lokakuu 06, 2024, 06:35:22 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Muusiemenketjukirje 3 (muut kuin chilit)

Aloittaja Whili, helmikuu 20, 2013, 10:05:28 ap

« edellinen - seuraava »

Huru-ukko

Kirje tuli, ja on matkalla Homejuustosipulille.
Otin sen viimeisen......Ja hiukan jeeraa.

bluesman

 Nytpä kävi niin että kirjeestä jäi meikän huolimattomuuden vuoksi pois kukat-pussukka. Oli tipahtanut hyllykön taakse ja löytyi vasta nyt.
Lähetän Hurulle ja laitan pari satsia postimerkkejä mukaan jotta saa kuluitta lähettää perään. Anteeksi töppäykseni.

Whili

helmikuu 20, 2015, 07:19:58 ap #302 Viimeisin muokkaus: helmikuu 20, 2015, 07:28:25 ap käyttäjältä Whili
Lainaus käyttäjältä: bluesman - helmikuu 20, 2015, 07:09:53 ap
Nytpä kävi niin että kirjeestä jäi meikän huolimattomuuden vuoksi pois kukat-pussukka. Oli tipahtanut hyllykön taakse ja löytyi vasta nyt.
Lähetän Hurulle ja laitan pari satsia postimerkkejä mukaan jotta saa kuluitta lähettää perään. Anteeksi töppäykseni.
Voishan tuota ensin kysellä, että onko tovereilla tarvetta penkoa kukkien siemeniä... ??
Alkuun meinasin jättää ko. pussukan kokonaan pois paketista, mutta laitoin kuitenkin ja toivoin tyhjenevän kierron aikana  ::)

Edit: Laitoin viestiä listan loppupäälle, että onko kiinnostusta. Niin tuumataan sitten missä kohtaa liitetään pakettiin mukaan.

Whili

Paketti on Homejuustosipulilla ja odottelee kukkien siemeniä.

Pahoittelen pientä viivästystä, mutta onhan vielä kesään aikaa  8)

Homejuustosipuli

helmikuu 24, 2015, 14:46:46 ip #304 Viimeisin muokkaus: helmikuu 24, 2015, 15:48:27 ip käyttäjältä Homejuustosipuli
Tänään lähti eteenpäin, lisänä jokusen verran kasviksia ja rutkasti kessua, rusticaa :)

San-M

Ei mennyt kirje läpi enää kirjeenä. Tänään tuli ilmoitus että sen voi huomenna hakea postista.
Kun saan paketin käsiini niin yritän pakata sen niin että seuraavan ei tarttisi sitä postista hakea.

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: San-M - helmikuu 25, 2015, 15:09:10 ip
Ei mennyt kirje läpi enää kirjeenä. Tänään tuli ilmoitus että sen voi huomenna hakea postista.
Kun saan paketin käsiini niin yritän pakata sen niin että seuraavan ei tarttisi sitä postista hakea.

Se riippuu paikkakunnasta ja kuinka saatanan ääliö on postinjakaja. Mulla on sama juttu joka kerran, vaikka se on ykkösluokan kirje, ja olisi mahtunut jokakerran postilaatikosta sisään. Olen pari kertaa pistänyt palautettakin ko. asiasta.......

Pitäisikö pistää korvaushakemusta siitä että sen joutuu hakemaan, vaikka se on nimenomaisesti tarkoitettu posilaatikkoon. "Teille on saapunut isokokoinen kirjelähetys...."

San-M

Itsekin olen huomannut että noita joutuu välillä hakemaan vaikka hyvin tulisivat postiluukusta läpi...
Pitääköhän kassalla pyytää että näyttävät mulle sillä "luukkumitalla" että eikö muka oikeesti sovi rajoihin...

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: San-M - helmikuu 25, 2015, 17:19:22 ip
Itsekin olen huomannut että noita joutuu välillä hakemaan vaikka hyvin tulisivat postiluukusta läpi...
Pitääköhän kassalla pyytää että näyttävät mulle sillä "luukkumitalla" että eikö muka oikeesti sovi rajoihin...

Se ei auta, kokeiltu on.......
Jakeluhan on postin työtä, ja sitten joissain kunnissa on postit lätkitty kaupan yhteyteen, kuten täällä.
Ne myyjät ei siitä postin jakelusta tiedä, eikä ole vastuussa.

