CHILIFEST 2013 talkooväen kerjäysketju

Aloittaja TunturiTiger, maaliskuu 20, 2013, 17:18:29 ip

« edellinen - seuraava »

Macex

Olen jo ilmoittautunut Festivastaavalle sähköpostilla järkkärikurssille ja ilmottaudun tässä tuomariksi kisoihin, jos työvuoro antaa myöden.

Eli tarkkana kuin porkkana siellä TT!!

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

MrFrost

Järkkärikurssille ilmoittauduttu, samoin jos vuorot sallii, niin tuomaroimassa.

Tuomarivastaavan mantteliperijää olen TT:lle ehdottanut, hän päättänee jatkotoimenpiteet.

En nyt julkisesti huutele, mut kyl varmaan yks hippi arvaa kuka on kyseessä =D

Kysyn myös Jyrki JJ Kasvilta, jos häntä kiinnostaisi tulla esittelemään oma NUCLEAR CHILI -reseptinsä, tosin pataa
joutuu hauduttamaan, eli pitää tehdä etukäteen maistiaissetit ja sitten näytöskeittiössä vaan rupatella niitä näitä ja
pistää uus aluilleen... Saatais jotain vaihtelua niihin vakioesiintyjiin.

-Timo
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

PetraK

Mä voisin tarjoutua yleisnaisjantuseksi (kahvinkeittoa, siivousta, esitteiden jakoa etc...) jollekin päivälle. Koetan houkutella Vihreiden Wossikoiden muutkin kirjoittelijat mukaan, jos heidän aikataulut vaan sallivat.
Taksimafian Pääkaupunkiseudun Puutarhaosasto

arskavaan

Mahtoikohan mun ilmoittautuminen järjetysmieskurssille + talkoisiin tulla perille? tarkoitus olisi tulla 4-5.toukokutta kurssille.

Macex

Kurssihan on kaksiosainen, eli molempina ilmoitettuna ajankohtana pitäisi olla paikanpäällä.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

arskavaan

No sitten tietenkin molempina ajankohtina, luin ilmoituksen vähän huolimatomasti, luulin että on kaksi erillista kurssia. Vieläkö ehtii mukaan?

Seppo

Pestataanko tuonne festareille hanslankareita tuossa kesemmällä vielä? Kun kauempana asustaa, ei oikein uskalla kovin paljosti etukäteen mihinkään hommaan sitoutua tässä vaiheessa.

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: Seppo - huhtikuu 26, 2013, 07:52:49 ap
Pestataanko tuonne festareille hanslankareita tuossa kesemmällä vielä? Kun kauempana asustaa, ei oikein uskalla kovin paljosti etukäteen mihinkään hommaan sitoutua tässä vaiheessa.

Kyllä sinne periaatteessa on haku auki aika pitkälle.

Nyt en osaa sanoa tarkasti tuomaroinnin suhteen, kun se ei enää ole minun vastuullani, TuntsaTaigöör ei oo vielä paljastanut seuraajaa,
mutta.... Tuomaroinnin on hoitanut parina viime vuonna sama porukka, hoitanee edelleen, jos esimerkiksi mun työvuorot järjestyksenvalvojana
sen sallii, niin tuomariksi lähden ilman erillistä pyyntöä, kun se jo sujuu rutiinilla.

TT osaa tätä kommentoida tarkemmin.

-Timo
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Seppo

No tuomarointipa ei varsinaisesti kiinnosta. Lähinnä nuo muut sekalaiset hommat. Vaikka infopisteessä seisoskelu. :)

jaolsten

Mukaan pääsee varmasti!

TunturiTiger on pienoisessa nettihiljaisuudessa, joten malttia jos ei vastausta sieltäpäin heti tule. Hän lisää teitit listaan kunhan pääsee foorumille!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Whili

Lainaus käyttäjältä: MrFrost - huhtikuu 26, 2013, 10:20:22 ap
Tuomaroinnin on hoitanut parina viime vuonna sama porukka, hoitanee edelleen...

