tammikuu 09, 2025, 22:34:47 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Bluesmanin kausi 2013

Aloittaja bluesman, marraskuu 14, 2012, 12:55:49 ip

« edellinen - seuraava »

bobster

Freedom's just another word for nothin' left to lose- Kris Kristofferson

bluesman

Jewelle senverran kommenttia että lienet kyllä melko lähellä totuutta. En ole koko lyhyen chiliharrastukseni aikana kokenut näin järkyttävää kasvua. Takaosaan kasvaria riittäisi pelkkä Bonda täyttämään tilan kokonaan. Mielenkiintoista nähdä miten kasvu jatkuu vai voiko se jatkua kun tila loppuu. Todennäköisesti poistan keltaisen Tobago sweetin häiritsemästä kun ei ole lainkaan sitä mitä piti olla.
Tulee hiukka lisää valoa.

Kalakukko

13786 g

Vieläkö farmi ottaa vierailijoita kesän aikana tai onko tulossa jotain grillausiltaa viidakon lähettyville??

bluesman

Saapi tulla visiitille jos vaan oon paikalla ja yleensä olen. Meetingistä en oiken osaa sanoa mitään, nuoripari tulee farmille asumaan heinä-elokuuksi kun heillä ei ole asuntoa tuona aikana. Riippuu paljon miten he suhtautuvat bileisiin järjestetäänkö niitä vai ei.
Jos on kiinnostusta tutustumiskäynnille niin yv:tä kehiin vaan. Pääsymaksuhan on perinteisesti ollut mustikkapiirakka tai itse tehty vastaavanlainen nami.

Kaltsu

Tää on niin helppo. 17321g.
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

Raumala

Minbaari

Mooms

Touko

Elämä on reijässä rattoisaa

Herpiili

Make12345

ChiliKopf-13

Anonyymi

Wonka

10,5kg Jos kyseessä on todella niin herkullinen tapaus kuin kerrotaan, niin pummaan pistokasta ja siemeniä. :)

Pahakeijo

Leipis

17,439kg

Toivotaan toki isompaa lukua  :)

InkRose

bluesman

Täytyy tässä vaiheessa todeta että arvaukset ovat erittäin optimistisia kautta linjan. Mikäs siinä jos vain kaikki natsaa eikä kasvi pääse pahasti kuivumaan niin voihan satoa tulla mukavastikin. Mutta että yli 20 kg, huihui. Bondan podi on keskimäärin melko kevyt; 4-7g. Punnitsin 20 podia eikä yksikään painanut 8g enempää. Kun nyt on saalis about neljä kiloa tarkoittaa se n.800 podia.