Kyynisesti tuli kyllä mieleen asiakkaiden kalastelu " Sulle on kirje" tyyliin......

sorrii

Mulla onneksi on Siwapostiin matkaa 50m...
Muusiemenketjukirje tuli mullekin Siwan kautta vaikka olin listan ihan alkupäässä ja kirje aika hoikassa kunnossa.
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

San-M

Kirje haettu postista. On ihan hyvässä kunnossa ja sallituissa mitoissa. Minkä lie takia jouduin sen itse sieltä hakemaan....

Kävin siemenet jo tuossa läpi. Mukaan tarttui muutama yrtti ja jonkun verran kukkia.
Täydensin kirjeen korianteripussin ja uutena lisäyksenä limebasilika.

Kirje jatkaa matkaa huomenissa.

Whili

Lainaus käyttäjältä: San-M - helmikuu 26, 2015, 17:08:34 ip
Kirje haettu postista. On ihan hyvässä kunnossa ja sallituissa mitoissa. Minkä lie takia jouduin sen itse sieltä hakemaan....
Monesti posteljooni ei edes kokeile sovittaa pakettia luukkuun, vaan kirjoittelee lappunsa ennen kierrosta.

unenkuva


Kirje minulla, ja postista piti hakea :D  Tullessa kotiin testasin, niin kylläpä oikein helposti mahtu luukusta sisään  8)
Tulin vasta äsken kotiin, joten tänään en välttämättä kerkeä koluamaan kirjettä läpi. viimeistään torstaina lähtee seuraavalle

unenkuva

Huomenna aamuspäivällä lähtee eteenpäin kirje. Otin lohikäärmehedelmää ja lisäsin samettikukkaa

Whili

Vielä ehtii hetken aikaa ilmoittautumaan mukaan !!

Paketti kotiutuu tänne näillä näkymillä ensi viikolla odottelemaan seuraavaa (2016) kierrosta.

kande

Ihan uteliaisuuttani kysyn, että minkähän sortin siemeniä tuolla kirjeessä mahtaa olla? Onko siellä jotain helppoa, vai onko kaikki jotain eksoottisia hedelmiä, jota täällä Itä-Suomen perukoilla on mahdoton saada kasvamaan? Ei sillä, vielä pitäisi n. 95 viestiä kirjoittaa, jotta pääsisin edes osallistumaan ja eihän ne esikasvatettavat edes mahdu täällä (enää) mihinkään, mutta ihminen on houkutuksille altis...

minni-72

Kirje oli ilmestynyt laatikkoon ja lähtee maanantaina kotimatkalle ellei kukaan sitä enää itselleen halua,lisään sinne ainakin tomaattien,kurkkujen, vihannespaprikoiden ja kukkakaalin siemeniä.

Miquel

maaliskuu 12, 2015, 09:33:09 ap #317 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 12, 2015, 09:35:29 ap käyttäjältä Miquel
Lainaus käyttäjältä: kande - maaliskuu 05, 2015, 21:53:42 ip
Ihan uteliaisuuttani kysyn, että minkähän sortin siemeniä tuolla kirjeessä mahtaa olla?


Ketjussa aijemmin tuosta oli mainintaa, toki tilanne elää jatkuvasti kun jotain lisätään ja jotain otetaan.

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=13186.msg303517#msg303517

Lainaus käyttäjältä: kande - maaliskuu 05, 2015, 21:53:42 ip
Ei sillä, vielä pitäisi n. 95 viestiä kirjoittaa, jotta pääsisin edes osallistumaan.

Ensikauden kasvatuksista höpötellessä tuo tulee helposti täyteen!  (terveisin Miquel 2644 viestiä)
Koska kukat ovat mitättömän pienet ja marjat syömäkelvottomia, käyttöarvo perustuu lehdistöön.

Kausi -13: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12313.0
Kausi -14: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=14231.0
Kausi -15: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15663.0

sorrii

Onko paketti vielä kierrossa??

Otin sieltä "syötävät kukat" sekoitusta: Se oli joku kaupan pussi ...
Olisi kiva jos joku viitsisi katsoa onko pussi vielä siellä: ja tietoja siitä pussista. Helpointa ehkä olisi ottaa valokuva edestä-takaa.

En sellaista äkkiä löydä netistä, ja vähän jurppii kun en ottanut tietoja ylös ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`