Ja homma toimii edelleen...    jos se vain minusta on kiinni  ;)

Lainaus käyttäjältä: Seppo - huhtikuu 26, 2013, 17:42:18 ip
Lähinnä nuo muut sekalaiset hommat. Vaikka infopisteessä seisoskelu. :)

Kyllä siellä hommia löytyy, ole huoleti   ;D

Mikki666

Moro!!Mä voisin pe tulla joko jakaan lehtisiä ja näin kokkina kiinnostaa tietty näytöskeittiö myös!! :-*

Mikki666

Mä voisin pe tulla jakaan lehtisiä ja näin kokkina kiinnostaa näytöskeittiö myös!!

TunturiTiger

Terve! Pitkästä aikaa pääsin internetin ihmeelliseen maailmaan ja pääsin hoitamaan tätäkin asiaa. Alotusviestiin talkoolaisten listaa on päivitetty ja siitä näkee suunnilleen, kuinka pirukseen vielä tarvitaan porukkaa. Talkoolaisia tietysti tullaan värväämään vielä festareiden aattonakin, mutta olis jo nyt kohtuu hienoa saada porukkaa kasaan, ettei tule paniikkia.

Alueiden työnjako on nyt huomattavasti selkeämpi, kuten huomaatte. Se tarkoittaa, että jokaiselle alueelle värvätään oma "kessu", jonka tehtävänä on vastata omasta lohkostaan, niin, ettei viimevuotisen kaltaista juoksua ja höntyilyä tapahtuisi. Kessu voi tehdä tehtäviä helpottaakseen vuorolistan, jota toivottavasti noudatetaan tai sitten tilalle hommataan sijainen.

Yhtä kaikki. Listaan mahtuu vielä monta nimeä!

ottulo

toukokuu 15, 2013, 11:56:25 ap #34 Viimeisin muokkaus: toukokuu 15, 2013, 12:33:47 ip käyttäjältä ottulo
Voisin ilmoittautua vaikka tuohon arpajaishommaan, siihen kun ei muita ole vielä ilmaantunut. Tosin pienellä varauksella, jos tuleekin jokin gradu- tms kurssitapaaminen viikon loppupäähän. Enpä usko, olen perjantait onnistunut pitämään tähänkin asti lähes aina vapaina.  ::)

E: Niin ja voisihan tuomarointiinkin osallistua, jos muita tulee arpajaisia hoitamaan sillä aikaa. Oletan, että siihen jos tulee 3-4 niin saadaan vuoroteltua, eikä kenenkään tarvitse istua koko päivää paikallaan.

Hubert

toukokuu 15, 2013, 12:10:43 ip #35 Viimeisin muokkaus: elokuu 13, 2013, 15:57:13 ip käyttäjältä Hubert
Sitten yhdistyksen ständistä sellainen ehdotus, että siinä voisi olla teltan alla tai muuten rajattuna "sisäalue". Tälläinen voisi pienentää huomattavsti kynnystä tulla kyselemään chileistä. Lisäksi jotain "Tule kysymään chilien kasvatuksesta ja ruokakäytöstä"-lappuja tmsp, voisi olla näkyvillä. Ihmisillä tuntuu olevan paljon kysyttävää, mutta kynnys aloittaa keskustelu pöydän yli suoraan kulkuväylältä voi olla liian suuri.

Rundari

Onko mahdollista myydä yhdistyksen ständillä siemeniä, niitä kun kyseltiin viimevuonna paljon. Esim 1-2e saisi n.5siidua talkoovoiminkerättyjä siemeniä, vai tuleeko tähän joku pykälä vastaan? Ja lomaa on itsellä elokuussa, mutta jollen saa kämppistä hotelliin niin en ole kuin la-su käytettävissä.

jaolsten

Mulle soitettaneen Evirasta kohta. Hyvä idea oli tuo, etenkin kun yhdistyksen siemenpankinkaan siemenet eivät ikuisesti säily itävinä  ;)
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Whili

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - toukokuu 16, 2013, 08:44:50 ap
Mulle soitettaneen Evirasta kohta. Hyvä idea oli tuo, etenkin kun yhdistyksen siemenpankinkaan siemenet eivät ikuisesti säily itävinä  ;)

Jos en ihan väärin muista, niin TT tai joku muu kyseli siementen myynnistä..
Oliskohan ollut kyse Tammelantorimeiningistä  ???

jaolsten

YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013