015, 18:15:33 ip #79 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 30, 2015, 18:17:35 ip käyttäjältä PP
Ongelmia.

Näiden piti tulla mulle viime sunnuntaina, mutta inhimillisen unohduksen vuoksi tulo siirtyi tiistaihin. Yksi säkki tulikin tiistaina postitse, mutta toinen paketti jäi pyörimään lajitteluun eikä ole tullut vieläkään. Siitä on kysytty postista, ja käskivät odottaa, tuleeko paketti huomenna ja ellei tule, pitää tehdä virallinen ilmoitus. Minulla on siis säkki Hydroa muttei muuta, eikä tietoa, milloin Calcinit ja loput Hydrosta tulee, jos tulee ollenkaan.

Pahoittelen Postin puolesta.