kesäkuu 26, 2024, 04:50:02 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Fingerporismia

Aloittaja Minbaari, tammikuu 01, 2013, 23:22:26 ip

« edellinen - seuraava »

Minbaari

Onko sinulla, perheenjäsenilläsi, tuttavillasi tai kavereillasi tapana keksiä aiheesta kuin aiheesta jokin fingerporimainen vitsi? Tai oikeastaan sen ei tarvi olla edes vitsi, vaan se voi muuten vain naurattaa niin helvetisti..tai sitten ei. Omassa työporukassani muutaman työkaverin kanssa on tullut jo tavaksi heittää näitä hurjan hauskoja läppiä työvuoron lomassa. Tänne voisi jengi heittää omia fingerpori tyylin letkautuksia.

Aloitetaan huonolla: Vuosi 1943 Puola. Kaksi miestä katsoo toisiaan ja toinen sanoo: "Minä menen nyt miesten pesuhuoneeseen". Pesuhuoneessa tietenkin pestää juutalaisia miehiä, ennen kuin...

Tai: Asiakas ravintolassa. Asiakas tarjoilijalle: "Mitä teillä on listalla?" Tarjoilija: "Kädet".
#816

Eric Sour

Hmm... Taidan perustaa koko elämäni kyseiselle elämänsuuntaukselle, mutta jostain syystä en saa arvostusta niin kotona vaimon puolelta, kuin töissä kokouksissakaan kertoessani esimerkiksi että tulit juuri Mieleeni...

Lillen

+1

Fingerporismi tuo iloa synkkyyteen, mutta kukaan muu kun minä (kertojana) ei tunnu huvittuvan...
No eikai se minun ongelmani ole jos ihmiset eivät osaa nauraa loistaville läpille :D

unenkuva


Minä myös olen Fingerporisti, eikä vaimo juuri arvosta  ;D ;D ;)

Shamaani hermostui: "NYT RIITTI"

wille

Meillä työpaikalla toi meininki on lähtenyt jo aivan lapasesta. Normaali (tietyllä mittapuulla mitattuna) keskustelu on lähes mahdotonta ja kielikuvien käyttö on kui heittäisi bensaa liekkeihin. Aivan uskomattoman huteria aasinsiltoja saa aiheesta kun aiheesta ja sitten taas jo tirskahdellaankin. Upeaa.

;D
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

pak

On todellakin.

Muiden lauseista tuleekin ensin poimittua juurikin se mahdollinen kaksoismerkitys. Muut siinä sitten ihmettelevät, että mitähä tuokin tuossa itekseen virnuilee. Kaikille kun noita ei viitsi laukoa ääneen.

Janne

Ketjun aihehan oli "fingerporismia", ei "linkitä kaikki verkosta löytyvät fingerporit tähän" ;)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Kuti

Sukututkijan tärkein työkalu on suojalasit.

--- Tikulla silmään, joka...

unenkuva


Shamaani hermostui, - NYT RIITTI!

Noli Me Tangere

Savolaismies meni lentokentälle ja yritti kaapata koneen. Kukaan ei ostanut.

unenkuva


Paul McCartney tilasi taksin. John Lennon