tammikuu 10, 2025, 11:53:30 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!

Siemenketjukirje II

Aloittaja Whili, tammikuu 03, 2013, 13:07:49 ip

« edellinen - seuraava »

Hegezi

Priii. Ennen perjantaita ei toivoakaan että saisin liikkeelle, mutta koetan puskea silloin jossain välissä.

unenkuva

Postin lakon vuoksi ei varmaan ole mulla vielä edes keskiviikkona. Eli voipi olla, että miitti menee torstaille/perjantaille. Mutta tuleepahan monta jantteria kerralla.

Whili

SKK2 sai Yhdistyksen pikkujouluissa hieman siementäydennyksiä, mutta lisääkin saa tulla  :D

Hegezi

Olin perjantaina kotona vasta illalla, joten ei kerennyt sen päivän postiin. Nakkasin tuossa aamulla matkaan, sitten rukoillaan että liikkuu vauhdilla.

unenkuva

Uutisten perusteella pahimmillaan voi kaksikin viikoa kestää.... Perskele. Ei se auta ku ootella

chipe

unenkuva

Ihme ja kumma! Kirje oli minulle tullut. Ei tietenkään voitu sopia miittiä kun ei tiennyt millo kirje tulee. Lähtee siis tällä viikolla eteenpäin, kyllä me viimeistään viikonloppuna keretään miitti pitämään.

unenkuva

Otin valtuudet ennen miittiä penkasta kirjeen läpi, kun kuitenkaan ei saada sitä tälle iltaa järkättyä. Otin Aji Fantasya ja Naga Morichia. Lisäsin Marabaa (chinense)  sitä ei löytynytkään ennestään kirjeestä

unenkuva

Miitti pidetty, olinhan meitä kolme siellä :D 
Shar P:n kanssa sovittiin, että käy multa hakemassa jotain siiduja, mutta minä lähetän paketin eteenpäin. Maanantain postiin siis lähtee ja lakosta riippuen kestää minkä kestää

Whili

Ei pitäisi lakon häiritä PohjoisSuomen kierrosta  ???   ...toivottavasti.

Whili

Vielä voi ilmoittautua kierrokselle mukaan !!

SharP

Lainaus käyttäjältä: unenkuva - marraskuu 28, 2015, 10:35:56 ap
Shar P:n kanssa sovittiin, että käy multa hakemassa jotain siiduja, mutta minä lähetän paketin eteenpäin. Maanantain postiin siis lähtee ja lakosta riippuen kestää minkä kestää

Kiitokset unenkuvalle ku vaivautu ylimääräseen säätämiseen :) nyt on joku lajike ens kauelle

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: SharP - marraskuu 29, 2015, 18:09:52 ip
Lainaus käyttäjältä: unenkuva - marraskuu 28, 2015, 10:35:56 ap

Kiitokset unenkuvalle ku vaivautu ylimääräseen säätämiseen :) nyt on joku lajike ens kauelle

Jeps! Tottakai sitä toista chilihöpöä auttaa :)

unenkuva

Paketti lähti tänään Raaka-Arskalle. Kerkesi tämän päivän lähetyksiin, ja lakkokin kuulemma peruuntui :)  Tosin kertyneen jonon purkuun voi mennä aikaa.

Raaka-Arska

Paketti tännään tuli ja huomenna menee seuraavalle.
Missä menee tulisuuden ja myrkyllisyyden raja?

Jump

Kirje saapui tänään ja viikonloppuna on tarkoitus perehtyä kirjeen sisältöön. Maanantaina sitten taas Postin kuljetettavaksi.

Whili

Muistutetaan nyt viellä kerran. Kirje tekee seuraavan kierroksen ensi syksynä !!!
Joten...

Lainaus käyttäjältä: Whili - marraskuu 28, 2015, 15:54:50 ip
Viellä voi ilmoittautua kierrokselle mukaan !!

Miikos

Täällä  :-*  ;D

Huomenna jatkaa matkaa  :)
It burns!

Trioniska

Enää ei ole montaa jäljellä ja vuosikaan ei ole vielä vaihtunut ;)
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

Whili

Jep. Hyvin ehtivät kaikki laittamaan ensikauden rehut itämään  :D

Onkos Kouvostoliittolaiset suunnitelleet siemenmiittiä ??